Beoordelingen Psycholoog Amsterdam

• Behandelmethode 8,9
  • Effectiviteit 8,9

28-09-2018

Ervaring met: EMDR therapie

Ontzettend professionele en persoonlijke ervaring. Kundig, aandachtig en luisterend.

27-09-2018

Ervaring met: EMDR therapie

I did some pretty deep inner work under the guidance of Sylvana. I found her to be a skilled therapist, but also a very compassionate and attentive person. I am very grateful to have had her as my therapist.

27-09-2018

Ervaring met: EMDR therapie

I did some pretty deep inner work under the guidance of Sylvia. I found her to be a skilled therapist, but also a very compassionate and attentive person. I am very grateful to have had her as my therapist.

24-09-2018

Ervaring met: Lichaamsgerichte therapie

Ik heb veel steun en kracht gevonden in de therapie die Kim mij heeft gegeven. De veiligheid, de sfeer, de aanmoediging, alles hielp mij verder.

10-09-2018
9,6

Juli 2017 was het moment dat ik graag in therapie wilde en bij Taytelbaum Psychologen en bij Amanda terecht kwam. Ik heb altijd het vertrouwen gevoeld om alles maar dan ook alles in onze gesprekken in te kunnen brengen.
Elke keer na het lezen van mijn aantekeningen krijg ik opnieuw inzichten.
Het liefst blijf ik mijn hele leven in therapie ;). want ik vind het onwijs boeiend en interessant..maar ook wel lastig. Mijn trajecten bij Amanda hebben bijgedragen aan mijn ontwikkeling en mij veel gegeven waardoor ik weer verder kan en daar daar ben ik haar dankbaar voor.

04-09-2018

Ervaring met: Traumaverwerking

28-08-2018
9,8

08-08-2018

Ervaring met: Stress en burn-out

Ik kon direct terecht en er werd met mij gekeken naar welke therapeut het beste bij mij zou passen. Daar had ik ook direct een klik mee. Uiteindelijk ben ik in relatief korte tijd van mijn klachten af gekomen dankzij de hulp die ik gekregen heb!

29-07-2018
8,2

Ervaring met: Stress en burn-out

Amanda was een open, vriendelijke, deskundige en (positief) kritische therapeut die mij een stuk verder geholpen heeft in het onderzoeken en aanpakken van mijn probleem.

18-07-2018

Ervaring met: Angstklachten

Snel, deskundig, toegankelijk, eerlijk, en al na twee keer 90 minuten een bevestiging dat het gewoon goed gaat.