Beoordelingen Senior Service

Gwan uit: Nieuw Vennep

20-03-2019

Onze positieve ervaring willen wij graag overbrengen aan een ieder die zorg zoekt met enig strekking en inhoud waarbij wij persoonlijk alleen kunnen melden dat deze organisatie zich buitengewoon heeft ingezet met hulp van welwillende gastdames en verpleegsters.
Nogmaals dank alle dames + 1 heer voor jullie inzet naar onze moeder toe.

Ad uit: Rochechouart

16-03-2019

De betrokkenheid en lieve zorg die onze moeder de afgelopen periode heeft mogen ontvangen van Jolanda en Dick heeft haar heel veel plezierige/leuke momenten bezorgd. Omdat wij in het buitenland wonen hadden wij weinig gelegenheid om bij ma op bezoek te gaan, en deze beperking is door Senior Service volledig en met veel liefde ingevuld. Wij willen iedereen die in de situatie is, dat er minder bezoek mogelijk is bij vader/moeder aanraden om Senior Service dit gat op te laten vullen. Het geeft zoveel rust en plezier om foto's en berichtjes te zien van Jolanda of Dick als ze weer een uitje met ma naar het tuincentrum of een pannenkoeken restaurant maakten, of alleen wat rondrijden door haar oude wijk of wandelen. Kortom alleen maar lof.

Ellen uit: Boxmeer

15-03-2019

Omdat mijn zus aan het vereenzamen was zijn we ,via een netwekcoach in contact gekomen met Seniorservice
De kennismaking met Dick de Wit verliep uitstekend en al heel snel was hij voor mijn zus een zeer welkome gast.
Hij wist als geen ander haar te activeren en zijn wekelijkse bezoeken hebben haar in de laatste periode van haar leven gelukkiger gemaakt.
Dick, heel veel dank !

Robbert uit: Harderwijk

13-03-2019

Zeer betrokken medewerkers. De mensen tonen initiatief en doen meer dan ze gevraagd wordt. Bezorgd en lief! Absoluut fijne ervaring met deze fantastische mensen.

Maarten uit: Utrecht

20-02-2019

Senior Service heeft ons erg geholpen rond het overlijden van onze tante in februari 2019. Ze konden snel schakelen en er was altijd hulp op momenten dat wij dat nodig hadden.
De begeleiders waren allemaal even aardig en behulpzaam. Complimenten ook voor Astrid Weener die het team heeft gecoördineerd.
Dank zij Senior Service kon onze tante rustig thuis blijven en hoefde zij de laatste dagen van haar leven niet in een verpleeghuis of een ziekenhuis door te brengen.

Jose uit: Dalfsen

01-02-2019

Voor mijn schoonvader in Almelo hebben wij Senior Service ingeschakeld, zodat hij 2 middagen per week volop hulp aandacht en zorg krijgt .
Dit bevalt zeer goed.
Als wij , zijn kinderen bij pa zijn , is er altijd van alles te regelen en zorgen.
Als Astrid er is heeft ze alle tijd en aandacht voor pa , dat ervaart hij en zeker ook wij als waardevol.
Astrid een dikke 8 voor jou.

Jolente uit: Harderwijk

30-01-2019

Sinds drie weken wordt mijn moeder 1x per week (2 uur) bezocht door een vrijwilligster van Senior Service. Mijn moeder (86 jaar) woont op een psychogeriatrische afdeling van een verpleeghuis. Zij had last van verveling en (daardoor) wat somberheid.
De coördinator van Senior Service heeft gezorgd voor een uitstekende match tussen vrijwilliger en mijn moeder. Het positieve effect was direct merkbaar: mijn moeder is blij en tevreden na afloop van het bezoek en slaapt die nacht ook beter. De vrijwilliger geeft net die extra aandacht, die nodig is. In combinatie met de bezoekjes van familie, gaatjes nu beter en hierdoor heb ik zelf ook minder zorgen!

Marjolein uit: Abcoude

17-01-2019

Prettige organisatie met zeer betrokken medewerkers!

Annette uit: Velp

08-01-2019

Sedert ruim anderhalf jaar komt een vaste medewerkster van senior service 2x per week bij mijn moeder van 99.
Er ontstaat een band, vriendschap en vertrouwen. De medewerkster heeft verpleegkundige ervaring, maar dat is hooguit in nood belangrijk. Ze is voornamelijk gezelschapsdame. Doet boodschapjes, kookt en eet met mijn moeder en zorgt dat mijn moeder zich rustig en veilig voelt. Dat geeft ons als kinderen ook een rustig gevoel, zeker waar we nog werken en niet in de buurt wonen. We zijn zeer tevreden over senior service.

Karen uit: Venlo

15-12-2018
2,0

doordat mijn moeder van de trap gevallen was, moest er accuut voor zowel mijn moeder als mijn vader van alles geregeld worden want mijn vader heeft alzheimer. Om mij enigszins te ontzorgen hebben we 4 nachten senior service ingeschakeld. Helaas verliep de 1 na laatste nacht alles behalve naar wens. Een dame die voor de eerste keer kwam was blijkbaar niet geinstrueerd dat mijn vader dement was (terwijl ze natuurlijk niet aanwezig hoeft te zijn als hij niks mankeerde...) Ik had haar echter alles duidelijk uitgelegd en alle schone kleren klaargelegd. Ik had haar expliciet gevraagd dat hij zich moest douchen, er was namelijk sprake dat hij mogelijk schurft had. Dus hygiëne was uiterst noodzakelijk op dat moment en ik had haar hiervan op de hoogte gebracht. Ook dat ze moest zorgen dat hij schone kleding aan zou doen.

Mijn hoofd zat al zo vol van alles wat ik voor zowel mijn moeder als mijn vader moest regelen dat ik het bijzonder vervelend vond om de volgende dag te constateren dat hij geen schoon ondergoed aan had, geen schone kleren, noch 's avonds noch 's ochtends gedoucht (wat ik expliciet had aangegeven!) en niet geschoren! Dit vind ik op zich al kwalijk maar in het kader van de schurft ook onverantwoord. In eerste instantie werd er na dit incident ook geen tegemoetkoming voorgesteld, nadat ik een klacht had ingediend, kreeg ik 1 uur korting.
Echter toen ik vervolgens de factuur kreeg, is er alle nachten het waaktarief gehanteerd ipv het slaaptarief! Een verschil van een paar honderd euro.

Ik kan dus ook niet zeggen dat ik echt ontzorgd ben door deze organisatie. Weken later ben ik nog met de afhandeling bezig...