Beoordelingen SAM Online Marketing

• Eindresultaat 8,9

Gerard uit: Rotterdam

04-12-2017
9,6

Sasha was vanaf het begin erg duidelijk over de werkwijze en de strategie om de doelen te behalen. Na 4 maanden kregen wij via Google onze eerste klanten en na 7 maanden waren de doelstellingen al behaald. We zijn nog steeds klant bij SAM en wij raden iedereen SAM Online Marketing aan!

Jeroen uit: Naaldwijk

27-11-2017

Vanaf dag 1 heeft Pim mij op de hoogte gehouden van alle werkzaamheden. Het was een prettige samenwerking, waarin wij zelf ook werkzaamheden mochten uitvoeren. De doelen zijn gehaald en ik raad iedereen SAM aan.

uit: Den Haag

11-09-2017

Bedrijfsnaam: topslotenmaker.nl

Uitstekende partij om je SEO uit te besteden. Deskundigheid en communicatie is belangrijk voor mij. Bij deze partij was dit zeker het geval.

Jochem uit: Eindhoven

28-06-2017

Zij hebben echt veel kennis in huis, op iedere vraag is er een passende oplossing en het resultaat mag er zijn!

Henk uit: Zoetermeer

15-06-2017

Al mijn resultaten zijn gehaald. Een echte aanrader! Bedankt SAM

Lars uit: Breda

26-05-2017

De communicatie verloopt fantastisch! Teksten worden op tijd geleverd. SAM Houdt zich altijd aan de planning. De deadlines zijn gehaald, waardoor mijn conversie met 65% is gestegen.

SAM Online Marketing is een echte aanrader!

Tony uit: Budel

31-03-2017

Bedrijfsnaam: Wazz Media

Al jaren werk ik als zelfstandig copywriter samen met SAM Online Marketing en Webdesign. Het team onderscheidt zich in deskundigheid en communicatie. De know-how van SAM is ongekend t.o.v. van andere partijen waar ik mee samenwerk. Kennis is altijd up-to-date en direct toepasbaar in de praktijk. Afspraken worden nagekomen en de communicatie via mail en/of telefoon is helder en overzichtelijk. Ik beveel SAM Online Marketing en Webdesign dan ook van harte aan als internet marketing partij, voor zowel particulieren als professionals.

Sarah uit: Spijkenisse

15-03-2017
9,6

Super! Professioneel, creatief, zorgvuldig en kwalitatief!

Vanaf het eerste moment een professionele, creatieve en kwalitatieve houding. De uitvoering gebeurt zorgvuldig in stappen met veel geduld voor alle aanpassingen en verfijningen. Ben super tevreden!

Frans uit: Lisse

03-02-2017

Ik ben erg te spreken over SAM Online Marketing. Ze hebben verstand van websites, social media, zoekmachines maar met name van hoe je deze middelen kunt inzetten om meer opdrachten naar je toe te trekken. In hun nieuwsbrief geven ze veel informatie en kennis weg en dat, in combinatie met hun laagdrempeligheid, is naar mijn idee een ideale manier om kennis te maken.

Willen Jan uit: Rotterdam

03-01-2017

Al enige tijd zijn we bezig om beter vindbaar te worden op internet. Zodoende zijn wij uitgekomen bij SAM Online Marketing. De communicatie met Sasha verliep erg soepel en hij gaf ons het gevoel veel verstand van zaken te hebben. SAM Online Marketing heeft onze marketing op verschillende gebieden verzorgd. Dit waren: Linkbuilding, Website Optimalisatie, Google AdWords. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn over de geleverde diensten. De werkzaamheden verlopen professioneel en worden snel uitgevoerd. Sasha is altijd bereikbaar en beantwoorde onze e-mails en telefoontjes altijd direct. Met al onze vragen konden we bij hem terecht. Onze vindbaarheid is duidelijk gestegen. Daarom raden wij iedereen SAM Online Marketing aan!