Beoordelingen Smits opleidingen

19-04-2018

Marcel uit: Geldrop

19-04-2018

Positieve ervaring:
Niets op aan te merken, ik had me wel goed voorbereid.
Maar daar moest nog wel aan geschaafd worden hier en daar.
De auto en aanhanger waren in perfecte staat.
Hij bracht alles rustig. En had me alle situatie in het verkeer laten zien.
uit eindelijk na een ochtend lessen was ik instaat om het examen in goedgevolg af te leggen in de middag.
Bedankt hiervoor. en nu wachten op mijn E rijbewijs

Peter uit: Kerk Avezaath

18-04-2018

Ervaring met: Vrachtauto C praktijk

Positieve ervaring:
Vandaag (18-04) geslaagd voor mijn C Rijbewijs!
Het begon allemaal op 26 januari van dit jaar. Contact opgenomen met kantoor (Suzanne Kuijpers) en per mail direct diverse informatie ontvangen over de opleiding. Duidelijke uitleg en toelichting gehad. Ook van Sandra. Inschrijfformulier geregeld en 29 januari meteen de eerste theorieles van Ad Jonas gehad. Zeven dagen theorie verdeeld over 2 weken. Een hele kluif maar met de heldere uitleg van Ad heb ik de 3 theorie examens (incl. code 95) op 9 en 10 februari met succes afgesloten. op 22 februari de infotest doorlopen en gestart met rijden op 22 maart. Tussendoor ook nog "even" de praktische toets doorlopen onder deskundige leiding van Ad. Voor Johan Zeldenrust was het een aardige kluif om een "kantoormedewerker met een leasewagen" om te turnen naar een beheerste vrachtwagenchauffeur (in wording). Snelheid eruit, spiegelen en ver vooruit kijken zijn veel gehoorde opmerkingen tijdens de intensieve lessen. Maar Johan kent zijn vak uitstekend en heeft mij tot het laatste moment toe voorzien van goede feedback en tips.
Tussen de lessen door ook nog de toets besloten terrein volbracht die gegeven werd door Twan. Ten aanzien van dit onderdeel ben ik ook Gert Jan Strik dankbaar voor zijn goede tips en vertrouwen. De rijles die ik de dag na de toets had ging stukken beter.

Kortom heeeeeeel geleerd in korte tijd met uitstekende ondersteuning van het team van Smits Opleidingen

Wilco uit: Beesd

18-04-2018

Romy uit: Berghem

9,7

Ervaring met: Auto B theorie, Auto B praktijk

Positieve ervaring:
Het waren fijne lessen. Er wordt goed gekeken naar wat je kan en nog lastig vind. Hierin krijg je dan voldoende tips en wordt goed geoefend. Ook als er leerpunten zijn geven ze aan wat je misschien beter had kunnen doen. Dit was erg fijn, want zo weet je hoe je nog meer kan handelen

Marc uit: Ewijk

Positieve ervaring:
Met Felix had ik een fijne en directe rijinstructeur die mij het zelfvertrouwen gaf met de combinatie over weg te kunnen.

Niels uit: Rosmalen

Positieve ervaring:
Flexibel en kundig. Veel geoefend op verrichtingen waar ik moeite mee had en wat uiteindelijk mede resulteerde in het behalen van het examen.

Erwin uit: Leerdam

Positieve ervaring:
Ik heb vandaag de super talent dag BE rijbewijs gedaan. De aanwijzingen en tips die ik heb gekregen hebben er voor gezorgd dat ik geslaagd ben. Stef je hebt me goed voorbereid op het praktijk examen, ik ben zeer tevreden over de manier waarop je mij " anders" naar het rijden met een aanhanger hebt laten kijken. Mijn dank daarvoor!

Muhammed uit: Oss

9,5

Ervaring met: Motor A praktijk

Positieve ervaring:
Je merkt aan Anton dat hij echt ervaren bestuurder is, waardoor hij snel alles kan oppaken en gericht aandpreekt! Ben echt dik tevreden over Smits!

Nick uit: Oss

7,6