Beoordelingen Simester

• Deskundigheid 8,4

Jacques uit: Goes

04-12-2018

Ervaring met: Gespreksleiding

door begeleiding van Bas ontstond meer diepgang in het vraagstuk.
Bas is deskundig in zoeken en vinden hoofdlijn.
Bas luisterde goed naar signalen uit de groep

Danielle uit: Roosendaal

22-11-2018
7,8

Hendrik uit: Tholen

Frank uit: Oud-Vossemeer

7,6

Bas, bedankt voor je inzet, was wederom fantastisch.
Kwam zelf niet goed uit mijn woorden. Reden is mij bekend, komt goed.

Antonio uit: Gastel

Ervaring met: Gespreksleiding

zeer creatief gebracht (weer eens wat anders dan de man het strakke pak zoals hij zelf formuleerde), straalde rust uit, stelde geode vragen, vatte juist samen en betrok de aanvankelijk was passieve zaal bij het geheel. Ludieke en originele manier van presenteren die wel volledig raakvlak had de onderwerpen

Suzan uit: Hardinxveld-Giessendam

04-09-2018

Ervaring met: Procesbegeleiding

De inzet van Simester is zeer veelzijdig. Van een prikkelende dagvoorzitter, tot adviseur die over de structuur van een lokaal beleidsstuk meedenkt. Hij is er steeds alert op dat de input van verschillende partijen in de beleidsteksten en bijeenkomsten terugkomt. Met zijn brede kennis over gemeentelijke- en participatieprocessen was hij een meerwaarde voor ons proces.

Henk uit: Scherpenisse

01-07-2018

Ervaring met: Dagvoorzitten

Was een plezierige en constructieve samenwerking in het teken van een opening van 1 van onze woonvormen in Sommelsdijk.

Ruud uit: Tholen

15-06-2018

Ervaring met: Omgevingscommunicatie

Joël uit: Middelharnis

20-04-2018
7,2

Ervaring met: Gespreksleiding

Goede gespreksleider, goed vooroverleg, tijdens overleg soms lastig geweest personen te laten spreken of zo nodig af te kappen

Sylvia uit: Spijkenisse

20-03-2018
7,5

Ervaring met: Omgevingscommunicatie

We hebben in het begin veel contact gehad en ik ben overtuigd van je kennis. In de processen met bewoners heeft het naar mijn mening iets te weinig participanten gehad en heeft het wat mij betreft erg "op afstand gestaan"ofwel buiten mijn gezichtsveld. Fijne contacten gehad en goede kennis