Beoordelingen SAM Online Marketing

Geweldig!

Klaassen uit: Rotterdam

08-06-2018
9,8

Communicatie was vanaf het begin duidelijk. De resultaten zijn behaald. Jonge marketeers met veel know-how.

Hendrik uit: Naaldwijk

30-05-2018

Alle resultaten zijn behaald en de conversie is gestegen met 32%. Zeer tevreden!!!

Bram uit: Berkel en Rodenrijs

17-05-2018

Bij SAM een website laten maken en op dit moment druk bezig met online marketing. Erg Tevreden!

Robert uit: Utrecht

14-05-2018
9,6

Korte lijnen, duidelijke communicatie. Ik mocht meehelpen met het versnellen van het proces voor mijn online marketing. Daar heb ik afgelopen 6 maanden vele uren aan bijgedragen. Het resultaat is behaald. Wij zijn nu halverwege het contract en ik ben zeer tevreden!

Tina uit: Spijkenisse

30-04-2018

De resultaten zijn behaald! Het was even spannend, maar SAM marketeers weten hoe zij hun doelen moeten behalen.

Bedankt team SAM Online Marketing!

Lars uit: Breda

05-04-2018

In het kort gezegd: snel, korte lijnen, goede strategie en deskundig advies. Alle doelstellingen zijn behaald!

Marcel uit: Dordrecht

19-03-2018

Alle resultaten zijn zoals afgesproken behaald. De communicatie begon stroef, maar na overleg hebben zij exact uitgevoerd als afgesproken.

Conclusie; wij zijn zeer tevreden over het resultaat, hierbij
raad ik SAM Online Marketing aan iedereen aan die hoog in Google wilt komen.

Famke uit: Alphen aan den Rijn

26-02-2018

Ruim 1 jaar geleden zijn wij de samenwerking aangegaan met SAM Online Marketing. Van websites, marketing, link building tot conversie optimalisatie.

Het is een enorm succes geworden! We zijn nog steeds bezig met nieuwe ontwikkelingen. Een echte aanrader.

Karolien uit: Vlaardingen

12-02-2018

SAM online Marketing heeft onze verouderde site vernieuwd en een moderne uiterlijk gegeven. Met de juiste strategie en marketing campagne levert de website nu weer veel nieuwe klanten op.

Bij het begin had ik niet veel geduld, SEO kost eenmaal veel tijd voordat je hoog in Google komt, maar uiteindelijk is mijn geduld positief beloond.