Beoordelingen Raak Notarissen

• Deskundigheid 8,2

r uit: Wateringen

08-02-2018
3,0

Holding en dochter BV kunnen ze niet, alleen enkele bv's, hoe slecht. van www.degoedkoopstenotaris naar deslechtstenotaris.nl

Esther uit: Ezinge

29-01-2018
1,0

Heel slecht. De ene medewerker belooft dat een akte van levering binnen twee weken gepasseerd kan worden als alle stukken er zijn. Nadat ik alle stukken tijdig gestuurd had, en gebeld of alles in orde was, vertelde een andere medewerker dat het sowieso anderhalve maand zou duren!!!

A uit: Den Haag

11-12-2017
1,3

Wegens de lage rente wilden wij de hypotheek oversluiten, maar Raak Notarissen heeft dit geweigerd.
De reden hiervan is zeggen ze, dat mijn vrouw de inburgingsexamen pas heeft behaald en niet goed Nederlands spreekt en begript.
Maar ze is al sinds 2001 in Nederland, leeft, woont en werkt in de Nederlandse gemeenschap.
Ze spreekt en begrijpt goed Nederlands en wij vinden dat het RACISTISCH en DISCRIMEREND is dat ze zo'n beslissing hebben genomen.
Onze advies is om NIET met zo'n instantie, die geen respect heeft en onderscheid maakt voor de mensheid, GEEN zaken te doen.

Joke uit: Den Haag

20-01-2017

sieb uit: rozenburg

17-01-2017

Wij hebben een zeer goede ervaring met deze notaris.
Alles was duidelijk en prima geregeld. Zeker aan te bevelen.

Michael uit: Delft

11-01-2017

Goede communicatie vooraf en professioneel ogend bedrijf. Zal, mede vanwege de prijs, de notaris aanbevelen bij anderen. Een puntje van verbetering: het kan wat persoonlijker/informeler, door bijvoorbeeld meer welkom ontvangst of kopje koffie.

Stephan uit: Maasdijk

Jeroen uit: Delfgauw

Goed raak!

Wij zijn door mr. O.C. Beerentsen (Casper) en Sylvia Groen van Raak Notarissen echt uitstekend geholpen:
- Het was een van de goedkoopste notarissen in Zuid Holland.
- We konden binnen 3 dagen na het aanleveren van alle informatie al tekenen. Ter vergelijking: De leveringsakte bij een andere notaris in Delft duurde ruim 3 weken.
- We kregen een foutloos concept per email vrijwel direct nadat ze de leveringsakte ontvangen hadden van de andere notaris, en ze hebben zelfs fouten gevonden in die leveringsakte.
- Op het tekenmoment zijn we als gelijke behandeld, fijn! Geen onnodige show zoals ik bij een notaris in Pijnacker meegemaakt heb. De verplichte punten doorgenomen en voor mijn gevoel een eerlijk inzicht gekregen in de risico’s.

Ik voel me in ieder geval erg goed geholpen. Vergelijkbaar met Caminada, maar dan zonder het idee dat je onnodig veel geld betaald hebt.

Marlie uit: Den Haag

Marijke uit: Den Haag

05-01-2017
9,8

Via internet samenlevingscontract en testamenten bij u geregeld. Tijdens het tekenen goede adviezen.