Beoordelingen Rioolproblemen

• Prijs-/ kwaliteitverhouding 7,2

Ton uit: Goudsbloemstraat 2

10-03-2018

207 euro op de zaterdag middag betaalt voor doorspuiten
Nu week later zelfde probleem
TELEFONISCH. NIET BEREIKBAAR !!!!!
NU zelf in tuin riool op gegraven en met met tuinslang weer Door gespoten
Dus OORZAAK NIET OP GELOST met 207 euro ????

Wim uit: Zwijndrecht

03-03-2018

Heel tevreden over de service

Nick uit: Vlaardingen

26-02-2018

Ervaring met: Riool Ontstoppen

Ze hebben bij ons van een simpele verstopping een gigantische lekkage gemaakt (ze hebben met een veer een gat gemaakt in een afvoer leiding). Als je ze belt met het probleem komen ze langs om je te vertellen dat het je eigen schuld omdat je geen HG had mogen gebruiken. Als je een mail stuurt reageren ze niet. Als je ze belt is de bedrijfsleider zogenaamd niet aanwezig, maar ze beloven je dat ze dezelfde dag terugbellen. Dit gebeurt natuurlijk niet, echt schandalig. Hoop geld kwijt aan deze amateurs, zou ze nooit meer inhuren.

Anoniem uit: Niet belangrijk

02-02-2018

Ervaring met: Riool Ontstoppen

Begin januari last van een verstopping.
Dit bedrijf kon snel een loodgieter sturen dus meteen een afspraak gemaakt voor de volgende dag.

De vakman was ruim op tijd, verstopping verholpen binnen een uur (minimum tarief) en zeer, zeer netjes gewerkt zonder troep achter te laten.
Een gezellige en kundige loodgieter die veel plezier uit zijn baan haalt, super leuk te zien!

Mijn complimenten aan Marco. Door zijn uiterlijk kan hij overkomen als een boef maar ik heb me geen moment onveilig gevoeld.

Top bedrijf; ga zo door! Jullie hebben er een vaste klant bij.
Enig verbeterpunt zou zijn om de prijs iets aan te passen naar beneden. ;-)

Ed uit: Schiedam

28-01-2018

Ervaring met: Riool Reparatie

Iemand in nood laten ze gewoon stikken ookal heb je al een keer van hun diensten gebruik gemaakt

D uit: Hvt

28-01-2018

Niet bereikbaar

tjeerd uit: bolsward

09-01-2018

Ervaring met: Riool Ontstoppen

geweldige , wordt voor de tijd even gebeld dat ze er aan komen, met overleg gevraagd welk ontstoppingspunt je nodig hebt, en uitleg hoe te voor komen

Mieke uit: Sliedrecht

20-12-2017

Prima😄

Mari uit: Hendrik ido ambacht

30-11-2017

Ervaring met: Stank Detectie

Wij hadden veel stank in de woning, na lang zelf zoeken rioolproblemen.nl gebeld. Op het blote oog niet zichtbaar waar het probleem zat. Doormiddel van een rookproef hebben de monteurs nogmaals alles geinspecteerd hieruit kwam naar voren dat de riolering onder de woning gescheurd was. Ik heb direct een richtprijs gekregen en de werkzaamheden zijn binnen dezelfde week nog uitgevoerd. Ik beveel rioolproblemen aan omdat ze goed en vakkundig werk leveren.

Bart uit: Rotterdam

30-10-2017

Ervaring met: Riool Reparatie

Na een snelle inspectie met de daarop zeer scherpe offerte, vandaag de reparatie uitgevoerd door Michael. Zeer vakkundig gerepareerd en daarna de tegels weer keurig teruggelegd. Ik kan niet anders zeggen dan : TOP !!!!