Beoordelingen SAM Online Marketing

• Deskundigheid 9,1
  • Eindresultaat 8,8

Jochem uit: Eindhoven

28-06-2017

Zij hebben echt veel kennis in huis, op iedere vraag is er een passende oplossing en het resultaat mag er zijn!

Henk uit: Zoetermeer

15-06-2017

Al mijn resultaten zijn gehaald. Een echte aanrader! Bedankt SAM

Lars uit: Breda

26-05-2017

De communicatie verloopt fantastisch! Teksten worden op tijd geleverd. SAM Houdt zich altijd aan de planning. De deadlines zijn gehaald, waardoor mijn conversie met 65% is gestegen.

SAM Online Marketing is een echte aanrader!

Tony uit: Budel

31-03-2017

Bedrijfsnaam: Wazz Media

Al jaren werk ik als zelfstandig copywriter samen met SAM Online Marketing en Webdesign. Het team onderscheidt zich in deskundigheid en communicatie. De know-how van SAM is ongekend t.o.v. van andere partijen waar ik mee samenwerk. Kennis is altijd up-to-date en direct toepasbaar in de praktijk. Afspraken worden nagekomen en de communicatie via mail en/of telefoon is helder en overzichtelijk. Ik beveel SAM Online Marketing en Webdesign dan ook van harte aan als internet marketing partij, voor zowel particulieren als professionals.

Sarah uit: Spijkenisse

15-03-2017
9,6

Super! Professioneel, creatief, zorgvuldig en kwalitatief!

Vanaf het eerste moment een professionele, creatieve en kwalitatieve houding. De uitvoering gebeurt zorgvuldig in stappen met veel geduld voor alle aanpassingen en verfijningen. Ben super tevreden!

Frans uit: Lisse

03-02-2017

Ik ben erg te spreken over SAM Online Marketing. Ze hebben verstand van websites, social media, zoekmachines maar met name van hoe je deze middelen kunt inzetten om meer opdrachten naar je toe te trekken. In hun nieuwsbrief geven ze veel informatie en kennis weg en dat, in combinatie met hun laagdrempeligheid, is naar mijn idee een ideale manier om kennis te maken.

Willen Jan uit: Rotterdam

03-01-2017

Al enige tijd zijn we bezig om beter vindbaar te worden op internet. Zodoende zijn wij uitgekomen bij SAM Online Marketing. De communicatie met Sasha verliep erg soepel en hij gaf ons het gevoel veel verstand van zaken te hebben. SAM Online Marketing heeft onze marketing op verschillende gebieden verzorgd. Dit waren: Linkbuilding, Website Optimalisatie, Google AdWords. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn over de geleverde diensten. De werkzaamheden verlopen professioneel en worden snel uitgevoerd. Sasha is altijd bereikbaar en beantwoorde onze e-mails en telefoontjes altijd direct. Met al onze vragen konden we bij hem terecht. Onze vindbaarheid is duidelijk gestegen. Daarom raden wij iedereen SAM Online Marketing aan!

Julia uit: Naaldwijk

16-11-2016

Heel positief, erg klantvriendelijk, staan altijd klaar om je te helpen en denken met je mee.

Sterke punten: Sterke punten
snel, doortasten, kundig, serviecegericht.

Frans uit: Lisse

07-11-2016

SAM Online Marketing is een bedrijf dat doet wat ze zeggen, hebben een snelle communicatie en zijn resultaatgericht.

Sterke punten:
- Deskundigheid;
- Advies op maat;
- Opzetten van een conversiegericht website;
- Komen hun afspraken na!

Kees uit: Hoogvliet

31-10-2016

SAM Online Marketing heeft voor ons vele prospect bij ons bedrijf via het internet binnengehaald.

Sterke punten:
Opvallend is de bezieling waarmee onze contactpersoon ons adviseert en helpt!