Beoordelingen Profi Kozijnen BV

• Service 9,0
  • Kwaliteit 9,2

Nick uit: Enschede

13-02-2019

We hebben dit bedrijf als zeer professioneel ervaren. Snelle en nette plaatsing, heldere afspraken duidelijke uitleg en zeer kundige uitleg met uitstekende service. Kortom een bedrijf dat zeer aan te bevelen is.

Gerrit uit: Enschede

13-02-2019

Gewoon goed.,prima bedrijf.

S. uit: Enschede

09-02-2019

Eerlijk en oprecht advies. Bij twijfel stelt Profi Kozijnen BV alles is het werk om deze weg te nemen, door een helder en duidelijk advies te verzorgen. Als klant wil je serieus worden genomen. Beloftes worden nagekomen, ook als fouten worden geconstateerd. Deze worden toegegeven en naar behoren opgelost zodat het resultaat toch is wat je als klant wenst.
Montage is (relatief schoon) snel en professioneel.
Ik beveel Profi Kozijnen BV zeker aan aan mensen die overwegen kunststof kozijnen te plaatsen.

Monique uit: Enschede

09-02-2019

Ze werken snel en zeer netjes Binnen een halve dag zat mijn schuifpui en ramen erin. Alles werkt perfect

Maarten uit: Hengelo

05-02-2019

Prettig zakendoen met dit bedrijf. Keurig en eerlijk advies en een overzichtelijke offerte met uitgebreide tekeningen. Alles werd ook door dit bedrijf geplaatst door de monteurs Joop en Barry, keurig en zeer vakbekwaam. Bij oplevering waren er een paar kleine puntjes, die allemaal keurig en snel werden opgelost. Wij hebben bewust gekozen voor de nieuwe Living profielen van Schüco, een absolute aanrader, ziet er geweldig uit!

Jasper uit: Amersfoort

19-01-2019
5,2

Bij het digitaal opvragen van een offerte kwam er snel iemand langs aan huis om de te vervangen kozijnen te bekijken. Aan de keukentafel kon direct een prijs worden genoemd. Binnen een week besloten met dit bedrijf in zee te gaan, een week later kwamen er mensen langs voor het officiële inmeten. Offerte vermeldde levering/montage 3-6 weken na inmeten, echter werd dit ruim 8 weken. Vrij gevraagd van werk om thuis te kunnen zijn voor de klus, echter werd enkele dagen tevoren gemeld dat het toch niet ging lukken, waarop de klus weer een paar dagen werd uitgesteld. In goed vertrouwen de mannen 's ochtends binnengelaten en naar werk gegaan. Bij thuiskomst 's avonds een opleverbon op tafel, waarbij "geen schade aan muren" werd vermeld. Echter bij 2 vd 4 kozijnen grote hap uit de muur. Direct gemeld bij het bedrijf en er zou snel actie worden ondernomen. Na heel wat mailcontact kwam uiteindelijk na 4 weken het bedrijf de schade repareren met matig resultaat. Kozijnen/materiaal is prima en de montage verder ook, maar de service en het contact maken dat ik niet nog een keer met dit bedrijf in zee zou gaan.

Edwin uit: Leusden

08-01-2019

Mooi product geïnstalleerd door een super team. Top

Vincent uit: Gronau

21-11-2018