Beoordelingen Roosen Zwembaden

• Advies 8,6
  • Klantvriendelijkheid 9,2
  • Vakkundige montage 8,8
  • Afspraak nakomen 8,7
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega’s? 9,1

Familie Bayens uit: Waalwijk

14-08-2018
8,5

Ervaring met: Zwembad

Er zijn wat opstartproblemen om de instellingen juist te krijgen, maar ik ga er vanuit dat dat een keer goed komt. Positiefste is dat jullie altijd bereikbaar zijn, ook in de avonden en in het weekend en dat is echt een top-service.

Familie Dirven uit: Den Hout

11-08-2018

Ervaring met: Zwembad

supersnel en adequate service, staan direct klaar met het juiste advies. zeer deskundig en dienstverlenend

Familie Racamy uit: Dongen

10-08-2018

Pieter is fantastisch!

Familie De Wilde uit: Tilburg

10-08-2018

Ervaring met: Zwembad

Werken netjes, accuraat, reageren snel, zijn goed te bereiken kortom erg tevreden!

Familie Verbunt uit: Tilburg

09-08-2018
9,5

Ervaring met: Zwembad

Heel fijne samenwerking! Er waren wat hindernissen te overwinnen, en dat is prima gelukt. Wij zijn blij met ons prachtige zwembad.

uit: Berkel Enschot

08-08-2018
8,2

Familie Horsten uit: Bavel

06-08-2018
7,5

Ervaring met: Zwembad

Algemeen oordeel is goed. Puntje van aandacht is advies rondom zoutbaden. Diepgang is onvoldoende waardoor ik moeite heb zwembad op orde te krijgen. Ervaring met zoutbaden lijkt ook bij Roosen nog gering.

Familie van Gestel uit: Gilze

06-08-2018
9,5

Ervaring met: Zwembad

Goed advies en snel geregeld, prima aan de afspraken gehouden.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Ook bijzonder de persoonlijke nazorg van de heer Roosen die langs kwam of alles na wens was gegaan.

Familie Joosten uit: Moergestel

22-05-2018
7,8

Ervaring met: Zwembad

Het advies is iets lager omdat we dachten dat de bak waar het roldek is zit onder de tegels zou komen. Omdat deze in het zwembad zit is de zwemruimte toch een stuk kleiner dan gedacht.

Familie Schapendonk uit: Waalwijk

20-05-2018

Ervaring met: Zwembad

Top service, klantvriendelijk en zeer tevreden over de aanleg en het onderhoud van het zwembad