Beoordelingen Plameco Achterhoek

• Montage 9,1

geert uit: enschede

31-01-2018

Uw ervaring:
we zijn bijzonder tevreden over de correcte afwerking van de plafonds. vooral de aandacht die besteed is aan de hoekjes en gaatjes. vriendelijk en correct. m.vr.gr. Geert en Betsy Huisman, Enschede

Jan uit: Silvolde

18-01-2018
9,6

Uw ervaring:
Wij kenden de constructie etc. via kennissen en dat plafond zit daar al jaren zonder enkel probleem. Verder was de tijdsduur van plaatsen ook een overweging.
Geheel tevreden tot nu toe.

anja uit: zeddam

22-12-2017
9,5

Uw ervaring:
Ongelofelijk hoe mooi de gang en de badkamer is geworden. Montage door geweldige vakmensen die heel precies zijn.

Jan uit: Giesbeek

29-11-2017

Uw ervaring:
Zeer tevreden over de montage. Duidelijk een positief effect van het akoestich plafond. Ziet er heel mooi uit. Investering waard. Goed, vriendelijk en klantgericht team van vakmensen. Bedankt.

Peter uit: Eefde

10-11-2017

Uw ervaring:
Ben erg tevreden over de in eerste instantie verstrekte informatie en de uitvoering is naar volle tevredenheid verlopen. Plafond ziet er heel strak en netjes uit!
Zeer aan te bevelen.

Leo uit: Groenlo

30-10-2017
7,8

Uw ervaring:
In principe beveel ik nooit iets aan. Wat ik wel doe is onze ervaring vertellen en voor belangstellenden kan ik foto's laten zien gemaakt tijdens de montage. MN van de verwarmingsfolie.

Pamela uit: Enschede

02-10-2017

Uw ervaring:
Goede communicatie en bij het monteren heel goed werk geleverd. Aardige monteur en heel precies ! Vandaar een rapportcijfer van 10 !!!

Wilma uit: Doetinchem

12-09-2017

Uw ervaring:
We zijn super tevreden over het mooie. strakke plafond!
Hulde aan de monteur.

fam. uit: De Steeg

09-07-2017
7,7

Uw ervaring:
Korte/bondige/overzichtelijke informatie en demonstratie, goede aan- en bijsturing, nagekomen afspraken, goed overleg ter plekke (per situatie), uitstekende plus snelle uitvoering en afwerking.

M. uit: De Steeg

13-06-2017
8,5

Uw ervaring:
Ik ben heel tevreden over het goede advies en de nette montage. vind het wel slordig dat de factuur zodanig oud is dat er geen IBAN nummer op staat waardoor betalen eerst een hoop zoekwerk vraagt