Beoordelingen Rioolproblemen

• Prijs-/ kwaliteitverhouding 7,5

Mari uit: Hendrik ido ambacht

30-11-2017

Ervaring met: Stank Detectie

Wij hadden veel stank in de woning, na lang zelf zoeken rioolproblemen.nl gebeld. Op het blote oog niet zichtbaar waar het probleem zat. Doormiddel van een rookproef hebben de monteurs nogmaals alles geinspecteerd hieruit kwam naar voren dat de riolering onder de woning gescheurd was. Ik heb direct een richtprijs gekregen en de werkzaamheden zijn binnen dezelfde week nog uitgevoerd. Ik beveel rioolproblemen aan omdat ze goed en vakkundig werk leveren.

Bart uit: Rotterdam

30-10-2017

Ervaring met: Riool Reparatie

Na een snelle inspectie met de daarop zeer scherpe offerte, vandaag de reparatie uitgevoerd door Michael. Zeer vakkundig gerepareerd en daarna de tegels weer keurig teruggelegd. Ik kan niet anders zeggen dan : TOP !!!!

Johan uit: Dordrecht

16-04-2017

Ervaring met: Riool Reparatie

Snelle service, werken netjes, hebben de zaken snel op een rijtje. Geeft een goed gevoel. Zelfs het paadje in de voortuin werd weer netjes gelegd. Dikke pluim!

George uit: Brielle

23-03-2017

Ervaring met: Riool Reparatie

Snelle en uitstekende service met goede oplossingen.

Saskia uit: Spijkenisse

21-03-2017

Ervaring met: Riool Reparatie

Ja camera inspectie bleek dat het riool vervangen moest worden, gezien onze gemeente vanaf de erfgrens geen 3e toelaat hebben de mannen tot aan de erfgrens alles gemaakt. Erg vriendelijk personeel en de telefoniste is erg meedenkend. Flexibel en ook vielen de kosten hoger uit. Ondanks dat waren deze mensen meedenkend en oplossingsgericht. Elk bedrijf moet zijn centen verdienen maar dit bedrijf is redelijk en valt goed mee te praten. Tevens vindt ik dat ze klantvriendelijkheid als sterk punt hebben en daarmee crieer je een fijne sfeer. Hebben gewoon garantie en als er wat is zijn ze makkelijk te bereiken, snelle afspraak en goede service. Ik blijf in de toekomst als er wat is bij hun! ( hopelijk was dit het wel :P )

Theo uit: Rotterdam

06-03-2017

Ervaring met: Riool Ontstoppen

Zojuist Vincent en Michael op bezoek gehad i.v.m. ontstoppen. Twee kundige jongens die hun vak verstaan. Oorzaak snel gevonden en vakkundig verholpen. Twee toppers die hun vak verstaan !!!

Aktapuh uit: Rotterdam

7,2

Ervaring met: Camera Inspectie

Camera inspectie gemaakt van de riool
Goed gemaakt en rapport voor de verzekering ook goed.
aardige personeel.

Goed advies.

Familie schutterveer uit: Zwijndrecht

Ervaring met: Riool Ontstoppen

In de ochtend gebeld en dezelfde dag al geholpen.
Duidelijke al in prijs. Monteur was in 50 minuten klaar met de werkzaamheden om de riolering te ontstoppen. Heeft ons ook van advies voorzien om de problemen te voorkomen.
Snelle service! Van tevoren toch voor het al in uurtarief gekozen en niet voor een ander bedrijf die half uur tarief rekend met kans op meer geld na het half uurtje. Ben nu toch goedkoper uit en snel geholpen.
Nogmaals dank voor de service.

Peter uit: Dordrecht

Ervaring met: Riool Reparatie

Na een telefoontje over stank en vliegjes in de woning is dezelfde middag een monteur komen kijken bij mij thuis.
De monteur heeft de riolering in de kruipruimte bekeken en het bleek een oude stenen pijp te zijn met putten die niet meer water en stank dicht waren.
Er werden twee opties geboden waarvan ik de optie heb gekozen de leidingen geheel te vernieuwen zodat ik de komende jaren geen nieuwe problemen ondervind.
De week erop zijn de leidingen in de kruipruimte tot in de tuin vervangen.
De monteurs hebben plezier in hun werk en weten waar ze het over hebben. Prettig om mee te werken.
Ga zo door!

Ellen uit: Hendrik Ido ambacht

7,8

Ervaring met: Stank Detectie

Nadat meerdere bedrijven zijn langsgekomen om de stankproblemen op te zoeken en te verhelpen heeft rioolproblemen ons netjes geholpen. Doormiddel van een rookapparaat hebben de monteurs het probleem gevonden.de leiding die naar buiten gaat van de riolering bleek te zijn gescheurd vanwege het zakken hier in de omgeving.
De monteurs hebben mij direct een prijsopgave aangeboden en na akkoord de werkzaamheden ingepland. De werkzaamheden zijn nog dezelfde week uitgevoerd. Zelfs de steentjes en planten werden netjes terug geplaatst!!
Kortom ben ik een tevreden klant en zal dit bedrijf zeker in mijn omgeving aanbevelen.