Beoordelingen Snelafstuderen.nl

• Deskundigheid 8,7

Remy

17-04-2018

Vrijetijdsmanagement

Deskundigheid van de begeleider was heel goed! Kwam met goede tips om meer structuur aan te brengen in mijn scriptie. Tevens verdiepte Yannick zich echt in het onderwerp en kreeg ik daardoor buiten de kantoor uren om ook nog wel is extra op of aanmerkingen doorgestuurd. Een aanrader dus!

Julia

12-04-2018

Beeldcommunicatie

Tijdens het schrijven van mijn scriptie was David er als een rots in de branding. Met zijn deskundige adviezen en motiverende woorden heb ik deze stressvolle periode als positief ervaren. Het was heel fijn dat ik op elk moment contact met hem kon opnemen als ik er even niet meer uit kwam. Zonder David en snelafstuderen had ik nooit mijn scriptie tot een goed einde kunnen brengen en ik ben hun dan ook heel dankbaar voor de professionele begeleiding, communicatie en persoonlijke betrokkenheid bij mijn afstuderen.

Quirijn

09-04-2018

Commerciële Economie

Het duurde even maar uiteindelijk is het gelukt met de hulp van David. Hoewel die dat nooit zelf zal erkennen, want het is een bescheiden begeleider.

Frans

09-04-2018

Business Administration

David, wist van een oersaaie fase in me leven (tijdens mijn scriptie) het toch leuk en humoristisch te maken. Naast dat David sociaal is, heeft hij ook vakinhoudelijk de juiste kennis en wist het beste uit mijzelf te halen. David, weet de juiste balans tussen serieus en ontspannen te creëren, waardoor de resultaten en de sfeer top is.

Chris

24-03-2018

Commerciële Economie (HBO)

Sipke heeft me in de laatste maand enorm geholpen om mijn scriptur afstudeerklaar te maken. Zonder zijn de gesprekken en kritische feedback had ik het nooit gehaald. Dus nogmaals bedankt Sipke!

Linda

15-03-2018

Master in Controlling

Sebastiaan was voor mij een prima begeleider gedurende mijn afstudeertraject. Deskundig en betrokken. Maar vooral een begeleider die mij heeft uitgedaagd om mijn thesis naar een hoger plan te tillen. En daarnaast is hij pro actief in zijn aanpak en reageert snel op verzoeken. Dit heeft het tempo er ook goed ingehouden.

Al met al ben ik zeer tevreden en mede dankzij zijn input heb ik mijn opleiding met de gewenste 7 afgerond.

Bedankt!

Carmen

15-03-2018

Leraar Gezondheidszorg & Welzijn

Door de hulp de deskundige hulpverleners heb binnen de tijd mijn diploma behaald.

Ruby

08-02-2018

Toegepaste Psychologie

Snelafstuderen heeft mij goed en snel geholpen bij het helpen schrijven van mijn afstudeerscriptie. Dit heeft mijn begeleider gedaan door een strakke maar realistische planning samen met mij te hebben gemaakt. Ook tijdens het proces werd mijn stuk voorzien van duidelijke feedback, waar ik veel aan had. De feedback kreeg ik altijd op de afgesproken tijden, waardoor ik niet in de knoop kwam met mijn planning. Kwam het mijn begeleider niet uit om mijn stuk van feedback te voorzien, dan werd er voor gezorgd dat iemand anders mijn stuk van feedback kon verzien. De lab-dagen hebben voor mij ook zeker geholpen, dit plan je van te voren in. Op de dag zelf is het dus onmogelijk om een excuus te bedenken om niet te komen, waardoor je dus wél naar een lab-daag gaat en grote stappen maakt in het schrijfproces. Ik ben heel tevreden over snelafstuderen, de extra steun in de rug die op de opleiding mist!

Jamie

22-01-2018
8,2

MBA

Ik was al bekend met snelafstuderen.nl voor een andere opdracht en dit was mij al goed bevallen. Dit keer eigenlijk hetzelfde verhaal.

Nina

12-01-2018

Rechtsgeleerdheid

Vanuit de opleiding slechts een keer feedback gekregen; moest daarna zo'n 1000 woorden schrappen maar ik wist niet waar ik moest beginnen. Eva heeft me zeer goed op weg geholpen hiermee met duidelijk commentaar.