Beoordelingen Plameco Engelen

• Montage 9,5

John uit: Arnhem

12-07-2018

Ik beoordeel als: particulier

Ik ben: vaker klant geweest

ervaring:
wat een geweldige vakman is Rik. Hij denkt mee. Gaat pas weg als alles klaar en naar tevredenheid is.

John uit: Arnhem

11-07-2018

ervaring:
Uitstekend, zowel voorlichting als uitvoering

Marco uit: Nijkerk

03-07-2018

ervaring:
Perfect werk door de montage monteur, schoon gewerkt en netjes achter gelaten, Professionele aanpak, snelle montage met professioneel gereedschap.

Henny uit: Arnhem

21-06-2018

ervaring:
Wij zijn tevreden, ziet er goed uit en zijn uitermate te vrede over de monteur, zeer goede uitleg

S uit: Ede

17-06-2018

ervaring:
Ziet er strak en perfect uit.

Arno uit: Apeldoorn

15-06-2018

Ben uit: Raalte

11-06-2018

ervaring:
Perfect werk geleverd goed voorbereid en zeer klant vriendelijk.

W uit: Apeldoorn

05-06-2018

ervaring:
Heldere uitleg bij het advies aan huis. Compliment aan Rik, wat een vakman. Hij was netjes op tijd, werkt snel en neemt de tijd om te overleggen en advies te geven bij de plaatsing van de verlichting. Ruimt na afloop alles weer keurig netjes op.

Roy uit: Haalderen

01-06-2018

ervaring:
Relatief weinig keus uit verlichtings optie's, waar men deze live kan bekijken.

Verkoper/vertegenwoordiger was duidelijk meewerkend en is de afspraken goed na gekomen.

Monteur was vriendelijk en bereidwillig, denkt mee in oplossingen en was keurig optijd!.

Wel jammer dat er bij de rapport cijfers geen cijfer in kan vullen voor het prijstechnische aspect.

Verder zijn de werkzaamheden netjes en goed uitgevoerd. Wel jammer dat men nog een keer terug moet om de ronde inbouw spots te vervangen voor de vierkante.

Prijstechnisch was het een erg duur plafond. Al vraag ik me wel af waar deze hoge kosten in zitten. Zelf denk ik dat u als bedrijf dit veel voordeliger kan aanbieden.

Alleen al als ik kijk naar het inbouwen van spot a 145 p.st. De uren zullen het niet zijn ( 3 uurtjes ), dan moet het toch dure materialen zijn. hier heb ik vraagtekens over.

Rene uit: EDE

01-06-2018
8,2

ervaring:
Rick is een prima monteur, vlot en netjes werken met prima resultaat, communicatief, topgozer!