Beoordelingen Sani4all

• Vakmanschap 8,6

Dhr uit: Houten

16-08-2018

Mijn ervaring:
Bas ten Have heeft me ontzettend goed geadviseerd bij kiezen van alle benodigdheden voor de doucheruimte die in een monument moest passen. We hadden diverse uitdagingen zoals een bestaande stenen muur die behouden moest blijven en rondingen die zeer zeker niet standaard zijn. Het advies was kundig, geduldig en meedenkend, zodat ik tot een perfect passend plaatje kwam.
Qua prijs doet deze zaak het ook erg goed, voordelige koop gebleken.
Goede service toen wat kit en voegsel over bleef, namen ze gewoon terug.

Kim uit: Baarn

13-08-2018

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes

Mijn ervaring:
Wij vonden het verbouwen van ons huis een hele klus, vooral m.b.t. de keuzes die je op alle terreinen moet maken. Maar het kiezen van een badkamer en toilet was een zeer plezierige, kundige en gezellige verademing.

Michel van sani4all Vianen heeft ons geweldig goed geholpen in het voorleggen van de verschillende mogelijkheden die wij hadden voor onze kleine badkamer. Het maken van de keuzes liet hij aan ons over en die konden wij goed maken, omdat we zo goed ingelicht waren door hem.

We zijn dolgelukkig met het eindresultaat. Bijna jammer dat we klaar zijn met verbouwen, zo goed was deze 'samenwerking'.

Veel dank voor jullie vakkundige hulp Michel en Bas!

10-08-2018
9,7

uit: Lelystad

29-07-2018

Mijn ervaring:
Al vanaf het eerste moment een goed gevoel. Werden bij binnenkomst goed geholpen. Er werd door de verkoper (Herwin) goed geluisterd naar onze wensen en hier werd ook goed op ingespeeld.
Nadat hij de tekeningen had gemaakt sloeg de twijfel toe of we wel het juist gekozen hadden. Na een goed gesprek waar de twijfel vandaan kwam werden er nieuwe tekeningen gemaakt met een paar subtiele wijzigingen, dit was exact wat wij wilde.
Tijdens het plaatsen kwamen achter wat kleine tegenslagen. Deze werden boven verwachting goed opgelost door Herwin.

Ik kan iedereen deze winkel aanraden! Maak wel even een afspraak, omdat ze goed te tijd nemen voor de klanten kan de wachttijd wel een oplopen.

C.G.A. uit: Oudewater

27-07-2018

Mijn ervaring:
Sani4all raad ik iedereen aan, wat een mooie showroom met een ruim assortiment. Ik werd geholpen door Bas ten Have en hij is echt een aanrader. Wat een super aardige, klantvriendelijke en vakbekwame verkoper is dat. Hij gaf heel goed advies, was duidelijk,heeft veel voor mij uitgezocht en de communicatie was perfect. Mede dankzij Bas heb ik mijn tegels voor de badkamers, toiletten en het badmeubel bij Sani4all gekocht. Ik vind klantvriendelijkheid, assortiment en afhandeling van een opdracht nl. het belangrijkste voor de aankoop van sanitair en dat is bij Sani4all echt top !!
Bedankt voor alles Bas!

H uit: Zwolle

25-07-2018
5,7

Vestiging: Zwolle

Gekozen voor: Badkamers

Mijn ervaring:
Slechte ervaring ,wc pot werd tot 2 keer zwart en dat kwam vlgs hun van niet goed schoonmaken.
Heeft een half jaar geduurd voor het opgelost werd met een goed schoonmaakmiddel verstrekt door Sani,nee dus hebben een andere betere wc pot bij hun gekocht en het verschil zelf bijbetaald.
Kwam nog wel 185 euro installatiekosten overheen maar die moesten we zelf maar betalen
Nu binnenwerk van douchekraan kapot komt een nieuw binnenwerk voor maar we moeten zelf maar zorgen dat het er in komt
De dame aan de telefoon zei dat ze er geen verstand van heeft en niet technisch is.
Slechte services dus daar niet kope

Siemen uit: Genemuiden

16-07-2018
9,9

Theo uit: Veghel

12-07-2018

Vestiging: Uden

Gekozen voor: Badkamers, Tegels, Montage

Mijn ervaring:
We zijn blij met onze nieuwe badkamer,we zijn goed geadviseerd en de badkamer is door vakmensen geïnstalleerd met dank aan Duco Rutgers

Jaap uit: Emmen

12-07-2018

Vestiging: Hoogeveen

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes

Mijn ervaring:
Wij hebben tegels, badkamermeubilair, douchewand en een toilet gekocht. De kwaliteit is uitstekend en we zijn heel erg tevreden. De service is geweldig en de persoonlijke verhoudingen meer dan goed. Wij moesten een nieuw bedieningspaneel voor een bestaand reservoir en daar hebben ze heel veel moeite voor gedaan om die te vinden. Maurice nogmaals onze hartelijke dank voor je inzet.

José uit: Zwolle

09-07-2018

Vestiging: Zwolle

Gekozen voor: Badkamers

Mijn ervaring:
Erg prettig en vakkundig geholpen, ook het onverhoopt retourneren van wat materiaal was geen probleem. Blij met de badkamer!