Beoordelingen Sani4all

• Vakmanschap 8,4

Magda uit: Pesse

18-10-2017

Mijn ervaring:
Waren problemen met spiegelkast, vandaar slechte beoordeling. Het probleem heeft Gerard Spaans goed opgelost!! Ben dus tevreden en krijgt sani4all Hoogeveen een goede beoordeling van mij

Koert uit: Pesse

11-10-2017
7,1

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes

Mijn ervaring:
Klantvriendelijk personeel met kennis van zaken. Echter ik wacht nog steeds (al ruim 2 maanden) op een strip voor de glazen douche nisdeur vanwege een beschadiging aan onverharde rand van de deur. Daarnaast was een deel van een fonteincombinatie niet geemalieerd.

Nico uit: Beilen

08-10-2017
6,0

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels, Montage

Mijn ervaring:
Teleurstellend, we verwachten een mooie WC en badkamer te krijgen. Er zijn in de zaak in Hoogeveen fouten gemaakt bij het bestellen van vloer- en wandtegels. Ondanks nieuwe vloertegels, bleken dat dit de kleur van de wandtegels had moeten zijn en de kleur van de wandtegels hadden de vloertegels moeten zijn.
Ook zijn er drie pakken wand- en twee pakken vloertegels teveel geleverd. (Volgens afspraak worden deze vergoed.)
Tevens hadden wij een douchecabine van 100 x100 besteld, maar er is 90 x 90 geplaatst.

Na drie weken in de herrie te hebben gezeten, hadden we niet de energie meer om alles er weer uit te laten halen.

Ik heb een emotionele/financiele tegemoetkoming geeist, maar nog geen reactie ontvangen.
Stelt u zich maar eens in verbinding met Hoogeveen.
Voor ons moet er snel een oplossing komen.

Groetend,
Nico Marinus

Eric en Alina uit: Sleen

Mijn ervaring:
Vriendelijk, meedenkend personeel. Heel klantgericht.

Magda uit: Pesse

2,8

Mijn ervaring:
Slechte service, weken wachten spiegelkast!! Lamp boven de spiegel waren geen schroeven bij. Nieuwe gekregen , was niet de goede!! Terug naar Hoogeveen moesten hem er zelf afschroeven van de bestaande spiegelkast!!! Mooie service, koop daar nooit meer!!!!

jan gerrit uit: heerenveen

Gekozen voor: Toiletruimtes

Mijn ervaring:
erg fijn geholpen en erg meedenkend

Syds uit: Lelystad

Mijn ervaring:
Zeer goed geholpen. Alle tijd werd er genomen. Communicatie was prima. Levering ging prima. Afspraak is afspraaak. Nazorg ook een dikke pluim waard. Wij zijn super tevreden over het geheel.

A uit: Genemuiden

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes

F.G. uit: Hoogeveen

Mijn ervaring:
Met goede oplossingen pro-actief mee denken en werken aan leveringsproblemen. Zeer klant vriendelijk en behulpzaam. Producten waren in goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Alex uit: Hollandscheveld

7,9