Beoordelingen SAM Online Marketing

• Deskundigheid 9,3
  • Eindresultaat 9,1

Lars uit: Breda

05-04-2018

In het kort gezegd: snel, korte lijnen, goede strategie en deskundig advies. Alle doelstellingen zijn behaald!

Marcel uit: Dordrecht

19-03-2018

Alle resultaten zijn zoals afgesproken behaald. De communicatie begon stroef, maar na overleg hebben zij exact uitgevoerd als afgesproken.

Conclusie; wij zijn zeer tevreden over het resultaat, hierbij
raad ik SAM Online Marketing aan iedereen aan die hoog in Google wilt komen.

Famke uit: Alphen aan den Rijn

26-02-2018

Ruim 1 jaar geleden zijn wij de samenwerking aangegaan met SAM Online Marketing. Van websites, marketing, link building tot conversie optimalisatie.

Het is een enorm succes geworden! We zijn nog steeds bezig met nieuwe ontwikkelingen. Een echte aanrader.

Karolien uit: Vlaardingen

12-02-2018

SAM online Marketing heeft onze verouderde site vernieuwd en een moderne uiterlijk gegeven. Met de juiste strategie en marketing campagne levert de website nu weer veel nieuwe klanten op.

Bij het begin had ik niet veel geduld, SEO kost eenmaal veel tijd voordat je hoog in Google komt, maar uiteindelijk is mijn geduld positief beloond.

Rene uit: Boskoop

25-01-2018

Alle afspraken zijn keurig nagekomen! De resultaten zijn naar wens behaalt. De communicatie was goed en duidelijk. SAM Online Marketing een echte aanrader voor de vindbaarheid van je website!

Gerard uit: Rotterdam

04-12-2017
9,6

Sasha was vanaf het begin erg duidelijk over de werkwijze en de strategie om de doelen te behalen. Na 4 maanden kregen wij via Google onze eerste klanten en na 7 maanden waren de doelstellingen al behaald. We zijn nog steeds klant bij SAM en wij raden iedereen SAM Online Marketing aan!

Jeroen uit: Naaldwijk

27-11-2017

Vanaf dag 1 heeft Pim mij op de hoogte gehouden van alle werkzaamheden. Het was een prettige samenwerking, waarin wij zelf ook werkzaamheden mochten uitvoeren. De doelen zijn gehaald en ik raad iedereen SAM aan.

uit: Den Haag

11-09-2017

Bedrijfsnaam: topslotenmaker.nl

Uitstekende partij om je SEO uit te besteden. Deskundigheid en communicatie is belangrijk voor mij. Bij deze partij was dit zeker het geval.

Jochem uit: Eindhoven

28-06-2017

Zij hebben echt veel kennis in huis, op iedere vraag is er een passende oplossing en het resultaat mag er zijn!

Henk uit: Zoetermeer

15-06-2017