Beoordelingen Rebelsport

Yentl uit: Huizen

01-08-2017
6,5

Ik maak het meest gebruik van: Fitness

Over het algemeen tevreden. Ik vind persoonlijk de sfeer op vrijdagavond heel onprettig. Muziek staat vrij hard en in combinatie met techno muziek is dit heel onprettig. Verder is het onduidelijk wanneer er een trainer aanwezig is. De sfeer op zondag is vele malen prettiger net zoals maandag avond met Daniël. Ik mis zelf ook een papieren rooster voor de groepsleden aangezien ik niet altijd mijn telefoon meeneem en dan kan kijken. Verder zijn wij tevreden.

Brigitte uit: Huizen

29-07-2017
8,5

Leeftijdscategorie lid: 41-50 jaar

Ik maak het meest gebruik van: Fitness

Uitstekende openingstijden en apparatuur/faciliteiten incl zwembad.
Trainingsprogramma zou zwaarder mogen, maar zal dit zelf aangeven volgende wijziging

Elly uit: Naarden

28-07-2017

Leeftijdscategorie lid: 51-60 jaar

Ik maak het meest gebruik van: Team/groepslessen

Ik ben zeer tevreden over hoe goed alles is geregeld bij jullie. Veel keuzemogelijkheden, fijne sfeer, prima lessen met goede begeleiding.

Tim uit: Huizen

27-07-2017
7,0

Leeftijdscategorie lid: 51-60 jaar

Ik maak het meest gebruik van: Fitness

Goed maar duur als je er geen gebruik van maskt. Maar dat is eigen probleem en oorzaak.

uit: Huizen

27-06-2017
8,2

Ik maak het meest gebruik van: Team/groepslessen

Vindt het echt super om bij Rebel te sporten, leuke les met voldoende aandacht en afwisseling mogelijkheden.

enige minpuntje is dat de prijs duurder is dan anders sportscholen in de omgeving.

Lisette uit: Hilversum

24-06-2017
7,3

Leeftijdscategorie lid: 31-40 jaar

Ik maak het meest gebruik van: Team/groepslessen

Door Thomas bij jullie gekomen, fijne plek en voldoende begeleiding. Prijs wel iets aan de hoge kant.

Anke uit: HUIZEN

23-06-2017

Leeftijdscategorie lid: 17 - 20 jaar

Ik maak het meest gebruik van: Fitness

Ik vind de prijs wat veel maar ben wel heel tevreden.

Chloé uit: Huizen

22-06-2017

Leeftijdscategorie lid: 17 - 20 jaar

Ik maak het meest gebruik van: Fitness

Al tien jaar met veel plezier meegedaan aan de klassiek ballet groepslessen. Nu drie keer in de week in de fitnessruimte onder begeleiding die erg prettig is! Ga zo door :)

Fabienne uit: Huizen

22-06-2017

Leeftijdscategorie lid: 61 - 70 jaar

Ik maak het meest gebruik van: Zwembad

Ik woon sinds kort in Huizen en ben erg blij dat er aandacht wordt besteed aan aquafitness/-joggen.
In het verleden heb ik veel gesport (roeien, hard lopen, akido, fitness, Nordic Walking), maar kreeg 3 jaar gelden een dubbele hernia waardoor ik op zoek ben gegaan naar iets met water.
Aangezien ik nu steeds last heb van mijn rechte been en dat de huisarts er niet veel aan kan doen, is aquafitness/-joggen een heel goed alternatief om mijn spieren op een andere manier te gebruiken.
Deze lessen bevallen me derhalve prima mits ik niet teveel forceer en goed luister naar mijn lichaam!