Beoordelingen Saleshelden

• Betrouwbaarheid 8,9

Erik uit: Hengelo Heutink ICT

22-06-2017

Ik heb gebruikt gemaakt van: Telemarketing

Fijne samenwerking met een enthousiaste club mensen met veel afspraken tot resultaat!

Bart uit: Hengelo Heijmans Services

12-05-2017

Ik heb gebruikt gemaakt van: Telemarketing

Gaan echt voor een goed resultaat en coachen de opdrachtgever hier ook bij. Komen hun afspraken na en zetten een stap extra als dat nodig is.

Sandro uit: Best

19-04-2017

Ik heb gebruikt gemaakt van: Telemarketing

SalesHelden heeft zich laten zien als een partner voor de oplossing die wij nodig hadden. Ze hebben meegedacht om tot een oplossing te komen, effectieve benadering gekozen en gezorgd voor een succesvol resultaat. De contacten met de verschillende mensen waren prettig en laagdrempelig. Ik kan SalesHelden van harte aanbevelen.

Raoul uit: Tilburg / Almelo Considium

19-04-2017
7,6

Ik heb gebruikt gemaakt van: Telemarketing

Goed. Alleen eind evaluatie van het bel traject laat nog even op zich wachten omdat wij nog geen zicht hebben hoeveel onze omzet wordt vergroot.

nienke uit: hengelo morskate aandrijvingen

18-04-2017
9,6

Jeroen uit: Almelo en Tilburg Considium BV

18-04-2017

Ik heb gebruikt gemaakt van: Telemarketing

Als bedrijf vonden we telemarketing niet echt passen binnen onze stijl van (potentiele) klantbenadering. Vanwege aansprekende recensies toch een campagne opgezet met Saleshelden. Een kwalitatieve campagne zo is gebleken. De telefoon gesprekken zijn door de ontvangers als prettig en waardevol ontvangen. Met een hoge conversie (aantal afspraken) tot gevolg. De samenwerking gaan we ten aanzien van gerichte belacties in de toekomst dan ook uitbouwen.

Peter uit: Almelo Qredits

13-04-2017

Ik heb gebruikt gemaakt van: Telemarketing

Uitstekende dienstverlening. Goede persoonlijke benadering. Prima resultaten.

Sjoerd uit: Woerden Ecreation

18-12-2016
7,7

Ik heb gebruikt gemaakt van: Telemarketing

Mijn totale oordeel is prima! We gaan de komende periode iets gerichter aan de slag, waardoor het verhaal misschien wat meer toegepast is op de desbetreffende branche.

Peter uit: Enschede Gildeprint

12-12-2016

Ik heb gebruikt gemaakt van: Telemarketing

Ik was altijd wat sceptisch over telemarketing. Totdat ik saleshelden (Guus) ontmoette. De aanpak en intake van Saleshelden is doordacht. Ze denken ook direct mee over alternatieve doelgroepen. Verder tonen ze initiatief door op eigen houtje tijdens het bellen de doelgroep aan te passen met een positief resultaat.

Dario uit: Leiderdorp

25-11-2016

Ik heb gebruikt gemaakt van: Telemarketing

Na een tijd zoeken eindelijk een bedrijf wat echt met ons meedenkt!!