Beoordelingen Smits opleidingen

Frans uit: Eindhoven

01-06-2017

Ervaring met: Vrachtauto C praktijk

Positieve ervaring:
Als camperrijder wilde ik de toegelaten maximum massa verhogen boven de 3500kg en daar moest ik het C1 rijbewijs voor halen. Theorie deed ik zelf uit drie boekjes die ik op onternet kocht. Ik nam proef-praktijklessen in Eindhoven en Oss. Daarna koos ik op gevoel voor de tweedaagse praktijktraining met aansluitend examen bij Smits en kreeg de eerste dag straffe excersitie van een marinier-veteraan om alle fouten af te leren en de tweede dag van een landmachtveteraan die mij de puntjes op de i liet zetten. Ik slaagde in één keer en kreeg korting als lid van de Nederlandse Kampeerauto Club ( NKC )

Lambert uit: Oss

Ervaring met: Motor A praktijk

Positieve ervaring:
Gemotiveerde opleider en duidelijke uitleg

Erik uit: Wanroij

Positieve ervaring:
Alles goed uitgelegd rustige instructeur met veel kennis van zaken

Resi uit: Tiel

Ervaring met: Vrachtauto met aanhanger C/E praktijk , Nascholing code 95

Positieve ervaring:
Super ervaring , goeden lessen alles goed verzorgd , top leraren en instructeurs.

Joost uit: Vlijmen

Positieve ervaring:
Effectieve inplanning, heldere verwachtingen and veel feedback tijdens de training. Je bent daarna klaar voor de praktijk!

Steef uit: Beek ubbergen

9,6

Positieve ervaring:
Snel geregeld, goed begeleid en fijne instructie.
Bedankt Felix

24-05-2017
1,8

Ervaring met: Motor A praktijk

Positieve ervaring:
Ik heb heel mijn leven motor gereden, ik wou altijd al mijn rijbewijs halen. Maar door de onervaren instructeurs heb ik deze droom laten varen. Ze lieten me 2 lessen (die ik cadeau heb gekregen) om Pilons rijden en behandelde me net als ieder ander zonder ervaring op de motor. De lessen waren zo makkelijk en saai dat ik had besloten om gewoon zonder rijbewijs te gaan rijden. Na deze beslissing baalde ik als een stekker, ik wilde graag met mijn vader in Oostenrijk gaan touren maar zonder rijbewijs gaat dat natuurlijk niet. Gelukkig heb ik nu een andere rijschool gevonden die wel kijkt naar de expertise van de motorrijder, wat jullie doen is pure geldklopperij. Jullie slaan de plank volledig mis, waarom bij jullie zoveel geld uitgeven als het bij een ander voor minder dan de helft kan? Dan heb ik het nog niet eens over de tijd die jullie vragen van de les nemer.

Dogan uit: Nistelrode

24-05-2017

Positieve ervaring:
Heel goed ontvangen en goede uitleg gekreken.