Beoordelingen Smits opleidingen

• Website 8,3

S uit: 'S-Hertogenbosch

13-08-2015

Positieve ervaring:
Bedankt voor je heldere uitleg, heb er veel van geleerd!!!

Sjors uit: Mill

11-08-2015

Positieve ervaring:
Goede, duidelijke begeleiding, fijne instructeur, correcte informatie

Ronny uit: Oss

07-08-2015

Positieve ervaring:
BE Rijbewijs gehaald, viel toch niet mee, wel onderschat.
Examen is echt net zoals gewone B rijbewijs; pietluttig..
Dus denk niet ; "dat doe ik wel even"
Maar erg goede ervaring met Dave, topkerel.
Lekker ontspannen lessen, goede tips en adviezen.
Weet precies waarop te letten en neemt je van tevoren ook door alle straatjes waar ze met het examen ook rijden.
Erg prettig, aanrader.

Emiel uit: Vianen

07-08-2015

Positieve ervaring:
ik heb een hele goede leerzame dag gehad met mijn instructeur theo. Ik was zelfs mijn bril vergeten, en toen stelde theo voor om langs zijn dochters huis te rijden om te vragen of zij toevallig een bril had liggen, en dat had ze dus zo heb ik toch mijn examen kunnen halen dankzij theo! hartelijk dank hiervoor!

Maickel uit: Oss

31-07-2015
9,8

Ervaring met: Bromfiets AM theorie, Bromfiets AM praktijk, Auto B theorie, Auto B praktijk, Heftruck/ reachtruck opleiding op onze locatie in Oss

Positieve ervaring:
Zowel scooter & auto meteen geslaagd voor theorie en natuurlijk de praktijk!

Jos uit: Berghem

22-07-2015

Ervaring met: Vrachtauto C praktijk

Cyriel uit: Hedel

22-07-2015

Ervaring met: Motor A theorie, Motor A praktijk

Positieve ervaring:
Zeer vriendelijke instructeurs, en goede begeleiding

Bryan uit: Oss

21-07-2015
8,5

Ervaring met: Auto B praktijk

Fred uit: Assen

19-07-2015
8,2

Positieve ervaring:
In een korte tijd, 5 lessen, heeft Joost mij in de voor mij onbekende stad Nijmegen klaargestoomd voor het examen. De rustige en gezellige instructie maakte de intensieve morgen plezierig. Joost heeft veel ervaring en kennis en gaat onverdroten te werk. Hij is duidelijk en laat weten wat goed of fout gaat. Joost kent Nijmegen en de examenroutes en weet de kritieke punten goed te duiden, zodat het bij het examen geen verrassing is. Het materieel van Smits was in goede conditie.

Emile uit: Uden

17-07-2015
9,5

Positieve ervaring:
Opleiding gehad bij Dave en Joost. Beiden deskundige instructeurs die hun kennis uitstekend kunnen overbrengen. Allebei zijn ze recht door zee: als het fout gaat zeggen ze het en als het goed gaat zullen ze dat ook laten merken. Ze hebben er samen voor gezorgd dat ik veilig met onze caravan op vakantie kan.
Behalve de goede lessen is het ook nog eens een plezierige opleiding waar op zijn tijd een ontspannen moment bij hoort!
Complimenten voor deze instructeurs en natuurlijk voor Arno die er met de flexibele instelling voor heeft gezorgd dat ik snel op examen kon. Een superfijne rijschool die kwaliteit nog hoog in het vaandel heeft! Ik snap dat leerlingen (letterlijk!!) uit het hele land naar Smits komen!