Beoordelingen Primodak Dakdekkers

• Persoonlijk advies 9,3
  • Deskundigheid 9,3

Joyce van Dijk uit: Utrecht

16-11-2018

Zeer deskundig en correct, reageert zeer snel op al je vragen zowel e-mail, Whatsapp, sms of telefonisch.

Jackson uit: Vleuten

14-11-2018

Rudy praat gemakkelijk,denkt mee en legt antwoorden op vragen goed uit. Het werk aan ons dak is prima gedaan. De beoordelingen leken bijna te goed om waar te zijn maar na afloop zijn we helemaal overtuigd!

M. ter Haak uit: Utrecht

10-11-2018

Ik heb een hele prettige ervaring met Rudy van Primodak en ik beveel hem van harte aan. Ik werd goed op de hoogte gehouden van alles en na afloop werd alles ook weer keurig netjes opgeruimd. Er werd zelfs rekening gehouden met mijn kat en de baby van de buren.

Barbara Propper uit: Utrecht

09-11-2018

Offerte ging soepel, snel en helder. Gelukkig kon de renovatie snel worden uitgevoerd. Rudy is prettig persoon. Ook goed advies gekregen. Dus zeker een aanrader

Linda uit: Nieuwegein

23-10-2018

Een gezellig en inhoudelijk heel goed gesprek!
Moet eerlijk toegeven dat ik een 10 zeer zelden geef.
Maar Rudy verdient het. Hij heeft veel verteld waar ik op moet letten qua materialen en hoe materialen werken t.o.z van temperatuur en houdbaarheid.Het gesprek heeft ook bijna een uur geduurd!! Dit zegt genoeg denk ik. Helaas kan ik geen dek laten leggen doordat de temperatuur niet meer optimaal is en hij tot eind oktober vol zit. Anders had ik dit zeker gedaan.

Joost uit: Maarssen

21-10-2018

Miriam Rook uit: Utrecht

19-10-2018

Heel prettig contact met Rudy, vanaf langskomen voor een offerte tot het uitvoeren van de werkzaamheden. Goed advies over vervangen van koepel en renovatie van het dak en duidelijke communicatie over het hoe/wat. Enorm fijne ervaring!

Tjeerd van Voorst uit: Utrecht

12-10-2018

Erg prettige ervaring met primodak gehad, duidelijke communicatie en vlotte en vriendelijke service! Ook zeer tevreden over geleverde werkzaamheden.

Arthur Dijkhuizen uit: Breukelen

30-09-2018

Het is plezierig zakendoen met Rudy en hij komt zijn afspraken na.

Yvonne uit: de Meern

25-09-2018

Alles volgens afspraak, heldere uitleg, netjes werken en niet te beroerd iets extra’s te doen. Top!