Beoordelingen Raamdecokunststofkozijnen

Ruud uit: Utrecht

12-11-2017
9,6

Ervaring met: Splendid Pliss

Splendid Pliss raamdecoratie besteld en door raamdeco laten inmeten. Na drie weken werd geleverd maar helaas de verkeerde maat. Er was een foutje gemaakt door raamdeco met het doorgeven van de maten aan de fabrikant. Na telefonisch reclameren was e.e.a binnen een week hersteld en werd opnieuw geleverd ditmaal in de juiste maatvoering. Al met al prima opgelost. Ben dan ook zeer tevreden over het product.

Maria uit: Nijmegen

30-10-2017

Ervaring met: Day 'n Night

Het was prettig zaken doen met raamdecokunsstofkozijnen. Goed advies vooraf en alles volgens afspraak bezorgd en overal netjes opgehangen.

Ilse uit: Hoofddorp

Dennis uit: Amsterdam

14-02-2017
9,7

Ervaring met: Splendid Pliss

goede en snelle service en goed comunicatie en fijn dat je achteraf kan betalen,gebeurtbijna niet meer.

09-02-2017
9,6

Rick uit: Breukelen

24-01-2017

Ervaring met: Splendid Pliss

Top! Mooi product en super strak. Wij slapen lekker in het donker!

Anouk uit: Den Bosch

09-01-2017
7,4

Ervaring met: Splendid Pliss

Snelle inmeting met kleuradvies, snelle levering. Helaas bleef de kwaliteit van de kozijnen achter: de opgemeten maat was onjuist en de kozijnen waren beschadigd.
Hierdoor kwam de monteur driemaal langs, agendatechnisch niet handig. Gelukkig mag het eindresultaat er zijn!

Irene uit: Driebergen

01-12-2016

Ervaring met: Splendid Pliss

Zijn zeer tevreden over het opmeten past perfect. De levering was snel en ze zijn keurig geplaatst. Voor kunsstoframen die ook kantelbaar zijn is het een goede en mooie oplossing

Peter uit: Kwintsheul

01-12-2016

Ervaring met: Splendid Pliss

In 1 woord te omschrijven: Top! De verkoper die langs kwam was toevallig in de buurt waardoor we vanaf onze aanvraag totdat we ze binnen hadden anderhalve week maar nodig hadden. Maatwerk producten zo snel afleveren verdient gewoon een pluim!