Beoordelingen Psycholoog Amsterdam

• Behandelmethode 8,9
  • Effectiviteit 8,9

09-02-2018

Ervaring met: EMDR therapie

Het contact met en via Psycholoog Amsterdam is soepel verlopen; ik kon snel terecht. Gedurende het traject ben ik erg goed geholpen en ondersteund door Kim. Ze heeft snel door wie je bent en waar je naar op zoek bent, zonder dat je het zelf soms weet. Een goed luisterend oor maar ook zeker een helpende hand, wat voor mij erg prettig was.

Cliënt uit: Zuidoost Beemster

05-01-2018

Ervaring met: Stress en burn-out

Ik had een burn-out en was onder behandeling bij Esther Scholtz. Zij was ontzettend begripvol, maar stelde tegelijkertijd kritische vragen om zo echt tot de kern te komen. Al wilde ik een onderwerp voor een derde keer bespreken was dit geen probleem. Ik heb mezelf echt leren kennen. Wat wil ik? Wat is voor mij haalbaar? Maar ook waar liggen mijn valkuilen? Ik vond de gesprekken ontzettend fijn en het heeft me echt verder geholpen. Esther doet niet alles vanuit het boekje, maar ook vanuit haar gevoel. Dat vond ik erg fijn.

16-12-2017

Ervaring met: Relatietherapie

Fenneke is wat je noemt een pittige tante. Ze is slim, doortastend en windt er geen doekjes om. Ze kan ook heel wat hebben en heeft humor, goddank. Ons huwelijk had behoorlijk wat te lijden onder van alles en nog wat, maar door onze gesprekken met Fenneke zijn we elkaar veel beter gaan begrijpen en verstaan. We kunnen nu ook - in tijden van nood - verwijzen naar de sessies, dat scheelt een slok op een borrel. We herkennen onze persoonlijke valkuilen vele malen sneller dan voorheen. Binnen ons huwelijk zijn we weer twee op zichzelf staande individuen geworden, en parodoxaal genoeg zijn we daarmee dichter bij elkaar gekomen. Kortom; elke cent waard.

24-11-2017

Ervaring met: Stress en burn-out

Amanda did great job helping me understand what was the problem and gave me effective methods for solving it.

7,6

Ervaring met: EMDR therapie

Amanda, ik heb uitstekend met je kunnen werken. Ik heb je ervaren als zeer deskundig en professioneel. Je direktheid was voor mij soms confronterend maar baanbrekend en verruimend.
Ik kan inmiddels veel meer mijn gevoel toelaten. Het toelaten heeft bij mij geleid tot loslaten en dat geeft me heel veel ruimte en dankbaarheid.
Ik voel dat ik nu gereedschap in handen heb waarmee ik mijn leven aankan en dat voelt zo krachtig.

12-11-2017

09-11-2017
7,0

Ervaring met: Angstklachten

Cliënt uit: Leusden

18-10-2017

Ervaring met: Hoogsensitief / HSP

de behandelingen bij Esther heb ik gekregen via Skype, dit in verband met het niet wonen in de buurt. Esther heeft me op veel verschillende manieren kunnen helpen en heeft verder gekeken dan de eerste hulpvraag waarmee ik bij de praktijk kwam. Afhankelijk van het proces heeft Esther mij op verschillende manieren kunnen begeleiden om beter met situaties om te gaan, en is ze een erg goed invoelende therapeut die goed kan afstemmen op wat ik nodig had. Ik ben erg blij met het resultaat en mocht het nodig zijn kom ik zeker bij haar terug.