Beoordelingen Setso

• Snelheid / reparatie-tijd 9,5
  • Klantvriendelijkheid 9,7

Miranda uit: Oldenzaal

16-08-2018

Een aantal keer uiterst vriendelijk en snel gratis diverse instellingsproblemen voor mij opgelost met een helder advies.
Uiteindelijk had ik wel een wat flinkere reparatievraag. Bleek Setso tevens de voordeligste die ik kon vinden voor deze reparatie.
Zeker aan te bevelen wat betreft meedenken, efficiƫntie, kundigheid en eerlijk advies.

Rob uit: Lattrop

02-08-2018
9,8

Super geholpen, hebben werkzaamheden en advies gegeven zonder het te berekenen, top bedrijf, super klantvriendelijk !!!!!

Arno uit: Denekamp

01-07-2018

Zaterdag einde middag rond 16:40 uur een Iphone 6 van gebracht voor scherm reparatie. voor 17:00 uur was scherm perfect vervangen. Erg snel en vriendelijke service.

Ron uit: Oldenzaal

26-06-2018

Snelle en uitstekende service, goed personeel, klantvriendelijk en altijd meedenkend.

Robbert uit: Ootmarsum

09-05-2018

Barst in mijn smartphone. Vooraf gebeld, ik kon direct langskomen want het scherm was op voorraad. In de winkel direct geholpen en gestart met reparatie. Na een kwartier was mijn scherm vervangen. Als service ook een ander defect geholpen voor dezelfde prijs. TOP! Aanrader voor anderen.

Lennard uit: Ommen

30-03-2018

Vanmiddag liep ik door Oldenzaal een gezellig dagje winkelen met mijn vrouw. Toen wij een winkel uitliepen viel mijn telefoon op de grond. Barst in het scherm! Een voorbijganger zei dat Setso mijn telefoon kon repareren, dus ik ben meteen doorgelopen naar Setso. Een half uur later had de dokter het al weer gerepareerd. Ik werd er ook op geattendeerd dat het toestel niet automatisch een backup maakt. Dit heeft hij gelijk voor mij opgelost.

Marleen uit: Oldenzaal

20-03-2018

De medewerker wist beide keren (verschillende telefoons) meteen wat het euvel was en wist mij - als leek - dat ook duidelijk te maken. Snelle en kundige hulp en bijzonder vriendelijke mensen!

Dennis uit: Oldenzaal

27-01-2018

Prima service! Reparatie klaar terwijl je je koffie nog niet op hebt!

Lynn uit: Rossum

20-01-2018

Theo uit: Oldenzaal

13-01-2018

over al mee helpen, met elk probleem, altijd behulpzaam