Beoordelingen Rienties Tuinmachines

D. uit: Zundert

21-06-2018

Ervaring met de producten: Overige

Positieve ervaring:
Goed en deskundig advies, snelle correcte levering.

geen

Paul uit: Bloemendaal

16-05-2018

Ervaring met de producten: Grasmaaier

Positieve ervaring:
Supersnelle service, ook van reservedelen

Dolf uit: Neer

09-05-2018

Ervaring met de producten: Bosmaaier

Positieve ervaring:
In eerste instantie voor een Stihl bosmaaier gaan kijken met als doel o.a. een onkruidborstel hierop te gebruiken. Goed advies gekregen dat dan alleen de meest krachtige machines in aanmerking komen. Hier werd een Stihl maaier voor hobbymatig gebruik toch wat duur. Daarna naar een alternatief in de vorm van een Stiga maaier gekeken en deze is het geworden. De maaier is volledig gemonteerd geleverd en is zeker voldoende krachtig voor de onkruidborstel. Ik ben erg tevreden met deze combinatie en het advies wat ik heb gekregen. Vanaf nu weet ik waar ik moet zijn voor alles wat te maken heeft met tuinonderhoud!

Cor uit: Kesteren

25-04-2018

Ervaring met de producten: Overige

Positieve ervaring:
Zeer positieve ervaring met de firma Rienties. Mooie Stihl SG51 via website gekocht. Daarna nog contact gehad over defect onderdeel (waarschijnlijk af fabriek). Na telefonisch contact met medewerker is dit direct verholpen en heb ik kosteloos een nieuw onderdeel ontvangen.
Leuke toegift om snoepjes in de verzenddoos te doen. Dikke duim en warme douche voor firma Rienties.

Geen verbeterpunten.

Anja uit: Grubbenvorst

25-02-2018

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met de producten: Grasmaaier, Zitmaaier, Bladblazer/ bladzuiger/ hakselaar, Bosmaaier, Handgereedschap

Positieve ervaring:
Prima kwaliteit en advies !!

Verbeterpunten:
Boodschap bij bellen naar de winkel kan wat professioneler.

Joyce uit: Kessel

23-01-2018
9,5

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met de producten: Zitmaaier, Bosmaaier, Hogedrukreiniger, Kettingzagen, Overige

Positieve ervaring:
Wat ik enorm waardeer aan de mannen van Rienties is dat ze met je mee denken. Hun bereidheid om je probleem op te lossen overstijgt soms mijn verwachtingen, zoals op een late zaterdagmiddag - ze weten dat we zondag weer naar Elders vertrekken - nog langs komen als de zitmaaier vast gelopen is of de pomp het niet meer doet.

Marcel uit: Swalmen

19-01-2018

Ik heb beoordeeld als: zakelijke klant

Ervaring met de producten: Grasmaaier, Zitmaaier, Bladblazer/ bladzuiger/ hakselaar, Bosmaaier, Generator / Compressor, Grondboor / Doorslijper, Handgereedschap, Hogedrukreiniger, Kettingzagen, Overige

Betreft het: Nieuwe producten, Occassions

Peter uit: Venlo

18-01-2018

Ervaring met de producten: Zitmaaier, Hogedrukreiniger, Kettingzagen

Positieve ervaring:
deskundig personeel, goede kwaliteit en uitstekende service

Jan uit: Reuver

22-11-2017
9,5

Ervaring met de producten: Grasmaaier, Kettingzagen, Overige

Positieve ervaring:
Edwin exceleert zonder hier extra moeite voor te hoeven doen, dit zit in zijn natuur,cq zijn manier van aanpak. Dit raakt mij zeer. Ik kom met een Stihl kettingzaag binnen die niet loopt. Edwin luistert naar mijn verhaal. Grote klus en nooit heeft Stihl mij in de steek gelaten. Hij laat de zaag nakijken. Er is meer aan de hand zegt hij. Hij geeft mij zonder meer een demo zaag ter beschikking om de klus toch te kunnen klaren. Blijkt ook nog een iets sterkere zaag dan mijn eigen zaag. Zaagt voortreffelijk, is zuinig en minder lawaai. Ik ben zeer goed geholpen en ga Edwin voorstellen dat ik deze demo zaag wil overnemen en de huidige zaag inruil. Binnen kort hebben we hier contact over.

Verbeterpunten:
Aandacht voor klanten blijven houden/verbeteren, maar vooral goed communiceren intern/extern.
Borging van de huidige kwaliteit, cq klanttevredenhied.
Uitdaging is om personeel zodanig te motiveren dat ze vanzelf gaan exceleren. Succes ermee.

Ton uit: Venlo

09-10-2017

Ik heb beoordeeld als: zakelijke klant

Ervaring met de producten: Bladblazer/ bladzuiger/ hakselaar, Bosmaaier, Handgereedschap, Kettingzagen, Overige

Positieve ervaring:
Zeer klantvriendelijk en vakkundig team, die altijd naar een passende oplossing zoeken, en is er iets met het product
is dit geen discussie en komt er een oplossing zij het niet garantie van de leverancier dan is het wel coulance van Rienties.