Beoordelingen Psycholoog Amsterdam

• Behandelmethode 8,9
  • Effectiviteit 8,8

12-06-2018

Ervaring met: Stress en burn-out

Aanvankelijk kwam ik binnen met een paniekstoornis, aldus de huisarts. Ik wist zelf niet wat er aan de hand was en kwam aan met een verwarde analyse van mijn gesteldheid. Samen met Amanda hebben we uit lopen pluizen wat er precies in mij speelde zodat er eerst ruimte gecreëerd werd, waarna ik helder voor ogen had waar ik graag aan wilde werken. Dankzij de gesprekken heb ik veel inzicht verkregen in mijzelf als persoon en ook in strategieën en patronen die mij niet meer van dienst zijn. Langzamerhand leer ik deze om te buigen in bruikbare methoden waar ik energie en zelfvertrouwen van krijg. In een korte tijd voel ik de rust en zekerheid terugkeren die ik al zo lang kwijt was en waarvan ik niet zeker wist of ik die ooit terug zou vinden.

11-05-2018
3,2

Ervaring met: Fobie

Gedurende 3 maanden heb ik een traject gevolgd in verband met een fobie. Nadat het traject was afgelopen, zou ik nog door de desbetreffende psycholoog gebeld worden om te bespreken of meer sessies nodig waren. Ik ben echter nooit terug gebeld, ook niet toen ik zelf een voicemail bericht had achter gelaten, en kreeg ook geen reacties meer op mijn mails hierover. Daarnaast zijn mijn fobieklachten niet afgenomen.

05-03-2018
8,2

Cliënt uit: Sneek

28-02-2018

Ervaring met: Relatietherapie

Het is toch altijd een hele stap voor mij om hulp te zoeken bij een “zieleknijper” .
Eenmaal op de bank bij Fenneke ben ik dan toch gerustgesteld, omdat zij goede vragen stelt, uitstekend luistert en vooral met veel humor jouw problemen relativeert.
Iedere keer gingen we naar huis met huiswerk, dat viel niet altijd mee.
Uiteindelijk heeft het ertoe geleid dat onze problemen redelijk snel verdwenen en het leven samen een stuk aangenamer werd.

25-02-2018

Cliënt uit: Beverwijk

18-02-2018

Ervaring met: EMDR therapie

EMDR therapie was voor mij zeer succesvol. Ook oude trauma's en onzekerheden bleken goed te behandelen. Ik heb het gevoel een tweede kans te hebben gekregen.

Cliënt uit: amsterdam

15-02-2018

Ervaring met: EMDR therapie

Na een ongeluk flinke angstklachten. Deze zijn door Kim Wolterink met de EMDR zeer plezierig en effectief behandeld. Met een zeer grote vermindering van mijn angstklachten. Ik heb ook mogelijkheden aangereikt gekregen om er zelfstandig nog verder mee om te gaan.

13-02-2018

Ervaring met: Verlies en rouwverwerking

12-02-2018

Ervaring met: Angstklachten

I felt very welcomed and understood. The sessions brought about a definitive positive change in my life. Thank you

09-02-2018

Ervaring met: EMDR therapie

Het contact met en via Psycholoog Amsterdam is soepel verlopen; ik kon snel terecht. Gedurende het traject ben ik erg goed geholpen en ondersteund door Kim. Ze heeft snel door wie je bent en waar je naar op zoek bent, zonder dat je het zelf soms weet. Een goed luisterend oor maar ook zeker een helpende hand, wat voor mij erg prettig was.