Beoordelingen Pure Assistants

Ellen uit: Den Dolder

01-04-2019

De contacten met Sandra Been heb ik als zeer plezierig ervaren. In het eerste gesprek dat ik met Sandra had, had ik eindelijk het gevoel iemand gevonden te hebben die mij op mijn waarde in wist te schatten en daar ook naar handelde. We hebben over paar functies contact gehad, waarbij ze mij ook heeft voorgesteld aan de opdrachtgevers. Helaas zijn beide posities niets geworden voor mij, maar ik beveel Sandra van harte aan bij al mijn collega office manager indien ze op zoek zijn naar een leuke nieuwe uitdaging.

Shirley uit: Almere

18-01-2019

Ik werk graag samen met Pure.
Dat begon al bij het professionele maar ook sympathike contact dat ik had bij mijn eerste kennismaking met Sandra. Ik vind het assesment echt een mooi extraatje, echt een geweldige tool bij het vinden van de opdracht waarin je het best tot je recht komt. Ik vond de persoonlijke bezoekjes tijdens de opdracht zeer waardevol, en warm. Kortom, als assistente kom je in een dergelijke setting volledig tot je recht!

Hendry uit: Arnhem

14-01-2019

Geweldige mensen met niets anders dan een zeer prettige ervaring!

Henk

07-01-2019

Ik heb Pure Assistants ervaren als betrokken, experts in hun vak en weten de vinger op de zere plek te leggen waardoor we als organisatie gekregen hebben wat we nodig hebben. Ik kan ze van harte aanbevelen.

Paula uit: Almere

28-12-2018

Schakelen supersnel!

Jos uit: Amsterdam

17-12-2018

Top organisatie die doet wat het belooft, snel levert en eindelijk mensen matcht en geen CV's schuift!