Beoordelingen Simester

• Deskundigheid 8,3

coby uit: Drunen

29-01-2019

Ervaring met: Gespreksleiding

snel reageren op vragen, afspraken nakomen, relaxte stijl, vriendelijk, inspelen op vragen/beleving van deelnemers

Coby uit: Drunen

18-12-2018

Ervaring met: Procesbegeleiding

Leuke, gestructureerde en rustige gespreksleiding. Speelt makkelijk in op signalen van en geeft voldoende ruimte aan deelnemers.

C. uit: Waalwijk

17-12-2018

Ervaring met: Procesbegeleiding

Betrokken en inhoudelijk deskundig op de materie en instaat grote maatschappelijke opgaven "klein" te maken, waardoor huurders-vertegenwoordigers begrijpen waarover het gaat.

Jacques uit: Goes

04-12-2018

Ervaring met: Gespreksleiding

door begeleiding van Bas ontstond meer diepgang in het vraagstuk.
Bas is deskundig in zoeken en vinden hoofdlijn.
Bas luisterde goed naar signalen uit de groep

Danielle uit: Roosendaal

22-11-2018
7,8

Hendrik uit: Tholen

Frank uit: Oud-Vossemeer

7,6

Bas, bedankt voor je inzet, was wederom fantastisch.
Kwam zelf niet goed uit mijn woorden. Reden is mij bekend, komt goed.

Antonio uit: Gastel

Ervaring met: Gespreksleiding

zeer creatief gebracht (weer eens wat anders dan de man het strakke pak zoals hij zelf formuleerde), straalde rust uit, stelde geode vragen, vatte juist samen en betrok de aanvankelijk was passieve zaal bij het geheel. Ludieke en originele manier van presenteren die wel volledig raakvlak had de onderwerpen

Suzan uit: Hardinxveld-Giessendam

04-09-2018

Ervaring met: Procesbegeleiding

De inzet van Simester is zeer veelzijdig. Van een prikkelende dagvoorzitter, tot adviseur die over de structuur van een lokaal beleidsstuk meedenkt. Hij is er steeds alert op dat de input van verschillende partijen in de beleidsteksten en bijeenkomsten terugkomt. Met zijn brede kennis over gemeentelijke- en participatieprocessen was hij een meerwaarde voor ons proces.

Henk uit: Scherpenisse

01-07-2018

Ervaring met: Dagvoorzitten

Was een plezierige en constructieve samenwerking in het teken van een opening van 1 van onze woonvormen in Sommelsdijk.