Beoordelingen Sani4all

W uit: Zwolle

11-12-2018

Vestiging: Genemuiden

Mijn ervaring:
In de verkoop door wisselende verkopers geholpen maar dat verliep goed. Helaas bij uitlevering ging het fout maar werd vlot hersteld. Bovendien een tegoedbon ontvangen.
het is een goed zaak met deskundig personeel.

Elyane uit: Dronten

07-12-2018
9,7

Mijn ervaring:
4 jaar geleden badkamer geinstalleerd door monteur Sani4All nu probleem met termostaat,.
Gratis verholpen door deskundige en zeer prettige medewerker Klaas Jan van Sani4All
Super!!!!

N. uit: Dronten

01-12-2018
1,0

Gekozen voor: Badkamers, Tegels

Mijn ervaring:
Slecht: Alle dozen met tegels beschadigd, missende tegels, verkeerde kleur én maat radiator. ver overschreden beloofde levertermijnen. Héél veel bla bla en beloften waarvan er niet 1 wordt nagekomen.

Roel uit: Winterswijk

17-11-2018
7,7

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels

Mijn ervaring:
Uitstekend geholpen bij zowel ontwerp en advies, bij de levering en met de aftersales. In eerste instantie geholpen door Joey, dit is later uitstekend overgenomen door Milou.

Gertjan uit: Aalten

16-11-2018

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels

Mijn ervaring:
Zeer tevreden over hoe we geholpen werden, zeer enthousiast en meedenken over onze wensen. Samen snel tot een mooi ontwerp gekomen en nadien uiterst tevreden over het eindresultaat. Kan daarom ook iedereen adviseren om voor sani4all te gaan!

Hendrik uit: Dronten

15-11-2018
9,5

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes

Mijn ervaring:
Badkamer en toilet laten renoveren.
Erg goed geholpen met het ontwerp en de keuze van de materialen. uiteindelijk een badkamer waarin al onze wensen samenkomen.

uit: Winterswijk

06-11-2018

Mijn ervaring:
Prettige ervaring, veel overleg en meedenkend.
Top badkamer gekregen!!

9,6

Vestiging: Vianen

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels, Montage

Mijn ervaring:
Wij hebben het toilet en badkamer laten ontwerpen door Sani4all Vianen. Wij zijn zeer vakkundig geholpen door Bas ten Have die een snel 3D ontwerp heeft aangeleverd die wij ook zo hebben laten uitvoeren.
Echt een super bedrijf die zijn afspraken na komt en meedenkt met de wensen van de opdrachtgever. Het personeel werkt netjes, voor er begonnen was met slopen is de trap en begane grond tot de badkamer keurig afgeplakt. Daar komt bovenop dat er door de aannemer (elektra en tegelzetter) goed is meegedacht wordt over hoe een idee het beste uitgevoerd kan worden. Kortom, heel erg tevreden met onze nieuwe badkamer!
Bas verdiend met zijn team een dikke pluim!

Peter uit: Doesburg

21-10-2018

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels, Montage

Mijn ervaring:
Goed en deskundig advies. Uitstekende, net werkende vakmensen die het werk uitvoeren.
Goede prijs-kwaliteit verhouding!