Beoordelingen RentSlam.com

• Klantvriendelijkheid 8,9

Fleur uit: Amstelveen

14-10-2018
5,0

Het was voor mij geheel niet duidelijk dat Rentslam alleen vrije sector woningen zoekt. Het staat niet aangegeven in de informatie die zich op de eerste pagina bevindt. Er staat enkel dat zij 'trustworthy' sites doorzoeken. Die kan ik zelf ook vinden, en als ik het geweten had, had ik me niet ingeschreven omdat ik als zzp'er momenteel nog niet genoeg financiën heb opgebouwd om vrije sector te kunnen huren.
Rentslam beloofd advertenties van huizen te sturen waarvan anderen nog niet weten dat ze te huur zijn, maar ik ontving advertenties waarvan op de website van de woningbouwvereniging stond dat de reactietermijn al verstreken was.
Veel aanbod ontving ik ook niet, zeker niet elke dag.
Als je alleenstaand zoekt, en maar net vrije sector huur kan betalen, dan is deze service niet aan te raden.
Na het plaatsen van mijn eerdere, nog slechtere, beoordeling nam Rentslam contact met mij op. Dit vond ik in eerste instantie heel vriendelijk en ik heb mijn geld terug aangeboden gekregen (en ga dat hopelijk ook ontvangen). Helaas verliep de correspondentie niet helemaal vlekkeloos en ik voelde mij als klant niet goed begrepen. Daarom geef ik een 6 voor het feit dat zij hun best doen, maar geen hoger cijfer omdat er nog veel te verbeteren valt als het gaat om hoe je met een klant communiceert.
Bovendien stonden er type- en grammaticafouten in hun emails.

Jaap uit: Amsterdam

09-10-2018

Werkt top, niks te klagen!

Mina uit: Amsterdam

08-09-2018

Waar voor je geld!

Vincent uit: WIBORGEILAND 190

7,3

Milan uit: Amsterdam

05-09-2018

Binnen 2 weken een heerlijk betaalbaar huis gevonden in de Baarsjes. Fantastisch dus.

Harro uit: Amsterdam

05-09-2018

Rentslam is een zeer eenduidige en effectieve service. De tijd die je bespaart met dit fijne algoritme zijn de kosten die je voor Rentslam betaalt, zeker waard!

Manon uit: Amsterdam

05-09-2018

Binnen een maand een huis gevonden! Zelfs persoonlijke tips van Peter, die heel betrokken was, gekregen. Supergoede service. Zij doen echt wat ze beloven.

Lieke uit: Amsterdam

14-07-2018

Het vinden van een appartement in Amsterdam is een ware uitputtingsstrijd, maar dankzij Rentslam hebben wij toch binnen 3 maanden precies gevonden waar wij naar op zoek waren.

Arseniy From: Amsterdam

14-07-2018
ja

Pieter uit: UIthoorn

10-07-2018

Heeft ons aan een huis geholpen!!!