Beoordelingen Sani4all

8,1

Vestiging: Almere

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels

Mijn ervaring:
Onlangs bij Sani4all Almere geweest voor een nieuwe badkamer en toilet. Een mooie en overzichtelijke winkel. Toen wij hier kwamen hadden we nog geen idee van wat we echt wouden. Ondanks dat wij nog best kieskeurig waren en een paar keer een aantal dingen wouden veranderen, heeft Erika Ziel ons echt goed geholpen bij het maken van onze keuze. Wij raden Sani4all Almere aan iedereen aan! Een mooie overzichtelijke winkel en vriendelijk personeel die genoeg tijd voor je nemen. Bij een eventuele volgende toilet of badkamer renovatie zullen we hier zeker weer heen gaan.

Joop uit: Ruurlo

17-04-2019

Vestiging: Varsseveld

Mijn ervaring:
Onze ervaring dat wij prettig en adequaat zijn behandeld.

uit: Almere

17-04-2019
4,7

Vestiging: Almere

Gekozen voor: Tegels

Mijn ervaring:
In eerst instantie werden wij goed geholpen. Nu wij de tegels hebben ontvangen zijn wij niet tevreden.
Er zijn teveel tegels gerekend terwijl wij er veel minder nodig hadden. De overige pakken kunnen niet terug gebracht worden. Tevens zijn de tegels ongelijk waardoor zij niet op 1 lijn gezet kunnen worden en zijn de tegels van de vloer niet gelijk aan de tegels van de wand dit terwijl dit nooit is aangegeven. Telefonisch was de medewerker niet bereid een oplossing te geven. Het overschot was onze eigen schuld hadden wij het zelf maar moeten narekenen en de ongelijke tegels hadden wij zelf moeten zien bij het zetten. Kortom slechte services.

M uit: LEIDSCHENDAM

12-04-2019
9,7

Vestiging: Vianen

Gekozen voor: Badkamers, Tegels

Mijn ervaring:
Ik twijfelde geruime tijd welke tegels het moesten worden. Bas heeft veel geduld met mij gehad en hoewel ik mij soms "lastig"vond heeft hij mij dit gevoel totaal niet gegeven. Aantal keer naar showroom geweest en op diverse mailtjes kregen we snel een reactie.
Bij de keuze van opstelling kregen wij goede tips.
De levering van spullen ging helemaal goed!

Wij raden iedereen sani4all aan.
Bas succes verder en heel erg bedankt!

Rizqallah uit: Wapenveld

Mijn ervaring:
Prettig advies en een goed gesprek met de verkoper gehad.
Ook de levering van de materialen ging erg goed. 1 Pak tegels was kapot maar gelijk door Sani4all opgepakt en dezelfde dag nog een nieuw pak gehad. Al met al dik tevreden!

Queeny uit: Zwolle

9,7

Mijn ervaring:
Fijne ervaring gehad met Sani4all, het hele traject van A tot Z met ze doorgelopen. Monteur Alex de wind is ook zeker een aanrader. Wij raden Sani4all zeker aan.

Wouter uit: Overloon

7,8

Vestiging: Uden

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels, Montage

Mijn ervaring:
Eind 2018 heb ik mijn badkamer en toilet gekocht bij Sani4All in Uden t.b.v. mijn nieuwbouw woning in Overloon. Duco heeft mij goed geholpen tijdens het begin traject en zodoende kwamen we samen tot een mooi ontwerp. In januari 2019 is de badkamer en toiletruimte opgeleverd en de resultaten waren boven verwachting! Tegelwerk was prachtig gedaan, meubels en kranen waren allemaal goed gemonteerd. Wel was er een klein dingetje fout gegaan met het ophangen van de spiegel (te hoog), maar het aller belangrijkste is dat het daarna goed opgelost werd (iets wat bij andere speciaalzaken niet altijd het geval is) en ik nu heel erg blij ben met de badkamer en toiletruimte. Mocht ik de toekomst weer een nieuwe badkamer of toiletruimte zoeken, dan ga ik zeker weer naar Duco in Uden.

karel uit: zwolle

1,5

Gekozen voor: Badkamers, Toiletruimtes, Tegels, Montage

Mijn ervaring:
er was in januari een badkamer belooft en we wachten er nog op....

Michiel uit: Lobith

06-04-2019
9,8

Vestiging: Hoogeveen

Mijn ervaring:
Vriendelijk personeel, goede prijs / kwaliteitsverhouding en eveneens goede aftersales