Beoordelingen Setso

• Snelheid / reparatie-tijd 9,5
  • Klantvriendelijkheid 9,7

Robbert uit: Ootmarsum

09-05-2018

Barst in mijn smartphone. Vooraf gebeld, ik kon direct langskomen want het scherm was op voorraad. In de winkel direct geholpen en gestart met reparatie. Na een kwartier was mijn scherm vervangen. Als service ook een ander defect geholpen voor dezelfde prijs. TOP! Aanrader voor anderen.

Lennard uit: Ommen

30-03-2018

Vanmiddag liep ik door Oldenzaal een gezellig dagje winkelen met mijn vrouw. Toen wij een winkel uitliepen viel mijn telefoon op de grond. Barst in het scherm! Een voorbijganger zei dat Setso mijn telefoon kon repareren, dus ik ben meteen doorgelopen naar Setso. Een half uur later had de dokter het al weer gerepareerd. Ik werd er ook op geattendeerd dat het toestel niet automatisch een backup maakt. Dit heeft hij gelijk voor mij opgelost.

Marleen uit: Oldenzaal

20-03-2018

De medewerker wist beide keren (verschillende telefoons) meteen wat het euvel was en wist mij - als leek - dat ook duidelijk te maken. Snelle en kundige hulp en bijzonder vriendelijke mensen!

Dennis uit: Oldenzaal

27-01-2018

Prima service! Reparatie klaar terwijl je je koffie nog niet op hebt!

Lynn uit: Rossum

20-01-2018

Theo uit: Oldenzaal

13-01-2018

over al mee helpen, met elk probleem, altijd behulpzaam

Willem uit: De Lutte

29-12-2017

Zeer klantvriendelijk en hulpvaardig.
Komen gemaakte afspraken stipt na en berekenen een faire prijs. Een verrijking voor Oldenzaal !

Yoni uit: Oldenzaal

25-12-2017

Erg goed geholpen, snel en ze konden je goed vertellen wat er nu precies mis was.

peter uit: Oldenzaal

04-12-2017

Ondanks dat de medewerker alleen in de winkel was en er meerdere klanten aanwezig waren, kon hij meerdere klanten tegelijk van dienst zijn, en goed. De service vond ik
tevens opvallend goed.

Britt uit: Weerselo

27-11-2017

Super goede kwaliteit spullen (laders, telefoonhoesjes)
Zeer klantvriendelijk en snel.
Bedankt!