Beoordelingen Sani4all

04-08-2017

Vestiging: Dronten

Gekozen voor: Tegels

Mijn ervaring:
Bellen is wel een lastig als het druk ik maar mailen met Klaas Jan Heutink werk snel en zeer correct. De afspraak komt goed door en zodra de bestelling binnen is krijgen we weer mail.

HvG uit: Pesse

Manon en Hans uit: Zwolle

13-07-2017

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels, Montage

Mijn ervaring:
Goede kwaliteit artikelen, goede voorlichting verkoper, top personeel voor montage! Zou Sani4all met deze groep monteurs, tegelzetters, kitters etc. zeker aanraden! Denken mee, werken schoon en netjes. Al met al een top ervaring en de toiletruimte en badkamer zijn fantastisch geworden.

Antoinette uit: Gouda

05-07-2017
7,8

Mijn ervaring:
We werden plezierig en met geduld geholpen.
Ook na de levering prettig telefonisch contact.
Wel jammer dat we niet bij het eerste contact goed geïnformeerd waren over de eventuele mogelijkheden bij het terug brengen van complete pakketten overgebleven tegels.

C uit: Zwolle

30-05-2017
9,8

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes

Mijn ervaring:
Zeer tevreden over de bestelde artikelen o.a.complete badkamer en toilet.
Het geheel door bouwbedrijf die we zelf hebben opgezocht laten installeren.
Kleine problemen die altijd kunnen voorkomen zijn door Sani4all snel en naar tevredenheid opgelost.
Echt een super service.

Luc uit: Dalfsen

22-05-2017

Mijn ervaring:
Wij zijn erg blij met onze nieuwe badkamer/toilet én pvc vloer. Zeer tevreden over de service van Sani4all Zwolle, met dank aan medewerker Hen-Rik! Prima geholpen door deze jonge enthousiaste, vrolijke, meedenkende, adviserende, eerlijke medewerker met hart voor de zaak, relax in de omgang, niet opdringerig, verstand van zaken en komt zijn afspraken na. Daar houden wij van! Uiteindelijk onze badkamer, toilet, maar ook pvc vloer via Hen-Rik gekocht. Top service, problemen neemt hij serieus en worden zo snel mogelijk opgelost. Hij kwam spontaan zelf bij ons aan huis om te kunnen kiezen uit de verschillende pvc vloeren. Hen-Rik zet zich 100% in voor een tevreden klant. Bedankt!

Adriaan uit: Zwartsluis

20-05-2017

Vestiging: Genemuiden

Geweldig heel goed

Sandy uit: Rheden

19-05-2017

Vestiging: Zevenaar

Mijn ervaring:
Wij hebben onze badkamer- en toiletmaterialen bij Sani4All in Zevenaar gekocht. Gemonteerd werd alles door onze eigen aannemer. René Bulten was ons aanspreekpunt. We zijn erg tevreden over de service die ons is verleend. René denkt super mee en is makkelijk benaderbaar. De tegels zijn geweldig en de prijzen zijn echt prima in vergelijking met andere zaken. We bevelen de zaak zeker aan!

Geertjan uit: dronten

15-05-2017

Vestiging: Dronten

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels, Montage

Mijn ervaring:
Creatief en vakkundig advies. Uitstekende monteur. Nette afwerking.

Paul uit: Apeldoorn

14-05-2017
8,1

Gekozen voor: Badkamers

Mijn ervaring:
Prijs/kwaliteit is super. We hebben een complete badkamer gekocht met alleen maar A merken voor een super mooie prijs. De montage is gedaan door vakmensen en resultaat fantastisch.