Beoordelingen Serre Bouw Brabant

05-04-2017
9,5

Ervaring met: serres

Positieve ervaring:
Wij hebben al enkele jaren een serre van Serre Bouw Brabant. De garantie was verlopen en toen ontdekten we in twee glazen ramen van het dak dat hier barsten in zaten. Het is veiligheidsglas dus geen gevaar maar Serre Bouw Brabant is komen kijken en heeft de ramen in het dak kosteloos vervangen. Dit noem ik nog eens service!!!! Een pluim voor Serre Bouw Brabant

j uit: haaren

03-12-2016

Positieve ervaring:
Er is goed mee gedacht met onze wensen en mogelijkheden, daarmee tot een mooi resultaat gekomen.

HENNIE uit: De Mortel

03-12-2016

Ervaring met: serres, lichtstraten

Positieve ervaring:
Maar mijn mening duidelijk goede informatie . Eerlijke antwoorden op de vragen. Mee denkend .naar alle tevredenheid sere met lichtsraat. geplaatst , gekozen voor trippelglas . Serre op de noordekant gebouwd, zie daar voor delen van .In de zomer niet de volle zon in de serre. In de winter door trippelglas goed isolerend . Zéér tevreden over de werknemers . Kan de serre bouw brabant ieders aanbevelen succes.

Geen

02-12-2016
7,7

Ervaring met: serres, lichtstraten, zonwering

Positieve ervaring:
Goede voorlichting en advies bij de oriëntatie en aanschaf.

Negatieve ervaring:
Onvolkomenheden zijn goed opgelost, maar niet altijd in 1 keer goed.

Theo uit: Liempde

30-11-2016

Ervaring met: serres, vouwwanden

Positieve ervaring:
Voorjaar 2016 hebben we onze bestaande overkapping door Serrebouw Brabant laten ombouwen tot een serre door middel van schuifpuien. We werden goed geadviseerd door Martijn en zijn collega's. Ook de uitvoering liep helemaal volgens afspraak. We zijn erg blij met onze "nieuwe" serre, hadden we veel eerder moeten doen.

Negatieve ervaring:
Door een inmeetfout was één van de serredelen aanvankelijk te groot. Dit werd razendsnel hersteld en zonder kosten (voor ons).Prima opgelost.

Hans uit: Nieuwkoop

29-11-2016

Ervaring met: lichtstraten

Positieve ervaring:
Alle tijd om in de mooie showroom alles te bekijken met goede informatie en duidelijke uitleg.
Alle afspraken zijn precies nagekomen. Het plaatsen van de lichtstraat is perfect gedaan door vakkundige en vriendelijke mensen.

Annelies uit: Veghel

29-11-2016
7,8

Positieve ervaring:
Goede kwaliteit, mooi afgewerkt, goed advies. Vriendelijk personeel.

Tom uit: Best

Positieve ervaring:
Zeer betrouwbaar. Met name de communicatie en het nakomen van afspraken waren bovenverwachting! (Bij veel andere bedrijven laat dit te wensen over)
De kwaliteit van de producten is perfect. Al met al is de terrasoverkappping een aanwinst voor de woning!

Negatieve ervaring:
Tijdens ons 1e bezoek aan de showroom werden wij geholpen door een oudere man. Deze man was erg vriendelijk maar ook langdradig en niet to the point.

Franc uit: Nistelrode

Ervaring met: serres

Positieve ervaring:
zeer professioneel en een redelijke prijs

Eddy uit: Tegelen

7,9

Ervaring met: vouwwanden

Positieve ervaring:
Serrebouw Brabant geeft deskundig advies en heeft monteurs met goede kennis van zaken.