Beoordelingen Senior Service

Albert uit: Schiedam

19-02-2018

Bedankt voor uw reactie.Mijn vrouw en ik zijn ons aan het orienteren .
Met vriendelijke groet, A.Lieshout

Cornelis, Jacobus uit: Vlissingen

17-02-2018
6,0

Die maandelijkse bijdrage ad € 9,95 vind ik absurd. De maandelijkse bijdrage is al zo hoog, dat daar de staf wel op kan draaien. Sorry, uw antwoord aan mijn zoon daaromtrent is voor mij onbegrijpelijk. Als je lid bent van een club betaal je ook niet elke maand voor het lidmaatschap. Ik vind het een inhalige regeling die niet sympathiek overkomt.

Dick uit: Driebergen

15-02-2018

Prima organisatie, liefedevolle hulpverlening. In alles bereid om het de persoon naar de zin te maken. We hopen van harte dat veel mensen er baat bij hebben.

Albert uit: Schiedam

11-02-2018

Bedankt voor de folder.
Voorlopig zullen mijn vrouw en ik van uw bemiddeling nog geen gebruik moeten maken, maar wij weten nu waar wij terecht kunnen.De vragen met sterretje ingevuld wegens verzendinng. Met vriendelijke groet, A.Lieshout

Bert uit: Urmond

05-02-2018

Mijn schoonouders (beiden 90+) waren na de ziekenhuisopname van vader, eind november 2017, vooral 's nachts het spoor regelmatig bijster. Dat had zijn effecten op de onderlinge verhouding en bracht veiligheidsrisico's met zich mee. De thuiszorgorganisatie bracht ons op het idee om nachtzorg te regelen om e.e.a. weer tot normale proporties terug te brengen. Binnen zeer korte tijd is dit geregeld van medio december tot eind januari 2018. De nachtelijke onrust nam na een tijdje zienderogen af en beiden sliepen uiteindelijk weer als roosjes. In de tussentijd was bij vader Alzheimer vastgesteld en kregen beiden een indicatie voor een verzorgingshuis. Gelukkig werd snel een mooie plek gevonden en worden beiden nu vertroeteld en gaan ze hopelijk nog van een fijne oude dag genieten. De dames van Senior Service verdienen alle lof voor de snelle en professionele dienstverlening en het ontlasten van ons als (op de limiet functionerende) mantelzorgers.
HARTELIJK DANK DAARVOOR!!

20-01-2018
7,0

Ik heb maar kort “gebruik” hoeven maken van de medewerkster van senior service, omdat ik vrij onverwachts zelf bepaalde dingen weer kon doen, zoals boodschappen doen en maaltijden verzorging. Het was fijn, dat de medewerkster bepaalde taken deed voor mij, al werkt ieder op zijn/haar eigen manier natuurlijk. Hartelijk dank!

Antje uit: Zwolle

17-01-2018
7,0

mijn ervaring is met werken is:
dat ik zeker 5 jaar op de pg afdeling in Berkumstede heb gewerkt met dementerende en alzheimer patiënten. en verder met ouderen in het al gemeen. En dit erg mooi werken vond

Ria uit: Venlo

07-01-2018

Ik ga binnenkort werken bij senior service en heb een heel prettig gesprek gehad met de regiomanager en heb alle vertrouwen in een goede (arbeids)relatie.

Joanna uit: Oosterbeek

03-01-2018

Buitengewoon hulpvaardige en vriendelijke mensen.

Bert uit: Zandvoort

01-12-2017

Ervaring: Bijna een jaar 5 dagen per week steeds 2 uur senior service dames ter "begeleiding"van mijn dementerende zus. Twee van hen waren fantastisch ( Martine & Marie Marcelle), over één waren we minder tevreden en moest na twee weken vertrekken, haar vervangster(Mia) was er maar kort, maar leek ook een voltreffer.
De bronnen van onze tevredenheid in trefwoorden: betrokkenheid, zorgzaamheid/liefdevolle aandacht, aanpakken ( niet lullen maar poetsen), !
Contact met coördinator (Heske) was ook in dik orde.