Beoordelingen SamSam – Hartverwarmende energie

• Duurzaamheid 8,8

Jan uit: Stroe

20-10-2018
9,5

Goede service, vaak dezelfde persoon aan de klantenservice gehad, die zaken snel kan regelen.
Tarief is concurrent met de andere grote aanbieders.

Pieter uit: Harderwijk

22-09-2018

Niets dan goeds van deze club te zeggen, tot nu toe geen enkel probleempje gehad, alles loopt zoals het moet, dus wat wil je nog meer? Misschien niet de bodemprijs voor de energie, maar daar help je dan wel weer het goede doel mee, en dat is toch een fijne gedachte?!

Jeanette uit: Veenendaal

20-09-2018
8,5

we zijn net over dus daar is nog niet zoveel over te zeggen, fijn dat er even gebeld werd nadat we overgegaan waren naar SamSam

Gert uit: Werkendam

04-09-2018

echt gaaf dat zoiets bestaat! mooi streven van SamSam. en hoe gaaf is het als je van je energiemaatschappij een handgeschreven kaart krijgt om te feliciteren met je huwelijk! het is ook niet echt duur, ook is contact goed verlopen

chris uit: koedijk

25-08-2018
7,8

Ik voel me prettig bij uw energievoorziening.

Nelleke uit: Zoetermeer

01-08-2018

Tot nu toe ging alles soepel en zijn jullie snel met reageren.
Ga zo door!

snel en duidelijk geregeld

Annemarie uit: Ridderkerk

06-04-2018
5,8

Het overstappen en de intenties van Samsam zijn goed maar de klantenservice is onder de maat. Betalingsmogelijkheden zijn stug, er wordt niet goed overlegd, gecommuniceerd en afgestemd; reacties zijn algemeen en defensief en dat is toch erg jammer van deze club.

William uit: Ede

06-04-2018

Heel tof dat ik via SamSam een deel van hun winst op mijn energie kosten kan schenken als gift aan zulke mooie goede doelen. echt super idee!