Beoordelingen Psycholoog Amsterdam

• Effectiviteit 8,8

25-03-2019
8,2

Ervaring met: EMDR therapie

Heel prettig contact en invoelend vermogen. De sessies vond ik transformerend en inzichtelijk.

21-03-2019

10-03-2019
7,6

06-03-2019

Ervaring met: Traumaverwerking

Carien Brals is een zeer kundige, professionele en fijne psycholoog die snel tot de kern kan doordringen. Carien is echt betrokken en heeft een goed gevoel voor humor. Kortom ik kan Carien echt aanraden.

05-03-2019

Ervaring met: Loopbaan- en personal coaching

Heel erg tevreden over een loopbaancoachings traject bij Marian Visser. Ze is deskundig, duidelijk in de communicatie, bereidt zich heel goed voor op de gesprekken, sluit goed aan en kan snel schakelen. Heeft ook humor en zet zich goed voor je in.
Het is niet altijd even prettig of makkelijk de zaken eens op een rijtje te zetten maar het helpt als je dat samen doet met een coach als Marian.

28-01-2019

Psycholoog Kim is ervaren en kundig. Zij heeft vakkennis. Haar theoretische kennis deelde ze met mij, waardoor ik beter inzicht kreeg in hetgeen er aan de hand was. Met behulp van huiswerkopdrachten kon ik praktisch aan de slag.
Kim zorgde ervoor dat ik mij veilig voelde en mij volledig open kon stellen voor de therapie.

24-01-2019

Ervaring met: Hoogsensitief / HSP

Het traject bij Esther heeft mij veel inzichten gegeven over mijzelf. Ik kwam bij haar op een moment dat ik vast liep zowel op werk als persoonlijk vlak en veel last had van spanningen. Esther heeft mij doen inzien waar deze spanningen door kwamen. Ze heeft veel kennis van HSP en heeft mij door haar sessies en oefeningen, handvaten gegeven waar ik heel veel aan heb gehad en nog steeds aan heb. Esther heeft een persoonlijke en gevoelsmatige aanpak, wat ik erg fijn vond en voor mij ontzettend goed heeft gewerkt. Nogmaals ontzettend bedankt Esther!

18-01-2019

Ervaring met: Hoogsensitief / HSP

Gedurende mijn therapie behandeling werd ik geholpen door Esther Scholtz. Het was heel erg fijn om met haar samen te werken vooral omdat Esther heel open en eerlijk werkt. In mijn behandeling werd veel rekening gehouden met mij als persoon en daarbij werd mijn hooggevoeligheid (HSP) heel serieus genomen. Hierdoor begon ik mijzelf ook meer serieus te nemen en te waarderen. Door mijn hooggevoeligheid had ik steeds het idee dat ik anders was, minder aankon en daardoor "slapper" was. Esther heeft mij geholpen om mezelf en mijn gevoeligheid serieus te nemen. Deze niet als een last te zien maar als een kracht, klinkt cliché maar is waar. Juist mensen die HSP zijn kampen relatief meer met depressie of andere klachten, daarom is het van belang dat deze kracht serieus genomen wordt door een psycholoog. Ik raad Esther daarom aan voor iedereen die graag een psycholoog wil die een beetje outside the box kan denken en die haar behandeling heel persoonlijk maakt voor jou! :)

24-12-2018

Ervaring met: Stress en burn-out