Beoordelingen SAM Online Marketing

• Eindresultaat 9,3

Anne uit: Leiden

07-02-2019

Bedrijfsnaam: Jut & Juul Lifestyle for Kids

Webshop 10 jaar geleden gestart. In die 10 jaar zijn er heel veel zaken binnen Google veranderd waar ik absoluut geen verstand van had. Hierdoor waren wij echt in vindbaarheid gezakt. Echt geen idee hoe dit aan te pakken.
Met SAM Online Marketing vanaf het eerste moment een goed contact, leuk jong team!. Deskundig advies gekregen. Er zijn direct duidelijke afspraken gemaakt en de daarin aangegeven doelstellingen zijn inmiddels ruim gehaald! Wij kregen iedere maand een rapportage toegestuurd met de behaalde resultaten. Zeer tevreden over Sam Online Marketing!

Gerrie uit: Den Haag

27-07-2018

Top ervaring. Ik raad iedereen SAM Online Marketing aan.

Jeroen uit: Leiden

11-06-2018

Bedrijfsnaam: Hillinga Consultancy BV

Geweldig!

Klaassen uit: Rotterdam

08-06-2018
9,8

Communicatie was vanaf het begin duidelijk. De resultaten zijn behaald. Jonge marketeers met veel know-how.

Hendrik uit: Naaldwijk

30-05-2018

Alle resultaten zijn behaald en de conversie is gestegen met 32%. Zeer tevreden!!!

Bram uit: Berkel en Rodenrijs

17-05-2018

Bij SAM een website laten maken en op dit moment druk bezig met online marketing. Erg Tevreden!

Robert uit: Utrecht

14-05-2018
9,6

Korte lijnen, duidelijke communicatie. Ik mocht meehelpen met het versnellen van het proces voor mijn online marketing. Daar heb ik afgelopen 6 maanden vele uren aan bijgedragen. Het resultaat is behaald. Wij zijn nu halverwege het contract en ik ben zeer tevreden!

Tina uit: Spijkenisse

30-04-2018

De resultaten zijn behaald! Het was even spannend, maar SAM marketeers weten hoe zij hun doelen moeten behalen.

Bedankt team SAM Online Marketing!

Lars uit: Breda

05-04-2018

In het kort gezegd: snel, korte lijnen, goede strategie en deskundig advies. Alle doelstellingen zijn behaald!

Marcel uit: Dordrecht

19-03-2018

Alle resultaten zijn zoals afgesproken behaald. De communicatie begon stroef, maar na overleg hebben zij exact uitgevoerd als afgesproken.

Conclusie; wij zijn zeer tevreden over het resultaat, hierbij
raad ik SAM Online Marketing aan iedereen aan die hoog in Google wilt komen.