Beoordelingen Psycholoog Amsterdam

• Deskundigheid 9,0
  • Behandelmethode 8,9
  • Effectiviteit 8,8

28-01-2019

Psycholoog Kim is ervaren en kundig. Zij heeft vakkennis. Haar theoretische kennis deelde ze met mij, waardoor ik beter inzicht kreeg in hetgeen er aan de hand was. Met behulp van huiswerkopdrachten kon ik praktisch aan de slag.
Kim zorgde ervoor dat ik mij veilig voelde en mij volledig open kon stellen voor de therapie.

24-01-2019

Ervaring met: Hoogsensitief / HSP

Het traject bij Esther heeft mij veel inzichten gegeven over mijzelf. Ik kwam bij haar op een moment dat ik vast liep zowel op werk als persoonlijk vlak en veel last had van spanningen. Esther heeft mij doen inzien waar deze spanningen door kwamen. Ze heeft veel kennis van HSP en heeft mij door haar sessies en oefeningen, handvaten gegeven waar ik heel veel aan heb gehad en nog steeds aan heb. Esther heeft een persoonlijke en gevoelsmatige aanpak, wat ik erg fijn vond en voor mij ontzettend goed heeft gewerkt. Nogmaals ontzettend bedankt Esther!

18-01-2019

Ervaring met: Hoogsensitief / HSP

Gedurende mijn therapie behandeling werd ik geholpen door Esther Scholtz. Het was heel erg fijn om met haar samen te werken vooral omdat Esther heel open en eerlijk werkt. In mijn behandeling werd veel rekening gehouden met mij als persoon en daarbij werd mijn hooggevoeligheid (HSP) heel serieus genomen. Hierdoor begon ik mijzelf ook meer serieus te nemen en te waarderen. Door mijn hooggevoeligheid had ik steeds het idee dat ik anders was, minder aankon en daardoor "slapper" was. Esther heeft mij geholpen om mezelf en mijn gevoeligheid serieus te nemen. Deze niet als een last te zien maar als een kracht, klinkt cliché maar is waar. Juist mensen die HSP zijn kampen relatief meer met depressie of andere klachten, daarom is het van belang dat deze kracht serieus genomen wordt door een psycholoog. Ik raad Esther daarom aan voor iedereen die graag een psycholoog wil die een beetje outside the box kan denken en die haar behandeling heel persoonlijk maakt voor jou! :)

24-12-2018

Ervaring met: Stress en burn-out

09-12-2018

Beste medewerker,
Mijn ervaring is, dat ik vanuit 'tegen een burn-out aan', weer stabiel uit dit traject kwam.
Ik ben in die maanden ook andere begeleidingsstijlen aangegaan, gedeeltelijk ook op advies van Esther. Zoals een totale stilte week, tantra dagen en werken met Engelen. Dat was goed te combineren.
Bedankt voor deze kundige coaching!
Met vriendelijke groet

22-11-2018

Ervaring met: Verlies en rouwverwerking

Ik heb heel prettige gesprekken gehad met Mirjam. Ze neemt de tijd voor je en heeft ook nog humor, waardoor voor je gevoel de afstand verkleint wordt. Ik heb heel veel aan de gesprekken en de oefeningen gehad en voel dat ik er in de toekomst tegen aan kan. Ik weet ook wat ik kan doen als ik even niet zo goed in mijn vel zit en dat geef me een rustig gevoel.

17-11-2018
7,8

Ervaring met: EMDR therapie

14-11-2018

Ervaring met: Personal training

Mijn psycholoog Kim Wolterink heeft in samenwerking met mijzelf een veilige omgeving kunnen creeren waarbij ik al mijn gedachten uit kon spreken. Handvaten heeft ze me kunnen geven waarmee ik mijzelf heb kunnen ontwikkelen richting een positieve ontwikkeling van mezelf. Ik ben haar zeer dankbaar en tevreden dat ik mijn sessies bij haar heb kunnen doen!

14-11-2018

Ervaring met: Angstklachten

28-10-2018

Ervaring met: Verlies en rouwverwerking

Ik heb mijn sessies met Kim Wolterink als heel prettig, vertrouwd en nuttig ervaren. Ze heeft mij met verschillende obstakels geholpen en begeleid in mijn rouw proces. Ook middels EMDR therapie. Ik voelde me begrepen, en merkte na elke sessie weer verandering in mijn proces. Ik denk niet dat ik zonder haar en haar begeleiding, deze vooruitgang had gemaakt in mijn rouwverwerking. En daar ben ik haar altijd dankbaar voor. Nogmaals, hartelijk dank!