Beoordelingen Rioolproblemen

• Prijs-/ kwaliteitverhouding 7,3

Anoniem uit: Niet belangrijk

02-02-2018

Ervaring met: Riool Ontstoppen

Begin januari last van een verstopping.
Dit bedrijf kon snel een loodgieter sturen dus meteen een afspraak gemaakt voor de volgende dag.

De vakman was ruim op tijd, verstopping verholpen binnen een uur (minimum tarief) en zeer, zeer netjes gewerkt zonder troep achter te laten.
Een gezellige en kundige loodgieter die veel plezier uit zijn baan haalt, super leuk te zien!

Mijn complimenten aan Marco. Door zijn uiterlijk kan hij overkomen als een boef maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld.

Top bedrijf; ga zo door! Jullie hebben er een vaste klant bij.
Enig verbeterpunt zou zijn om de prijs iets aan te passen naar beneden. ;-)

Ed uit: Schiedam

28-01-2018
1,0

Ervaring met: Riool Reparatie

Iemand in nood laten ze gewoon stikken ookal heb je al een keer van hun diensten gebruik gemaakt

D uit: Hvt

28-01-2018
1,0

Niet bereikbaar

tjeerd uit: bolsward

09-01-2018

Ervaring met: Riool Ontstoppen

geweldige , wordt voor de tijd even gebeld dat ze er aan komen, met overleg gevraagd welk ontstoppingspunt je nodig hebt, en uitleg hoe te voor komen

Mieke uit: Sliedrecht

20-12-2017

Prima😄

Mari uit: Hendrik ido ambacht

30-11-2017

Ervaring met: Stank Detectie

Wij hadden veel stank in de woning, na lang zelf zoeken rioolproblemen.nl gebeld. Op het blote oog niet zichtbaar waar het probleem zat. Doormiddel van een rookproef hebben de monteurs nogmaals alles geinspecteerd hieruit kwam naar voren dat de riolering onder de woning gescheurd was. Ik heb direct een richtprijs gekregen en de werkzaamheden zijn binnen dezelfde week nog uitgevoerd. Ik beveel rioolproblemen aan omdat ze goed en vakkundig werk leveren.

Bart uit: Rotterdam

30-10-2017

Ervaring met: Riool Reparatie

Na een snelle inspectie met de daarop zeer scherpe offerte, vandaag de reparatie uitgevoerd door Michael. Zeer vakkundig gerepareerd en daarna de tegels weer keurig teruggelegd. Ik kan niet anders zeggen dan : TOP !!!!

Johan uit: Dordrecht

16-04-2017

Ervaring met: Riool Reparatie

Snelle service, werken netjes, hebben de zaken snel op een rijtje. Geeft een goed gevoel. Zelfs het paadje in de voortuin werd weer netjes gelegd. Dikke pluim!

George uit: Brielle

23-03-2017

Ervaring met: Riool Reparatie

Snelle en uitstekende service met goede oplossingen.

Saskia uit: Spijkenisse

21-03-2017

Ervaring met: Riool Reparatie

Ja camera inspectie bleek dat het riool vervangen moest worden, gezien onze gemeente vanaf de erfgrens geen 3e toelaat hebben de mannen tot aan de erfgrens alles gemaakt. Erg vriendelijk personeel en de telefoniste is erg meedenkend. Flexibel en ook vielen de kosten hoger uit. Ondanks dat waren deze mensen meedenkend en oplossingsgericht. Elk bedrijf moet zijn centen verdienen maar dit bedrijf is redelijk en valt goed mee te praten. Tevens vindt ik dat ze klantvriendelijkheid als sterk punt hebben en daarmee crieer je een fijne sfeer. Hebben gewoon garantie en als er wat is zijn ze makkelijk te bereiken, snelle afspraak en goede service. Ik blijf in de toekomst als er wat is bij hun! ( hopelijk was dit het wel :P )