Beoordelingen Sani4all

• Vakmanschap 8,6

Toine uit: Volkel

21-06-2018

Mijn ervaring:
Zeer tevreden over Sani4all en Duco. In minder dan een uur tijd hadden wij onze badkamer uitgekozen en gekocht.
Het mee denken en advies is supper.
Ik heb Sani4all dan ook al aan diverse mensen aanbevolen, top winkel. Nogmaals wij zijn zeer tevreden.
Duco bedankt voor alles.

Jack uit: Cuijk

20-06-2018

Mijn ervaring:
Persoonlijke benadering, no-nonse contact, vakbekwaam en laagdrempelig. Erg prettig om één aanspreekpunt te hebben. Fijne werklui en communicatie met aannemer erg prettig en accuraat. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Kortom; zeer tevreden!!

Gerbrig uit: Kampen

19-06-2018

Vestiging: Genemuiden

Mijn ervaring:
Wij hebben goed advies gekregen van Anne-Dirk Naberman van Sani4all Genemuiden. Hij heeft ter plekke een mooie 3d tekening gemaakt. Het sanitair is van een goede kwaliteit en alles is volgens afspraak geleverd. De monteur heeft ook prima werk geleverd. Helemaal volgens afspraak. We zijn erg tevreden over het resultaat en erg blij met onze nieuwe badkamer!

Hans uit: Deventer

19-06-2018

Vestiging: Deventer

Gekozen voor: Badkamers, Tegels, Montage

Mijn ervaring:
Personeel zeer vriendelijk en denkt goed mee. Soms kan voorlichting iets beter, maar al met al ben ik zeer tevreden. Mijn eindcijfer is eigenlijk 8,5.

René uit: Enschede

15-06-2018

Vestiging: Varsseveld

Mijn ervaring:
Wij hadden een bad meubel uit gezocht bij Badmeesters.nl Hengelo(ov) en afgesproken met de verkoper dat er voor 15-6-18 compleet geleverd zou worden de verkoper beloofde dat alles er op tijd zal zijn, een week voor levering belde ik op en de verkoper zegt de goederen komen pas 29-6-18 binnen gelukkig had ik geen koop overeenkomt getekend en heb hem alles laten houden nu zat ik met een probleem ben aan het googlen gegaan en kwam Sani4all.nl tegen en heb het vragen formulier gestuurd of ze meubelen uit voorraad konden leveren een afspraak gemaakt met de verkoper Luc Jansen en ben zaterdag naar Varseveld gereden een meubel uitgezocht en alles in werk gezet dat het 2 dagen voor de 15 geleverd kon worden en het resultaat was 13-6-18 alles geleverd een perfect bedrijf mooie producten scherpe prijs en perfecte levering zeker een aanbeveling.

Marcel uit: Houten

09-06-2018

Vestiging: Vianen

Gekozen voor: Badkamers, Tegels, Montage

Mijn ervaring:
Mijn vader had eind maart een herseninfarct gehad. Het werd al snel duidelijk dat de badkamer moest worden aangepast. Maar, zoveel tijd was er niet. We wilden echt dat tijdens zijn revalidatie in de Hoogstraat/Utrecht de badkamer vernieuwd kon worden. Samen met mijn moeder bij Sani4all geweest. We hebben de situatie uitgelegd en met zn allen zijn we naar de mogelijkheden gaan kijken. Grootste uitdaging zou de montage zijn maar Bas is meteen gaan bellen en heeft ook aan de monteurs de situatie uitgelegd (monteurs zijn van extern). Ook zij waren bijzonder welwillend en flexibel. Alles is in gang gezet en de badkamer is keurig en snel geleverd en geplaatst. Niet even een bad eruit en douche erin maar de hele badkamer is vernieuwd. Top gedaan, ook de afwerking en uitermate deskundig.

Marcel uit: Ruurlo

8,2

Vestiging: Varsseveld

Jules uit: Uden

Gekozen voor: Tegels

Mijn ervaring:
Wij zijn goed en vakkundig geholpen, ruim assortiment. Prima bedrijf met fijne service!

Yolande uit: ZUTPHEN

Vestiging: Zevenaar

Mijn ervaring:
Goede service en zeer behulpzaam nadat bleek dat onderdelen van onze bestelling niet de juiste maat hadden.

Pieter uit: Almere

9,8

Vestiging: Dronten

Mijn ervaring:
Uitstekende service en kombinatie van verkoop en plaatsing maakten voor ons het verschil