Beoordelingen Sani4all

30-05-2017
9,8

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes

Mijn ervaring:
Zeer tevreden over de bestelde artikelen o.a.complete badkamer en toilet.
Het geheel door bouwbedrijf die we zelf hebben opgezocht laten installeren.
Kleine problemen die altijd kunnen voorkomen zijn door Sani4all snel en naar tevredenheid opgelost.
Echt een super service.

Luc uit: Dalfsen

22-05-2017

Mijn ervaring:
Wij zijn erg blij met onze nieuwe badkamer/toilet én pvc vloer. Zeer tevreden over de service van Sani4all Zwolle, met dank aan medewerker Hen-Rik! Prima geholpen door deze jonge enthousiaste, vrolijke, meedenkende, adviserende, eerlijke medewerker met hart voor de zaak, relax in de omgang, niet opdringerig, verstand van zaken en komt zijn afspraken na. Daar houden wij van! Uiteindelijk onze badkamer, toilet, maar ook pvc vloer via Hen-Rik gekocht. Top service, problemen neemt hij serieus en worden zo snel mogelijk opgelost. Hij kwam spontaan zelf bij ons aan huis om te kunnen kiezen uit de verschillende pvc vloeren. Hen-Rik zet zich 100% in voor een tevreden klant. Bedankt!

Adriaan uit: Zwartsluis

20-05-2017

Vestiging: Genemuiden

Geweldig heel goed

Sandy uit: Rheden

19-05-2017

Vestiging: Zevenaar

Mijn ervaring:
Wij hebben onze badkamer- en toiletmaterialen bij Sani4All in Zevenaar gekocht. Gemonteerd werd alles door onze eigen aannemer. René Bulten was ons aanspreekpunt. We zijn erg tevreden over de service die ons is verleend. René denkt super mee en is makkelijk benaderbaar. De tegels zijn geweldig en de prijzen zijn echt prima in vergelijking met andere zaken. We bevelen de zaak zeker aan!

Geertjan uit: dronten

15-05-2017

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels, Montage

Mijn ervaring:
Creatief en vakkundig advies. Uitstekende monteur. Nette afwerking.

Paul uit: Apeldoorn

14-05-2017
8,1

Gekozen voor: Badkamers

Mijn ervaring:
Prijs/kwaliteit is super. We hebben een complete badkamer gekocht met alleen maar A merken voor een super mooie prijs. De montage is gedaan door vakmensen en resultaat fantastisch.

Saskia uit: ALMERE

08-05-2017
9,6

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes

Mijn ervaring:
Ontzettend tevreden over Sani4all. Personeel heel vriendelijk en kundig. Bezorging perfect en montage heel mooi gedaan. Goede prijzen voor al het moois wat je er voor krijgt. Kortom zeker een aanrader om hier je badkamer of toilet aan te schaffen.

Juri uit: Dronten

01-05-2017

Mijn ervaring:
Wij hebben de inrichting van onze badkamer en wc gekocht bij Sani4all Dronten.

Onder het genot van een kop koffie of thee wordt er een mooi ontwerp gemaakt. Vervolgens loop je met een adviseur door de showroom om de producten te bepalen.

Houd er alleen rekening mee dat niet alles uit voorraad leverbaar is. Op het badmeubel zat bijvoorbeeld 7 weken levertijd.

Wij zijn zeer tevreden over het eind resultaat, het is erg mooi geworden.

We kunnen Sani4all Dronten zeker aanbevelen.

Petra uit: SWIFTERBANT

01-05-2017
7,0

Gekozen voor: Toiletruimtes

Mijn ervaring:
Alles naar wens verlopen.

C uit: Lelystad

19-04-2017
7,9

Gekozen voor: Badkamers

Mijn ervaring:
Jeroen Beens heeft ons geweldig geholpen, ondanks dat wij diverse malen van plan veranderd zijn, bleef hij geduldig en vriendelijk. Wij zijn erg blij met onze nieuwe mooie badkamer.