Beoordelingen Smits opleidingen

• Website 8,3

René uit: Reek

20-11-2014

Positieve ervaring:
goede duidelijke instucteur. Fijn contact met de telefoniste.
prima ervaring

6,7

Koos uit: Zeewoldee

18-11-2014

Positieve ervaring:
Instructeur heeft ruim voldoende kennis in huis.
Opbouw is rustig, zodat je ervaring kan opdoen. Er wordt goed ingeschat wat je kunt (de grenzen van je kunnen) en naarmate de cursus vordert wordt deze grens ook opgezocht, zodat je uiteindelijk die dingen doet waarvan je niet had verwacht dat je ze kon.

Blijft bij dat de cursusduur natuurlijk redelijk kort is en dat je de 'echte' ervaring opdoet door veel in de praktijk te rijden, maar je hebt met deze cursus in ieder geval een solide basis.

Patrick uit: Ravenstein

17-11-2014

Positieve ervaring:
Persoonlijke benadering heb ik als zeer plezierig ervaren. En dan binnen een dag je E rijbewijs achter B halen is mooi meegenomen.

Sander uit: Odiliapeel

13-11-2014

Positieve ervaring:
Ik kijk terug op een geslaagde dag waarop ik heel veel heb bijgeleerd over het rijden met grote aanhanger.
Ik heb veel nieuwe technieken en trucjes geleerd wat het aanhanger rijden + de bijzondere verrichting stukken makkelijker maakt.
half 9 beginnen met lessen.. om 2 uur op examen en klaar rijbewijs binnengehaald binnen een dag.!

Ruben uit: Gassel

12-11-2014

Positieve ervaring:
Super snelle deelname. Maandag gebeld, de woensdag erna op examen. Goede instructeur, kortom ik ben tevreden.
na 3 uurtjes les de eerste keer geslaagd.
Top en bedankt mvgr Ruben

Edwin uit: Ravenstein

12-11-2014
7,6

Ervaring met: Motor A theorie, Motor A praktijk

Positieve ervaring:
Goede begeleiding welke heeft geleid tot het gewenste resultaat. 27 jaar geleden heb ik bij Smits mijn autorijbewijs gehaald, voor mij was het logisch om nu weer gebruik te maken van Smits gezien de goede ervaring van toen. Vele jaren verder is het nog steeds goed dus!

Willem uit: Sint-oedenrode

11-11-2014

Ervaring met: Auto B theorie, Auto B praktijk, Auto met aanhanger B/E

Positieve ervaring:
Mijn broer heeft zijn vrachtwagen rijbewijs bij Smits gehaald en die was erg positie over Smits opleidingen dus was het voor mij niet zo moeilijk om een keus te maken toen ik wou gaan lessen. Na theorie en rijbewijs nu ook geslaagd voor aanhangerrijbewijs !!!!

Arnie uit: Schaijk

03-11-2014