Beoordelingen Prive lease

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Contact met onze medewerkers 8,9
  • Bereikbaarheid 8,9
  • Nakomen van afspraken/betrouwbaarheid 9,0
  • Snelheid reageren 8,9

Eric Kouters uit: Neede

09-04-2019

Prettig bedrijf. Je wordt één keer per jaar gebeld hoe het gaat. Je mag de auto bij de eigen dealer laten onderhouden. Beter dan Leaseplan!

Sjoerd Bekema uit: Almere

09-04-2019
9,6

Onze 3e auto via Privé Lease, en alleen maar positieve berichten van onze kant. Wij hebben sinds een jaar 2 pleegkinderen en hebben onze citroen c1 omgeruild voor een Renault Clio. En daarbij super geholpen en geadviseerd door Marloes. Bedankt namens Sjoerd en Saskia.

Ron Teunissen uit: Arnhem

28-03-2019

Ik heb de samenwerking isn de afgelopen drie jaren als erg prettig ervaren.
Een uitstekende service en de bereidheid om mee te denken met de klant.

C.A. van der Plas uit: Voorhout

28-03-2019

Alles prima geregeld, zowel de inname als de uitgifte van auto's. Afspraak is afspraak, gewoon duidelijk. Prima prijs/kwaliteitverhouding.

Linda van der Giezen uit: Almere Stad

25-03-2019

Wij hebben het totale contact als zeer prettig en plezierig ervaren.

TIP: blijf dit volhouden.

G. Veenhoven uit: Hoogezand

22-03-2019

Margreet Florissen uit: Groningen

26-02-2019

Een 10 plus voor dit bedrijf,helaas met pijn in mijn hart afscheid nemen van mijn schattige Peugeot 108 na 3 jaar.
Zodra de mogelijkheid er weer is zou ik zeker weer voor dit bedrijf gaan voor een lease auto!!!!!!!

J.P. de Leau uit: Nieuwegein

20-02-2019

Na veelvuldig op Internet zoeken en vergelijken nog steeds tevreden met gemaakte keuze. Voorwaarden en financiële kosten helemaal naar wens. Ik koop geen nieuwe auto meer... :)

Johan Swieringa uit: Harlingen

15-02-2019
8,2

KISS. Keep it simple stupid. Dat is het contract. Duidelijk.

Jacqueline Postma uit: Den Haag

13-02-2019

Marloes Boersma is echt mijn rots in de branding geweest. Ik heb best veel vragen maar ze kwam er altijd keurig en snel op terug en mijn verzoekjes werden keurig meegenomen. Je weet daardoor echt waar je aan begint. Het is onze tweede keer dat we deze stap doen bij ….voor mij nog steeds Noordlease….

Ik heb ook deze keer alle aanbieders vergeleken... maar prijs kwaliteit deed mij besluiten daarom weer voor 5 jaar de keuze hier te doen.