Beoordelingen Smits opleidingen

27-05-2015
9,7

Ervaring met: Auto B theorie, Auto B praktijk

Positieve ervaring:
Ik vond rijden zelf niet leuk, maar dat lag meer aan mezelf. Toch ben ik heel blij met de lessen die ik heb gehad en ben ik erg goed begeleid. Ik heb geen minpunten aan te merken.

Bart uit: Den Bosch

Positieve ervaring:
Eugene heeft ons (mij en een vriend) de dagcursus Super Talent BE gegeven. De dag begon heel vroeg, maar iedere minuut werd nuttig gebruikt, hij nam de tijd alles uit te leggen van wat er komt kijken bij het rijden met een aanhanger. In plaats van vluchtig uitleggen tijdens het rijden, werden verschillende verkeerssituaties rustig op papier uitgelegd. Na deze uitleg konden we het een paar uur oefenen in de praktijk. Deze uitleg heeft zeker geholpen bij het bewust worden van hoe te rijden met een dergelijke combinatie.

Het statement wat Eugene maakte aan het begin van de dag "vooruit rijden met een aanhanger is moeilijker dan achteruit" bleek zeker waar te zijn.

Ik ben blij dat ik deze cursus heb gevolgd, veel gelachen, veel geleerd en gelukkig ook geslaagd!

Jeroen uit: Uden

7,6

Positieve ervaring:
Ik ben de eerste keer geslaagd, dus doel bereikt

marcel uit: alphen gld

7,9

Positieve ervaring:
Enthousiaste rij instructeur, positieve vide tijdens de lessen

Willie uit: Gassel

21-05-2015

Positieve ervaring:
Professionele begeleiding met goeie examen tips

wim uit: zeeland

Ervaring met: Heftruck/ reachtruck opleiding op onze locatie in Oss

Positieve ervaring:
ik zag er tegenop om weer in de school banken te zitten.maar viel achteraf heel veel mee .het was gewoon erg gezellig en je leert er ook nog wat mee.

Marieke uit: Oss

7,9

Ervaring met: Auto B theorie, Auto B praktijk

Positieve ervaring:
De theorieles is effectief, mede door de kennis/geduld van de leraar. De lestijden voor iemand met een fulltime baan zijn (in mijn geval) moeilijk haalbaar.
Madeleine heeft me perfect begeleid en goede tips/feedback gegeven. Er was ruimte voor overleg en communicatie.
De nieuwe lesauto was een verbeterpunt.

Bowdy uit: Oss

Ervaring met: Bromfiets AM praktijk

Positieve ervaring:
Ik kon snel een eerste adviesles volgen. En al een week erna werd er een examen ingepland met vooraf 4 uur les. Ik had van te voren helemaal geen ervaring, maar ben toch de eerste keer geslaagd.

michel uit: heesch

9,7

Ervaring met: Heftruck/ reachtruck opleiding op onze locatie in Oss

Positieve ervaring:
Leuke les word heel goed begeleid.

joey uit: oss

12-05-2015

Ervaring met: Bromfiets AM praktijk, Auto B theorie, Auto B praktijk, Auto met aanhanger B/E

Goede leerschool!! Neemt de tijd voor je. Bedankt daarvoor