Beoordelingen Raak Notarissen

Prima service en kundigheid

Koos uit: Maassluis

19-04-2019
7,5

Raak is concurrerend t.o.v. andere notariskantoren. Helaas wordt dit wel geïllustreerd door een enigszins kille benadering van de klant. Een kopje koffie ontbrak en het kantoor verlaten met de eindafrekening in de hand in plaats van in een representatief mapje is niet geheel van deze tijd waarin de klant toch centraal staat.

Ger uit: De Lier

16-04-2019
7,3

Vriendelijk personeel, geeft goede uitleg.

Joost uit: Naaldwijk

15-04-2019

uit: Den haag

6,3

Jullie schelen een hoop geld vergeleken met de rest. Maar qua gast vrijheid kan het beter. Even een drankje aanbieden was wel op zijn plaats geweest.

uit: Den haag

6,8

Aan de telefoon werd ik te woord gestaan door een niet erg deskundige telefoniste maar verder was het een goede ervaring.

P uit: DeLier

6,8

Wij adviseren om iets te drinken aan te bieden

Jaap uit: Kwintsheul

12-04-2019

Het enige wat ik mis is een (trap)lift in het gebouw

René uit: Den Haag

11-04-2019

Alles is zeer prettig verlopen, ook het gesprek tijdens ondertekening. Enige verbeterpunt is de klant iets te drinken aan te bieden. Zit zelf in de sales, maar wellicht verder verdiepen in de klant en kijken waar je hen verder mee van dienst kan zijn: Testament, enz.

S. uit: Rijswijk

10-04-2019

Op de dag van tekenen van de hypotheekakte en akte van levering werden we heel gastvrij ontvangen totdat de notaris kwam. Wat een leuke vrouw en ook goede uitleg over wat je precies tekent. Je weet waarvoor je komt maar toch werd er meer informatie gegeven. Het voelde persoonlijk en oprecht en geen lopende band notaris wat je misschien zou verwachten bij een lage prijs. Ook het voortraject heb ik als positief ervaren. Via email werd ik goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Ik zou weer voor Raak Notarissen kiezen en ze zeker aanbevelen.