Beoordelingen Senior Service

Marcel uit: Maastricht

20-07-2018

Als gevolg van een spoed opname in het ziekenhuis met een bacteriele infectie was na een lange herstel periode in het ziekenhuis een verder herstel nodig in de thuis situatie. Deze was echter gedurende mijn ziekenhuis opname drastisch veranderd. Echter door een snelle goede evaluatie door Yvonne Taks kwam ik toen snel in de goede handen van een van haar begeleidsters in de persoon van Marion Hensen. Een top begeleidsters in de ruimste zin van het woord. Zij maakte de nog regelmatig terugkerende ziekenhuis bezoeken voor mij als een waar uitstapje in de goede zin van het woord. Helaas ben ik thans genoodzaakt om niet langer gebruik te kunnen maken van hun diensten. Daarom heeft het afscheid me dan ook zeer zwaar gevallen. Maar we hebben afgesproken om bij gelegenheid toch nog contact met elkaar te hebben, want de sociale banden zijn voor mijn herstelproces van wezenlijk belang.

Hans uit: Amsterdam

17-07-2018
n.v.t.

Nog geen ervaring

wil uit: den hoorn

10-07-2018
5,0

mensen die mijn moeder helpen zijn erg goed enkel wil ik graag de mensen die de administratie meer haar best doen waar vaak fouten voorkomt .

Tony uit: Utrecht

20-06-2018
n.v.t.

Ik heb er nog geen ervaring mee

Patrick

05-06-2018

Handige organisatie die de klus snel en goed oppakt.

Hanneke uit: Hellendoorn

26-05-2018

Vlotte, prettige begeleiding bij intake. Vervolgens prima flexibele en professionele begeleiding voor onze moeder.

Kiek Snel uit: Oegstgeest

05-05-2018

Liever geen reclame

jannie uit: leersum

10-04-2018

Uitstekende begeleiding, vanaf het moment van aanvraag hulp, zowel administratief als de begeleiding van mijn zwager van en naar het ziekenhuis.
De deskundigheid en het inlevingsvermogen van de begeleider heeft mij zeer goed gedaan.

Hanna uit: Rhoon

01-04-2018

Pure verwennerij noemt mijn schoonmoeder Senior Service met zulke behulpzame lieve en nette mensen. Mijn schoonmoeder ( 89 jaar ) had een behoorlijke ontsteking opgelopen en moest bed houden, langzaam herstellen en aansterken Vooral de nachten waren lastig maar dankzij de aanwezigheid van Senior Service is zij prima de avonden en nachten doorgekomen en goed hersteld. Mijn schoonmoeder ( evenals haar kinderen) zijn razend enthousiast over de geboden service en mogelijkheden.

Elise uit: Den Bosch

27-03-2018

Wij hebben voor onze tante Seniorenservice ingeschakeld. Dit vond plaats in het weekend. Er werd meteen gereageerd en gezocht naar 24 uurs service. Perfect geregeld. Er kon meteen vanaf de volgende dag al iemand komen. Alles werd meteen ingevuld voor een hele week. Persoonlijke kennismaking en een gesprek. We werden ook van alles op de hoogte gehouden. Bij vragen konden we meteen kontakt opnemen. Prima. We zijn ontzettend blij en tevreden met de geboden hulp en snelheid van handelen.