Beoordelingen Saleshelden

16-08-2018

Martijn uit: Almere Bram bv

16-08-2018

Ik heb gebruikt gemaakt van: Telemarketing

Slimme en betrokken medewerkers, ze willen het graag goed voor je doen en doen dat ook. Daarnaast goede en regelmatige feedback. Ik ben zeer tevreden!

Jurian uit: Zwolle PEC Zwolle

12-10-2017

Ik heb gebruikt gemaakt van: Telemarketing

We hebben de samenwerking met Saleshelden als zeer plezierig ervaren. De voorbereiding naar het daadwerkelijke bellen toe was erg goed en zij wisten zich goed te verdiepen in de club en haar mogelijkheden. Hierdoor gingen zij echt als PEC Zwolle collega's aan de slag. Als we tussentijds iets wilde aanpassen dan waren de lijnen kort en werd het snel ingeregeld.

Erik uit: Hengelo Heutink ICT

22-06-2017

Ik heb gebruikt gemaakt van: Telemarketing

Fijne samenwerking met een enthousiaste club mensen met veel afspraken tot resultaat!

Bart uit: Hengelo Heijmans Services

12-05-2017

Ik heb gebruikt gemaakt van: Telemarketing

Gaan echt voor een goed resultaat en coachen de opdrachtgever hier ook bij. Komen hun afspraken na en zetten een stap extra als dat nodig is.

Sandro uit: Best

19-04-2017

Ik heb gebruikt gemaakt van: Telemarketing

SalesHelden heeft zich laten zien als een partner voor de oplossing die wij nodig hadden. Ze hebben meegedacht om tot een oplossing te komen, effectieve benadering gekozen en gezorgd voor een succesvol resultaat. De contacten met de verschillende mensen waren prettig en laagdrempelig. Ik kan SalesHelden van harte aanbevelen.

Raoul uit: Tilburg / Almelo Considium

19-04-2017
7,6

Ik heb gebruikt gemaakt van: Telemarketing

Goed. Alleen eind evaluatie van het bel traject laat nog even op zich wachten omdat wij nog geen zicht hebben hoeveel onze omzet wordt vergroot.

nienke uit: hengelo morskate aandrijvingen

18-04-2017
9,6

Jeroen uit: Almelo en Tilburg Considium BV

18-04-2017

Ik heb gebruikt gemaakt van: Telemarketing

Als bedrijf vonden we telemarketing niet echt passen binnen onze stijl van (potentiele) klantbenadering. Vanwege aansprekende recensies toch een campagne opgezet met Saleshelden. Een kwalitatieve campagne zo is gebleken. De telefoon gesprekken zijn door de ontvangers als prettig en waardevol ontvangen. Met een hoge conversie (aantal afspraken) tot gevolg. De samenwerking gaan we ten aanzien van gerichte belacties in de toekomst dan ook uitbouwen.