Beoordelingen Psycholoog Amsterdam

• Behandelmethode 8,9
  • Effectiviteit 8,8

08-08-2018

Ervaring met: Stress en burn-out

Ik kon direct terecht en er werd met mij gekeken naar welke therapeut het beste bij mij zou passen. Daar had ik ook direct een klik mee. Uiteindelijk ben ik in relatief korte tijd van mijn klachten af gekomen dankzij de hulp die ik gekregen heb!

29-07-2018
8,2

Ervaring met: Stress en burn-out

Amanda was een open, vriendelijke, deskundige en (positief) kritische therapeut die mij een stuk verder geholpen heeft in het onderzoeken en aanpakken van mijn probleem.

18-07-2018

Ervaring met: Angstklachten

Snel, deskundig, toegankelijk, eerlijk, en al na twee keer 90 minuten een bevestiging dat het gewoon goed gaat.

24-06-2018

Ervaring met: Depressie

Vanaf het begin van de behandeling, die totaal 1,5 jaar duurde, was de klik met Joke erg goed. Zij heeft een sterk empathisch vermogen, met snel en duidelijk advies dat goed aansluit op je problematiek. Makkelijk om mee te praten, je voelt je heel veilig tijdens de sessies. Zij heeft mij heel veel verder gebracht.

12-06-2018

Ervaring met: Stress en burn-out

Aanvankelijk kwam ik binnen met een paniekstoornis, aldus de huisarts. Ik wist zelf niet wat er aan de hand was en kwam aan met een verwarde analyse van mijn gesteldheid. Samen met Amanda hebben we uit lopen pluizen wat er precies in mij speelde zodat er eerst ruimte gecreëerd werd, waarna ik helder voor ogen had waar ik graag aan wilde werken. Dankzij de gesprekken heb ik veel inzicht verkregen in mijzelf als persoon en ook in strategieën en patronen die mij niet meer van dienst zijn. Langzamerhand leer ik deze om te buigen in bruikbare methoden waar ik energie en zelfvertrouwen van krijg. In een korte tijd voel ik de rust en zekerheid terugkeren die ik al zo lang kwijt was en waarvan ik niet zeker wist of ik die ooit terug zou vinden.

11-05-2018
3,2

Ervaring met: Fobie

Gedurende 3 maanden heb ik een traject gevolgd in verband met een fobie. Nadat het traject was afgelopen, zou ik nog door de desbetreffende psycholoog gebeld worden om te bespreken of meer sessies nodig waren. Ik ben echter nooit terug gebeld, ook niet toen ik zelf een voicemail bericht had achter gelaten, en kreeg ook geen reacties meer op mijn mails hierover. Daarnaast zijn mijn fobieklachten niet afgenomen.

05-03-2018
8,2

Cliënt uit: Sneek

28-02-2018

Ervaring met: Relatietherapie

Het is toch altijd een hele stap voor mij om hulp te zoeken bij een “zieleknijper” .
Eenmaal op de bank bij Fenneke ben ik dan toch gerustgesteld, omdat zij goede vragen stelt, uitstekend luistert en vooral met veel humor jouw problemen relativeert.
Iedere keer gingen we naar huis met huiswerk, dat viel niet altijd mee.
Uiteindelijk heeft het ertoe geleid dat onze problemen redelijk snel verdwenen en het leven samen een stuk aangenamer werd.

25-02-2018

Cliënt uit: Beverwijk

18-02-2018

Ervaring met: EMDR therapie

EMDR therapie was voor mij zeer succesvol. Ook oude trauma's en onzekerheden bleken goed te behandelen. Ik heb het gevoel een tweede kans te hebben gekregen.