Beoordelingen Schildersbedrijf Kurk & Stroek

• Prijs-/ kwaliteitsverhouding 9,1

V.V.E. Logger 2 uit: Amstelveen

07-12-2017

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: In overleg met de schilders

Als opdrachtgever van een groot appartementen complex (54 woningen), was het de eerste keer, dat we in zee gingen met de firma Kurk & Stroek. Vanaf het eerste contact is alles soepel verlopen: Johan en een gemotiveerde ploeg Volendamse schilders klaarden de klus ( de hele buitenkant + entree) geheel volgens planning en in mijn beoordeling kan ik gerust de maximale punten geven: ik heb absoluut geen verbeterpunten en voor de toekomst zullen we zeker aan dit jonge dynamische bedrijf denken!

Margreet

14-10-2016
9,6

Super gasten, huis ziet er weer prachtig uit! Vaklui. Zeer aan te bevelen.

Jelena

19-04-2016

Correct uitgevoerd werk en zeer prettige manier van werken.
Zeker aan te bevelen.

tony uit: heerhugowaard

08-03-2016
9,9

Topbedrijf heb er even gewerkt

Ati uit: Amsterdam

16-11-2015
9,8

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Niet bewust gedaan, maar wist dat de schilders er zelf heel tevreden over zijn.

Goed vakmanschap, in strak tijdschema, in een heel goede sfeer. Totaal geen andere "over"last gehad dan dat wat bij het werk hoort. Goede afstemming ook met timmerwerk en steigerbouw.
Kurk en Stroek is een aanrader.
We krijgen nog steeds complimenten over ons trappenhuis dat in het verleden door K en S is gedaan. Die komen er nu vast ook over het buitenwerk!
Die van de bewoners zijn al binnen!

Roy uit: Amstelveen

16-11-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Wij wilden verf hebben,die goed dekt. Meerdere jaren goed blijft.

Omgang met de schilders was prettig en bovenal vonden wij netjes achterlaten van de werkplek goed gedaan.

Rein uit: Santpoort-Zuid

10-07-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: vanwege de heerlijke paling!!!!

tot de volgende opdracht. (dat zegt toch genoeg!)

josine uit: amsterdam

9,8

top jongens, die gezelligheid combineren met knoerthard werken, die niet tevreden zijn als er door te hoge temperaturen buiten nog 1 belletje in de verf zit. dan komen ze terug om het te corrigeren.
zeer professioneel resultaat, dik en strak geschilderd. oogst veel bewondering bij bezoekers (en bij ons).

Jack uit: Volendam

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: beste verf

toppers

Ella uit: Middenbeemster

20-04-2015
9,8

Geweldige mensen, goede vaklui, niks is te gek, supergoed advies, gewoon top!! Ben zeer tevreden over het eindresultaat, super mooi geworden!!!! Goed inzicht qua kleuren en duidelijk advies!!