Beoordelingen Psycholoog Amsterdam

02-10-2017

Ervaring met: Angstklachten

13-09-2017

Ervaring met: EMDR therapie

Bij Kim heb ik een combinatie van lichaamsgerichte therapie en EMDR gevolgd. Kim is een fijn persoon, rustig en zonder oordelen. We kwamen snel tot de kern. Ondanks dat sommige sessies wel heftig waren, ging ik er altijd met een voldaan gevoel weg. Ik heb veel geleerd waar ik zelf mee aan de slag kan, ik kijk terug op een waardevolle periode.

24-08-2017

Ervaring met: Stress en burn-out

Ik ben enkele maanden onder behandeling geweest bij Psycholoog Amsterdam. Goede ontvangst en duidelijke informatie. Zeer tevreden over Joke Veldman. Professioneel en praktisch gericht. Goed geïnformeerd over behandeltraject en EMDR therapie heeft mij enorm geholpen.

11-08-2017

Cliënt uit: amsterdam

10-08-2017

Ervaring met: Verlies en rouwverwerking

Ik ben echt super tevreden met mijn therapeute Channa. Ik heb eerder al eens een depressie gehad, maar de therapie die ik daarvoor kreeg, leek in geen enkel opzicht op de therapie die Channa gaf. Ik had heel graag toentertijd ook Channa willen hebben getroffen. Dan had ik een veel kortere periode therapie nodig gehad vermoed ik.

Channa heeft mij ook op het vlak van ik als HSP persoon vreselijk goed begeleid!! Ik zou haar aan iedereen aanbevelen!

09-08-2017

Ervaring met: Angstklachten

Vanwege angst- en paniekgevoelens die ik, bij periodes, al mijn hele leven ken, en nu door een traumatische ervaring opnieuw getriggerd waren, kwam ik bij therapeute Channa Ipenburg terecht. Deze bijzondere, zeer inlevende vrouw heeft mij de handvatten geboden om hier op een andere manier mee om te gaan. Ik ben haar hier zeer dankbaar voor.

Cliënt uit: Ees (officieel ingeschreven)

04-08-2017

Cliënt uit: amsterdam

18-07-2017

Ervaring met: Traumaverwerking

16-07-2017

Ervaring met: EMDR therapie

Kim Wolterink heeft mij ontzettend goed geholpen. Ik ben al meerdere keren bij een psycholoog geweest, maar dit is de eerste keer dat ik ook daadwerkelijk verder ben gekomen. Kim is een ontzettend lieve vrouw, die veel respect toont en erg begripvol is. Ze geeft je alle tijd en ruimte en luistert goed. Zij heeft mij bepaalde lessen mee gegeven waar ik ook echt wat aan heb gehad en nu nog steeds toe pas. Zij heeft er voor gezorgd dat ik de stappen heb kunnen maken naar de goede richting en dat ik nu weer helemaal mezelf kan zijn. Ik vond het dan ook bijna jammer dat het traject voor mij is afgelopen. Nogmaals bedankt Kim!

14-07-2017

Ervaring met: Traumaverwerking

Een zeer prettige samenwerking ervaren met Kim. Voelde mij vanaf het eerste moment zeer prettig, mede door de houding van Kim. Helder en duidelijk in de communicatie en zeer effectief in de sessies met haar vragen en verhalen. Dank!