Beoordelingen Schildersbedrijf Kurk & Stroek

• Betrouwbaarheid 10,0

Ella uit: Middenbeemster

20-04-2015
9,8

Geweldige mensen, goede vaklui, niks is te gek, supergoed advies, gewoon top!! Ben zeer tevreden over het eindresultaat, super mooi geworden!!!! Goed inzicht qua kleuren en duidelijk advies!!

E.J. uit: Middenbeemster

20-04-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: prima verf! Heel mooie kleuren en kwaliteit

Schildersbedrijf Kurk en Stroek staan voor:
vakmanschap, kwaliteit, snelle actie's, geweldig advies betr. kleuren en wat te doen en wat te laten.
Staan altijd voor je klaar en geven net ... DAT extraatje!!!
En...altijd een blije gezichten!!!!!

Adrie uit: Amstelveen

10-03-2015
9,8

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Kwaliteit daar houden we van.

Perfecte kwaliteit geschilderd . Leuke jongens, Er is goed omgegaan met onze spullen,, goed afgedekt, goed afgeplakt en alles super netjes achter gelaten.

M. uit: Amstelveen

06-03-2015
9,6

We hebben hele positieve berichten gehoord over Kurk en Stroek en daarom hebben wij deze jongens het werk gegund. Wij zijn uiterst tevreden over het resultaat dat zij geleverd hebben en ook hun manier van werken! Heel precies, super netjes en nog een extra pluspunt; leuke jongens die plezier hebben in hun werk! Ik kan niet anderfs zeggen: echte vakmanschap.

Nicole uit: Amsterdam

06-03-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: omdat het echte vakmannen zijn!

Het zijn hele nette vriendelijke jongens, en leveren prachtig schilderwerk af. Ik zou Schildersbedrijf Kurk & Stroek iedereen aanbevelen!

Marja uit: Aalsmeer

02-03-2015
9,9

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: n.v.t.

Doen wat ze afspreken. Komen op tijd! En zijn ook nog eens gezellig.

D uit: Amsterdam

28-02-2015

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Zekerheid van kwaliteit

Leuke nette jongens, hebben plezier in hun werk en je ziet gewoon dat het echte vakmannen zijn.in het verleden andere schildersbedrijven gehad maar de volgende keer nemen wij zeker weer de heren Kurk en Stroek. Schilderwerk ziet er echte strak uit en de prijs viel ook hartstikke mee.

M uit: Amsterdam

28-02-2015
5,2

In eerste contacten prettige informele benadering. In de offerte mee laten calculeren verwijder en bevestigingskosten van lampen, schilderijen, stopcontacten etc. Werk is uitgevoerd in vakantieperiode van opdrachtgever.
Eindconclusie: Stuc-en schilderwerk op het oog strak uitgevoerd. Na langer gebruik in leefomgeving blijkt de verflaag het uiterst dun aangebracht. Dit levert versnelde beschadigingen aan schilderwerk bij normaal gebruik . ( Betaalde ) herbevestiging van lampen, schilderijenrails etc rondom amateuristisch. Later nog een vakman in moet huren om schade te herstellen. Jammer , mede omdat wij bewust gekozen hadden voor de bekende vakmanschap van de Volendammers. Voor ons dit bedrijf nooit meer.

Ber uit: Volendam

06-01-2015
9,6

Gekozen voor Sikkens Quality Painter omdat: Betrouwbaarheid en vakmanschap

Schildersbedrijf Kurk & Stroek zijn jongens die echt van het vak houden, hier kom je vanzelf achter wanneer je met ze praat over het werk en de te verrichten werkzaamheden. Zit je met twijfels over een eventuele aanpak of keuze van kleuren, komen ze altijd met gepaste oplossingen en ideeen. Dit alles was voor mij een teken om met deze vakmensen in zee te gaan en bovendien zijn het ontzettende leuke jongens. Ik heb in ieder geval een verlengent werkcontract met ze afgesloten.

Albert uit: Volendam

25-12-2014