Beoordelingen Reinder Montage

• Kwaliteit 9,6

Saskia uit: Leiden

15-12-2018

Ervaring met: Kranen

Een vakman die ook goed communiceert wat de stand van zaken is. Kortom indien nodig dan doe ik graag weer een beroep op Reinder Montage.

Rianne

13-12-2018

Onze redder in nood! Aangezien wij kunststof kozijnen kregen, moesten de verwarmingen gedemonteerd worden. Ondanks dat Reinder met een grote klus in Duinrell bezig was, heeft hij tijd vrij gemaakt om ons te helpen. Heel fijn, want er was geen andere loodgieter op korte termijn bereid te helpen. Iedereen was druk. De verwarmingen zijn nu weer terug gemonteerd. Wij zijn tevreden en blij dat de werkzaamheden klaar zijn. Reinder komt zijn afspraken keurig na, je krijgt snel reactie en er is veel mogelijk in overleg. M.a.w. een aanrader!

Lenie uit: Leiden

22-11-2018

Ervaring met: Kranen

Reinder doet wat is beloofd en ook nog snel naar de wens van de klant.

Martin uit: Leiden

29-10-2018

Ervaring met: Kranen

Zeer prettig contact, betrokken en meedenkende vakman, waarbij de overeengekomen nieuwe keukenkraan naar grote tevredenheid is gemonteerd. Tevens ook gelijk onze warmwater boiler kundig laten verplaatsten voor meer ruimte in keukenkast. Echt top. Dank

Richard uit: Noordwijk

27-10-2018

Ervaring met: Kranen

Snelle afspraak voor het vervangen van 2 kranen.
Snel en vakkundig geplaatst.

Bas uit: Zoetermeer

26-10-2018

Gewoon keurig.

Mirjam uit: Oegstgeesr

22-10-2018

Ervaring met: Kranen

Reinder doet zijn werk heel vakkundig en netjes. Hij heeft ons geattendeerd op de actie van Grohe. Wij bevelen hem bij iedereen aan.

Henk uit: Voorburg

18-10-2018

Karin uit: Oegstgeest

15-10-2018

Ervaring met: Badkamer

Reinder heeft bij ons een douchecabine verwijderd en een nieuwe geplaatst. Toen bleek dat de leverancier ons een verkeerde maat douchewand had verkocht dacht Reinder goed mee met ons om tot een goede oplossing te komen. Reinder komt zijn afspraken goed na en wij vonden hem zeer deskundig. Kortom, heel fijn dat hij ons kon helpen!

Monique uit: Leiderdorp

13-08-2018

Ervaring met: Kranen

Na de offerte aanvraag kreeg ik snel antwoord en had het geluk dat 'n week later m'n buitenkraan al gemonteerd kon worden. Reinder denkt met je mee en doet wat hij zegt. Ik ben zeker tevreden en erg blij met het resultaat.