Beoordelingen SamSam – Hartverwarmende energie

• Hoe leuk vindt u SamSam? 8,8
  • Duurzaamheid 8,8

Jan uit: Barneveld

14-01-2019

Overgestapt naar u met ingang van 05 01 2019, de communicatie over en weer is zeer prettig verlopen, verkooptechnisch zijn jullie erg goed bezig, niet hinderlijk, wordt veel na gebeld, ook niet hinderlijk, verder hoop ik dat het zo blijft zoals de eerste ervaringen met jullie zijn.

Chris uit: waddinxveen

06-12-2018
9,8

alles is netjes afgehandeld en ik ben bij vragen netjes te woord gestaan

Rien en Aafke uit: Katwijk

03-12-2018

Dat Sam Sam Gezegend wordt, en de doelen achter de schermen. En met elkaar een betere wereld maken.

Leenard uit: Barneveld

26-11-2018

Het feit dat we een goed doel kunnen steunen i.c.m. onze energierekening is gewoon top.

Marieke uit: Ridderkerk

26-11-2018

Wij zijn nog maar net overgestapt dus ik kan nog moeilijk een beoordeling geven. De overstap was erg prettig.

Stefan uit: Numansdorp

22-11-2018
9,5

Overstap ging soepel, kreeg al spoedig een leuk blad in de bus met allerlei verhalen en tips. Werd netjes teruggebeld over nog wat openstaande dingetjes die ik zelf nog moest controleren. Account voor online portal kwam ook vanzelf, top!

Wiendelt uit: Zwolle

22-11-2018

Vind ik lastig te omschrijven. Ik ben zeer tevreden.
P.S. Mij valt op dat u in de vraagstelling 'u' gebruikt terwijl u in de mail meedoet met de mode om iedereen, ongeacht leeftijd, met je en jou aan te spreken. Ik ben 84. En u?

Henk uit: Apeldoorn

09-11-2018

Wij vinden het een goed streven dat jullie geld aan een goed doel geven, er zouden er meer moeten volgen.

Jan uit: Stroe

20-10-2018
9,5

Goede service, vaak dezelfde persoon aan de klantenservice gehad, die zaken snel kan regelen.
Tarief is concurrent met de andere grote aanbieders.

Pieter uit: Harderwijk

22-09-2018

Niets dan goeds van deze club te zeggen, tot nu toe geen enkel probleempje gehad, alles loopt zoals het moet, dus wat wil je nog meer? Misschien niet de bodemprijs voor de energie, maar daar help je dan wel weer het goede doel mee, en dat is toch een fijne gedachte?!