Beoordelingen Psycholoog Amsterdam

• Effectiviteit 8,8

Cliënt uit: Leusden

18-10-2017

Ervaring met: Hoogsensitief / HSP

de behandelingen bij Esther heb ik gekregen via Skype, dit in verband met het niet wonen in de buurt. Esther heeft me op veel verschillende manieren kunnen helpen en heeft verder gekeken dan de eerste hulpvraag waarmee ik bij de praktijk kwam. Afhankelijk van het proces heeft Esther mij op verschillende manieren kunnen begeleiden om beter met situaties om te gaan, en is ze een erg goed invoelende therapeut die goed kan afstemmen op wat ik nodig had. Ik ben erg blij met het resultaat en mocht het nodig zijn kom ik zeker bij haar terug.

17-10-2017

Ervaring met: Angstklachten

Zeer fijne sessies bij Channa gehad. Juiste tijd en juiste persoon.

13-10-2017

03-10-2017

Ervaring met: Stress en burn-out

Fijne, warme en persoonlijke begeleiding!

02-10-2017

13-09-2017

Ervaring met: EMDR therapie

Bij Kim heb ik een combinatie van lichaamsgerichte therapie en EMDR gevolgd. Kim is een fijn persoon, rustig en zonder oordelen. We kwamen snel tot de kern. Ondanks dat sommige sessies wel heftig waren, ging ik er altijd met een voldaan gevoel weg. Ik heb veel geleerd waar ik zelf mee aan de slag kan, ik kijk terug op een waardevolle periode.

24-08-2017

Ervaring met: Stress en burn-out

Ik ben enkele maanden onder behandeling geweest bij Psycholoog Amsterdam. Goede ontvangst en duidelijke informatie. Zeer tevreden over Joke Veldman. Professioneel en praktisch gericht. Goed geïnformeerd over behandeltraject en EMDR therapie heeft mij enorm geholpen.

11-08-2017

Ervaring met: EMDR therapie

Cliënt uit: amsterdam

10-08-2017

Ervaring met: Verlies en rouwverwerking

Ik ben echt super tevreden met mijn therapeute Channa. Ik heb eerder al eens een depressie gehad, maar de therapie die ik daarvoor kreeg, leek in geen enkel opzicht op de therapie die Channa gaf. Ik had heel graag toentertijd ook Channa willen hebben getroffen. Dan had ik een veel kortere periode therapie nodig gehad vermoed ik.

Channa heeft mij ook op het vlak van ik als HSP persoon vreselijk goed begeleid!! Ik zou haar aan iedereen aanbevelen!

09-08-2017

Ervaring met: Angstklachten

Vanwege angst- en paniekgevoelens die ik, bij periodes, al mijn hele leven ken, en nu door een traumatische ervaring opnieuw getriggerd waren, kwam ik bij therapeute Channa Ipenburg terecht. Deze bijzondere, zeer inlevende vrouw heeft mij de handvatten geboden om hier op een andere manier mee om te gaan. Ik ben haar hier zeer dankbaar voor.