Beoordelingen Seogi Internet Marketing

uit: Reuver

23-11-2018

uit: Oss

20-09-2018

Zeer deskundig advies en heeft direct door wat de bedoeling is. Niet alleen voor ons de google advertising verzorgen, maar ook meedenken over teksten en nog beter zichtbaar zijn, ook middels goede onderbouwing.

uit: Venlo

30-08-2018
9,6

Seogi is betrokken en geeft kundig advies. Helpt meedenken en komt met passende voorstellen waarbij rekening wordt gehouden met onze budgetten. Bovendien wordt alles snel geregeld en worden afspraken altijd nagekomen.

uit: Den Bosch

28-08-2018

Giel heeft de training ‘Google Ads’ bijzonder goed gegeven. Met rust en enthousiasme brengt hij de kneepjes van het vak bij aan ieder; van een leek tot een gevorderde gebruiker. Binnen drie sessies konden we zelf aan de slag om onze resultaten te verbeteren. Een vakman die ik kan aanraden, voor trainingen of voor het volledig uit handen nemen van je online advertenties.

uit: Reuver

27-08-2018
8,2

SEOGI heeft ons passend advies gegeven aangaande SEO mogelijkheden en adverteren via o.s. Google Adwords. Al meerdere campagnes uitgerold met resultaat. Altijd zeer snel in de communicatie en we bevelen het bureau dan ook ten zeerste aan!

uit: Sevenum

22-08-2018

Goed en deskundig advies en begeleiding. Ze denken echt mee in oplossingen die ze al klaar hebben als je zelf ziet dat er mogelijk een probleem is.Geweldig

uit: Den Bosch

21-08-2018

Uitstekend bedrijf! Wij zijn al meerdere jaren klant en het bevalt nog steeds goed.

uit: Tegelen

21-08-2018

Seogi is sinds de oprichting betrokken bij heel veel activiteiten van ons. en het verbaasd me iedere keer weer dat de kennis enorm is en de uitvoering perfect is. Dus een bedrijf wat weet wat ze doen. Super bedrijf.