Beoordelingen SAM Online Marketing

• Deskundigheid 9,1
  • Eindresultaat 8,9

Kees uit: Hoogvliet

31-10-2016

SAM Online Marketing heeft voor ons vele prospect bij ons bedrijf via het internet binnengehaald.

Sterke punten:
Opvallend is de bezieling waarmee onze contactpersoon ons adviseert en helpt!

Hans uit: Boskoop

25-10-2016

Wij hebben samengewerkt met SAM Online Marketing voor het ontwikkelen van een nieuwe webdesign, het genereren van meer bezoekers dmv zoekmachine optimalisatie. De samenwerking is heel doelgericht en prettig verlopen

Mehdi Araghi uit: Alphen

23-10-2016
9,6

Bedrijfsnaam: Star Cooling

Fijne start van een vruchtbare samenwerking.

Sterke punten: vakkundig, snel.en duidelijk!

Pim uit: Leiden

23-10-2016
8,2

Zeer prettige samenwerking met SAM Online Marketing. Allereerst alleen ingeschakeld voor het ontwerpen van mijn website. Daarna hebben zij ook de online promotie hiervan voor hun rekening genomen. Wisten een onderwerp waar ik voorheen niks van snapte toch tastbaar te maken.

John uit: Eindhoven

20-10-2016

Begeleiding op maat. Van het opzetten van de online campagne tot aan de realisatie hiervan constant op de hoogte gehouden van de vorderingen. Zeer te spreken over de behaalde resultaten tot nu toe. Kijk uit naar de verdere samenwerking.

Jeffrey uit: Amsterdam

20-10-2016
8,2

Zeer goed geholpen door SAM. Haal veel klanten uit de SEO campagne. Daarbij worden mijn vragen altijd goed en deskundig beantwoordt.

Mariƫtte uit: Zoetermeer

17-10-2016

Al vanaf het begin valt de werkwijze op: effectief en doelgericht. Het idee van een nauwe samenwerking beviel ons wel, maar het is natuurlijk altijd afwachten. Uiteindelijk zijn we ontzettend blij dat we voor SAM hebben gekozen en kijken uit naar verdere plannen.

Gerard uit: Leiden

8,2

Uitstekende service. De opzet werd stapsgewijs uitgelegd en bij iedere stap konden we samen in gesprek gaan over de beste aanpak. Ook achteraf konden we nog terecht voor eventuele raad.

Sandra

16-10-2016

Een goede ervaring. Wij hebben door het snel reageren een mooi resultaat behaald. We werden van A tot Z van advies voorzien.

Hendrik uit: Den Haag

7,8

Vooral de communicatie beviel ons. We hadden een aantal vragen en die werden direct, of binnen een zeer korte tijd, beantwoord. Klasse!