Beoordelingen Serre Bouw Brabant

audrey uit: eindhoven

12-09-2018

Ervaring met: vouwwanden

Positieve ervaring:
Heel blij met de pui, ook echt vakmannen die 'm geinstalleerd hebben!
Waar je van te voren wel meer bij stil moet staan is de afwerking na plaatsing, ik had er niet bij stil gestaan dat dit niet zomaar even glad gestuct kon worden, dus ben nog op zoek naar een goede oplossing.

Marjan uit: Rosmalen

10-09-2018
8,2

Positieve ervaring:
Goede kwaliteit, degelijk, mooie afwerking.

Roy uit: Helmond

09-09-2018
9,7

Positieve ervaring:
Tijdens het eerste gesprek werd kritisch gekeken naar de consequenties van mijn wensen.
Kreeg vakkundige adviezen mbt bijkomende werkzaamheden (aandachtspunten) ongeacht of het binnen de skope van Serrebouw vielen. Het project in samenwerking met bouwbedrijf Van der Dussen is naar volle tevredenheid uitgevoerd. De nazorg was uitstekend. Wij zijn er tevreden met het resultaat en zullen deze combinatie aan onze relaties aanbevelen

Negatieve ervaring:
Absoluut geen negatieve ervaring

Noud uit: Heeswijk-Dinther

07-09-2018

Ervaring met: windschermen

Positieve ervaring:
Gelukkig hebben we nog geen beroep op de nazorg en garantie hoeven te doen.

Lex uit: Teteringen

05-09-2018

Ervaring met: vouwwanden

Positieve ervaring:
Serrebouw Brabant gaf professioneel en betrouwbaar advies bij de koop van een lange vouwwand. Er werd vervolgens een planning gegeven die tot op de dag nauwkeurig werd nagekomen, hetgeen essentieel is bij een grote verbouwing. De nazorg (afstelling van deuren) was uitstekend. Wij zijn blij met Serrebouw Brabant in zee te zijn gegaan.

Jack uit: Helvoirt

05-09-2018
9,6

Positieve ervaring:
Alleen maar positief , hebben aluminium gevelpui geplaatst naar volle tevredenheid en afspraak is afspraak kortom aanrader

Janus uit: Breda

16-08-2018

Ervaring met: verandas

Positieve ervaring:
Eind 2017 heeft Serrebouw Brabant voor ons in vijf dagen een fantastisch mooie veranda van 6,00 x 2,75 m neergezet. Wij zijn zeer tevreden en hebben Serrebouw Brabant ervaren als vakkundig, nauwkeurig en servicegericht. Zij denken mee in oplossingen en geen moeite is te veel. Serrebouw Brabant is niet de goedkoopste, maar volgens ons de beste!
Bedankt mannen.

10-12-2017
8,2

Positieve ervaring:
Professioneel, vakkundig, kwaliteit. Alleen lange levertijd. En oneffenheden prima opgelost.

R uit: Oss

27-11-2017

Andrea uit: Heesch

27-11-2017

Positieve ervaring:
Een fijne communicatie en komen afspraken goed na. En hebben uitstekend mooi werk afgeleverd.

Negatieve ervaring:
geen negatieve ervaringen