Beoordelingen Pineapple Marketing

• Bereikbaarheid 9,8
  • Deskundigheid 9,5

Jeroen Timmerman Bedrijfsnaam: Gustav Gym

19-11-2018

Tevreden en betrouwbare lui. Korte lijntjes en schakelt makkelijk

Menno Bedrijfsnaam: Fit by Fight

14-11-2018

Goede mooie strakke site geworden. Snel antwoord op vragen. Erg tevreden

Frank Bedrijfsnaam: PRIME Personal Training & Nutrition

09-08-2018

Mijn ervaring met Pineapple markering is zeer positief. Ik werk nu een jaar samen met ze.
Mijn website was behoorlijk stond behoorlijk laag op Google. Door hen vakmanschap en goeie tips is mijn website aangepast en sta ik met trots op pagina 1. Binnen 3 maanden merkte ik dat ik meer klandizie kreeg omdat ik nu wel gevonden was. Het is het allemaal meer als waard de samenwerking en hopelijk blijft dat nog lang zo! Want de juiste marketing is en blijft een belangrijk tool voor succes en dat weten ze bij Pineapple Marketing maar al te goed!

Ronald Verheijen Bedrijfsnaam: Rijschool Tempo

03-08-2018

Prima bedrijf waarbij je persoonlijke begeleiding krijgt en goede resultaten.

Coen Bedrijfsnaam: Keukeneiland

02-08-2018

Super service, maand geleden gestart en nu al veer meer traffic naar onze showroom. Hakan en Niek weten waar ze het over hebben. De diensten van pineapple marketing raad ik dan ook bij iedereen aan.

Bram Bedrijfsnaam: Bedrijfsenergielabels BV

31-07-2018

Vanaf de start van ons bedrijf heeft Pineapple Marketing zorg gedragen voor onze eerste omzet. Van het bouwen van de website tot het inrichten van de meest geavanceerde campagnes, zij kunnen het! In enkele maanden hebben wij de kosten per conversie flink omlaag kunnen brengen, mede dankzij hen. Top werk!

Leon Bedrijfsnaam: Leon van der Zande slaapcomfort

31-07-2018

Mijn ervaring met dit bedrijf is meer dan goed. Ook het contact met Niek is erg positief. Ze houden goed contact en niets is te veel. Ga zo door !

Arjan Bedrijfsnaam: Horrentotaal BV

29-07-2018

Ze hebben mij uitstekend geholpen met de SEA werkzaamheden. Mede door de samenwerking met Pineapple marketing hebben we dit jaar met Horrentotaal prachtige resultaten behaald.