Beoordelingen Senior Service

Petra

09-09-2018

Wij hadden vanwege onvoorziene omstandigheden binnen 2 dagen zorg nodig voor mijn dementerende moeder en in de vakantieperiode. Dat was binnen één dag geregeld en ook voor daarna werden al onze wensen, tijdstippen, uren etc vervuld. Top organisatie!

Monique uit: Almelo

27-08-2018

Mijn vader geeft goede zorg gekregen van Seniorenservice tijdens onze vakantie .Zij wandelde veel, leuke gesprekken , fruit schillen en kleine boodschapjes gehaald . In een woord : TOP!!

Roos

04-08-2018

Senior Service is betrokken bij een van onze bewoners op Woonzorgcentrum Noorderkroon in den Bosch.
Deze dame ervaart de bezoeken van haar "vaste"vrijwilliger als zeer positief. Ik kan Senior Service den Bosch dan ook van harte aanbevelen!

Lieke uit: Groningen

23-07-2018

Onze ervaring is erg positief. De contactpersoon denkt altijd goed met ons mee en meestal wordt er vrij direct een oplossing gevonden. Ook is het heel prettig communiceren, deskundigheid en flexibliteit ervaren we als we met senior service contacten.

Marcel uit: Maastricht

20-07-2018

Als gevolg van een spoed opname in het ziekenhuis met een bacteriele infectie was na een lange herstel periode in het ziekenhuis een verder herstel nodig in de thuis situatie. Deze was echter gedurende mijn ziekenhuis opname drastisch veranderd. Echter door een snelle goede evaluatie door Yvonne Taks kwam ik toen snel in de goede handen van een van haar begeleidsters in de persoon van Marion Hensen. Een top begeleidsters in de ruimste zin van het woord. Zij maakte de nog regelmatig terugkerende ziekenhuis bezoeken voor mij als een waar uitstapje in de goede zin van het woord. Helaas ben ik thans genoodzaakt om niet langer gebruik te kunnen maken van hun diensten. Daarom heeft het afscheid me dan ook zeer zwaar gevallen. Maar we hebben afgesproken om bij gelegenheid toch nog contact met elkaar te hebben, want de sociale banden zijn voor mijn herstelproces van wezenlijk belang.

Hans uit: Amsterdam

17-07-2018
n.v.t.

Nog geen ervaring

wil uit: den hoorn

10-07-2018
5,0

mensen die mijn moeder helpen zijn erg goed enkel wil ik graag de mensen die de administratie meer haar best doen waar vaak fouten voorkomt .

Tony uit: Utrecht

20-06-2018
n.v.t.

Ik heb er nog geen ervaring mee

Patrick

05-06-2018

Handige organisatie die de klus snel en goed oppakt.

Hanneke uit: Hellendoorn

26-05-2018

Vlotte, prettige begeleiding bij intake. Vervolgens prima flexibele en professionele begeleiding voor onze moeder.