Beoordelingen Rioolproblemen

• Prijs-/ kwaliteitverhouding 7,5

Peter uit: Dordrecht

15-11-2016

Ervaring met: Riool Reparatie

Na een telefoontje over stank en vliegjes in de woning is dezelfde middag een monteur komen kijken bij mij thuis.
De monteur heeft de riolering in de kruipruimte bekeken en het bleek een oude stenen pijp te zijn met putten die niet meer water en stank dicht waren.
Er werden twee opties geboden waarvan ik de optie heb gekozen de leidingen geheel te vernieuwen zodat ik de komende jaren geen nieuwe problemen ondervind.
De week erop zijn de leidingen in de kruipruimte tot in de tuin vervangen.
De monteurs hebben plezier in hun werk en weten waar ze het over hebben. Prettig om mee te werken.
Ga zo door!

Ellen uit: Hendrik Ido ambacht

15-11-2016
7,8

Ervaring met: Stank Detectie

Nadat meerdere bedrijven zijn langsgekomen om de stankproblemen op te zoeken en te verhelpen heeft rioolproblemen ons netjes geholpen. Doormiddel van een rookapparaat hebben de monteurs het probleem gevonden.de leiding die naar buiten gaat van de riolering bleek te zijn gescheurd vanwege het zakken hier in de omgeving.
De monteurs hebben mij direct een prijsopgave aangeboden en na akkoord de werkzaamheden ingepland. De werkzaamheden zijn nog dezelfde week uitgevoerd. Zelfs de steentjes en planten werden netjes terug geplaatst!!
Kortom ben ik een tevreden klant en zal dit bedrijf zeker in mijn omgeving aanbevelen.

Frank & Marlies uit: Spijkenisse

29-09-2016

Ervaring met: Riool Ontstoppen

Ons probleem met een niet goed doorlopende gootsteen werd super snel opgelost. Ookkregen wij goed advies om dit euvel te voorkomen. Prima.

T. uit: Alblasserdam

26-08-2016

deskundig personeel en klantvriendelijk

Wim uit: Zwijndrecht

22-08-2016
5,6

De reparatie is goed verricht. De gepresenteerde rekening was extreem en onverwacht hoog. Echt te gek voor woorden! Daardoor bevelen wij uw bedrijf bij niemand aan!

Erjan uit: Dordrecht

02-08-2016

Ervaring met: Riool Ontstoppen

Vanochtend prima geholpen met mijn rioolverstopping. Prijs was redelijk en de werkwijze was vakkundig en doelgericht. Dus altijd zelf even proberen of je de verstopping niet zelf kunt verhelpen en voor al het overige kan ik dit bedrijf met recht aanbevelen!

Nancy uit: Rijswijk

22-06-2016

Ervaring met: Riool Reiniging

De afspraak, en ook de vervolgafspraak waren heel snel gemaakt. Er is snel en netjes gewerkt met een goede uitleg waarom e.e.a gedaan moest worden

Giovanni uit: Rotterdam

22-06-2016

Ervaring met: Riool Ontstoppen

Rioolproblemen BV heeft vakkundig het riool ontstopt. Ik ben uitermate tevreden over de werkwijze van het bedrijf. De monteur kwam zeer klantvriendelijk over, was duidelijk betreffende de kosten en heeft alles netjes achter gelaten. Kortom: Rioolproblemen BV is zeker aan te bevelen!

Anne uit: Hendrik-Ido-Ambacht

21-06-2016

Het voordeel van Rioolproblemen is dat je weet waar je aan toe bent. Ze geven vakkundig advies en zijn transparant over de kosten, zonder verrassingen achteraf zoals veel andere partijen wel doen.

Rioolproblemen levert uitstekend werk!

John uit: Zwijndrecht

21-06-2016

Ervaring met: Riool Ontstoppen

Uitstekende ervaring met Rioolproblemen. Komen afspraken na en geven direct helderheid over de prijs.
Ik ben snel geholpen door een vriendelijke monteur.

Mijn ontstopte riolering werkt gelukkig weer als vanouds! Ik kan Rioolproblemen dan ook zeker aanraden.