Beoordelingen Resolve Scheidingsbemiddeling

• Begeleiding van het proces om tot overeenstemming te komen 8,9

Monique uit: Weert

18-01-2019

Naam mediator: Suzanne Heussen

We hadden een probleemloze echtscheiding. Hebben veel zelf gedaan. Ook samen tot overeenstemming gekomen over de belangrijkste issues. De mediator heeft ervoor gezorgd dat we aan alles gedacht hebben en heeft nuttige tips gegeven en onze wensen vertaald in het verslag en het convenant. Daarvoor raad ik echt aan om met een externe te werken. Mediator is dan een prettige manier daarvoor.

Hans uit: Vlaardingen

9,7

Naam mediator: Rogier van Pelt

Zoals u kunt zien in mijn beoordeling ben ik zeer tevreden over Rogier. Hij wist rust te brengen en duidelijk te creƫren daar waar nodig was. Na zijn inmenging hebben wij bijna geen ruzie meer gehad.

Robin uit: Oud-Beijerland

Prima ervaring

Ingrid uit: Vlaardingen

Istvan M.T.T. uit: Weesp

15-01-2019

Naam mediator: Anne Marie Baud

AnneMarie Baud is een geweldige, aardige, professionele mediator in mijn moeilijke dagen die ik had was ze zeer betrokken in mijn emotionele toestand en had alle begrip voor mijn situatie!

Eveliene uit: Weert

15-01-2019

Naam mediator: Suzanne Heussen

Ze is ontzettend leuk. Kan goed luisteren, maar ook zeker rechtdoor zee. Zegt wat ze denkt, ook al is het soms moeilijk te zien maar de oplossing heeft ze altijd wel klaar liggen. Ze heeft ons heel goed geholpen. En wat ze deed ook stap voor stap netjes uitgelegd. Nam de tijd voor ons. Zou het zo nog een keer overdoen met haar.

Melvin uit: Maastricht

13-01-2019
8,1

Leon uit: Weert

13-01-2019

Naam mediator: Suzanne Heussen

Suzanne was gewoon aardig, hielp goed, dacht goed mee. 2 meetings en 't was verlopen. Een goed mens. En verstand van zaken. Bedankt voor het helpen met de scheiding

Marjolein uit: Oisterwijk

10-01-2019
9,6

Naam mediator: Mariska Blijsie

Mariska, heel erg bedankt voor jouw begeleiding! We weten dat we zelf al hee lver waren, maar zijn erg blij met jouw hulp bij ons laatste loodjes in dit proces :)

Natasja uit: Zwanenburg

09-01-2019

Naam mediator: Martine Stavenga

Martine heeft alles goed geregeld