Beoordelingen Psycholoog Amsterdam

• Effectiviteit 8,8

09-12-2018

Ervaring met: Hoogsensitief / HSP

Beste medewerker,
Mijn ervaring is, dat ik vanuit 'tegen een burn-out aan', weer stabiel uit dit traject kwam.
Ik ben in die maanden ook andere begeleidingsstijlen aangegaan, gedeeltelijk ook op advies van Esther. Zoals een totale stilte week, tantra dagen en werken met Engelen. Dat was goed te combineren.
Bedankt voor deze kundige coaching!
Met vriendelijke groet

22-11-2018

Ervaring met: Verlies en rouwverwerking

Ik heb heel prettige gesprekken gehad met Mirjam. Ze neemt de tijd voor je en heeft ook nog humor, waardoor voor je gevoel de afstand verkleint wordt. Ik heb heel veel aan de gesprekken en de oefeningen gehad en voel dat ik er in de toekomst tegen aan kan. Ik weet ook wat ik kan doen als ik even niet zo goed in mijn vel zit en dat geef me een rustig gevoel.

17-11-2018
7,8

14-11-2018

Ervaring met: Personal training

Mijn psycholoog Kim Wolterink heeft in samenwerking met mijzelf een veilige omgeving kunnen creeren waarbij ik al mijn gedachten uit kon spreken. Handvaten heeft ze me kunnen geven waarmee ik mijzelf heb kunnen ontwikkelen richting een positieve ontwikkeling van mezelf. Ik ben haar zeer dankbaar en tevreden dat ik mijn sessies bij haar heb kunnen doen!

14-11-2018

Ervaring met: Angstklachten

28-10-2018

Ervaring met: Verlies en rouwverwerking

Ik heb mijn sessies met Kim Wolterink als heel prettig, vertrouwd en nuttig ervaren. Ze heeft mij met verschillende obstakels geholpen en begeleid in mijn rouw proces. Ook middels EMDR therapie. Ik voelde me begrepen, en merkte na elke sessie weer verandering in mijn proces. Ik denk niet dat ik zonder haar en haar begeleiding, deze vooruitgang had gemaakt in mijn rouwverwerking. En daar ben ik haar altijd dankbaar voor. Nogmaals, hartelijk dank!

26-10-2018

Ervaring met: EMDR therapie

Ik heb een ontzettend fijn traject gehad bij Kim. Ze heeft me heel goed geholpen! Ik vond haar zeer deskundig en goed inspelen op wat ik nodig had. Ze heeft een prettige balans tussen professioneel/zakelijk en meelevend.

28-09-2018

Ervaring met: EMDR therapie

Ontzettend professionele en persoonlijke ervaring. Kundig, aandachtig en luisterend.

27-09-2018

Ervaring met: EMDR therapie

I did some pretty deep inner work under the guidance of Sylvana. I found her to be a skilled therapist, but also a very compassionate and attentive person. I am very grateful to have had her as my therapist.

27-09-2018

Ervaring met: EMDR therapie

I did some pretty deep inner work under the guidance of Sylvia. I found her to be a skilled therapist, but also a very compassionate and attentive person. I am very grateful to have had her as my therapist.