Beoordelingen ScriptieMaster

• Deskundigheid 8,8

Ricardo

05-09-2018

IBL

Begeleiding van Herman was fijn! Ik had veel moeite met artikelen zoeken en goed opschrijven wat ik wilde vertellen. Uiteindleijk kreeg ik weer overzicht.

Linda

31-08-2018

Psychologie

Celina heeft me fantastisch begeleid, enthousiast en bekwaam. Zeker een aanrader.

B

29-07-2018

Pedagogische wetenschappen

Ik had op korte termijn hulp nodig bij de herkansing van mijn scriptie. Ik kon meteen aan de slag en werd precies op de juiste manier geholpen. Met als resultaat een voldoende voor mijn scriptie! Ik raad snelafstuderen aan iedereen aan!

Jeroen

26-07-2018

Bedrijfskunde

Kathelijn

13-07-2018

Wijsbegeerte (filosofie)

GEWELDIG!!!! David was echt mijn redder in nood. Ik moest binnen drie dagen mijn scriptie herkansen en hij maakte meteen tijd voor me vrij, was assertief en 24/7 (give or take) beschikbaar. Echt een aanrader voor iedereen die nog even door hun scriptie wil lopen met iemand met ervaring of iemand die simpelweg niet meer weet wat voor en achter is en het moeilijk vindt om orde aan de chaos meer kan brengen (zoals ik)

Marcela

12-07-2018

Hbo rechten

Angeni was een hele fijne begeleidster. De communicatie met haar over mijn scriptie kon niet beter. Zij boob mij een begeleiding op maat

Patricia

Sociaal juridische dienstverlening

Ik heb Angeni ervaren als een zeer betrokken scriptiebegeleider. Zij heeft geen 9 tot 5 mentaliteit en dat is erg fijn, hierdoor kon ik elk moment van de dag bij haar terecht. Wanneer ik geen overzicht meer had op mijn scriptie, stond zij voor mij klaar om met mij mee te denken. Angeni heeft mijn scriptie naar een hoger niveau getild, waardoor ik nu afgestuurd ben.

Rivka

6,4

ALO

Fijne stok achter de deur om bezig te zijn en in de goede richting te worden gestuurd. Af en toe had ik wel wat twijfel of het me verderbracht tijdens het schrijven toen ik door de bomen het bos niet meer zag omdat ik erg concreet te werk ga. Celina heeft me prettig geholpen en ik heb mijn scriptie met een mooi cijfer kunnen afsluiten.

Annesofie

Pedagogische wetenschappen: orthopedagogiek

Ik vind Celina een hele fijne begeleidster. Ze heeft veel kennis is betrokken en denkt creatief mee. Ook als de stukken nog niet op het level van voldoende zijn, geeft ze tactisch feedback en motiveert ze je om door te gaan. Ze reageert snel en zijn goede afspraken te maken. Ik kan dan ook niet anders dan een 10 geven! BEDANKT!

Shamilah

03-07-2018

Toegepaste Psychologie

Bij Snelafstuderen wordt er begeleiding gezocht dat echt bij je past maar kom je een begeleider tegen (tijdens de labdagen) die nog beter past zoals in mijn geval dan moet je die met beide handen pakken want zo heb ik David weten te strikken. Hij heeft mij weten te voorzien van de hulp die ik echt nodig had en ook op momenten van paniek en stress. Zonder jou was dit niet gelukt topper!!!!
De lab-dagen heb ik als heel prettig ervaren. Op den duur werd het lab zowat mijn tweede thuis :) Het mag wat kosten maar dan Heb je ook wat!!