Beoordelingen Snelafstuderen.nl

• Deskundigheid 8,7

Ruby

08-02-2018

Toegepaste Psychologie

Snelafstuderen heeft mij goed en snel geholpen bij het helpen schrijven van mijn afstudeerscriptie. Dit heeft mijn begeleider gedaan door een strakke maar realistische planning samen met mij te hebben gemaakt. Ook tijdens het proces werd mijn stuk voorzien van duidelijke feedback, waar ik veel aan had. De feedback kreeg ik altijd op de afgesproken tijden, waardoor ik niet in de knoop kwam met mijn planning. Kwam het mijn begeleider niet uit om mijn stuk van feedback te voorzien, dan werd er voor gezorgd dat iemand anders mijn stuk van feedback kon verzien. De lab-dagen hebben voor mij ook zeker geholpen, dit plan je van te voren in. Op de dag zelf is het dus onmogelijk om een excuus te bedenken om niet te komen, waardoor je dus wél naar een lab-daag gaat en grote stappen maakt in het schrijfproces. Ik ben heel tevreden over snelafstuderen, de extra steun in de rug die op de opleiding mist!

Jamie

22-01-2018
8,2

MBA

Ik was al bekend met snelafstuderen.nl voor een andere opdracht en dit was mij al goed bevallen. Dit keer eigenlijk hetzelfde verhaal.

Nina

12-01-2018

Rechtsgeleerdheid

Vanuit de opleiding slechts een keer feedback gekregen; moest daarna zo'n 1000 woorden schrappen maar ik wist niet waar ik moest beginnen. Eva heeft me zeer goed op weg geholpen hiermee met duidelijk commentaar.

Marlynke

08-01-2018

Human Resource Management

Goede begeleiding en een prettige samenwerking! Tijdens de 1- op 1 sessies heb ik relevante tips gekregen waardoor ik structuur aan kon brengen in mijn scriptie. Ook de verkregen feedback was erg waardevol en bruikbaar voor mijn afstudeeronderzoek. Kortom ik ben erg tevreden met Snelafstuderen!!

Tjeerd

05-01-2018

Studie:
Executive master of finance and control

De samenwerking met David was prettig en efficiënt. Daarnaast was het fijn ook spss specialisme in huis te hebben. Frieda heeft mij hiermee goed kunnen helpen. Een goed team!

Jeroen

29-12-2017
5,0

Bedrijfskundige informatica

Veel tijd in mijn scriptie gestoken voor twee maanden lang en ik heb hulp gehad vanuit snelafstuderen. Ik heb wel iets geleerd in het structureren van documenten, maar mijn scriptie zeker niet gehaald. Sterker nog, het is niet eens beter geworden. Ik denk dat mijn begeleider goed is in het schrijven van academische teksten en boeken, maar om mij te helpen om een voldoende te krijgen voor mijn afstudeerrapport is niet gelukt. Ik had het graag anders gezien.

Kai

22-12-2017
2,2

SBRM

Dit gaat niet om studenten te helpen maar om snel geld te verdienen. 5 pagina`s gestuurd waarvan 20 procent plaatjes. Ze wisten van te voren al dat ze er een uur over zouden doen terwijl ik aangaf dat dit niet het geval zou zijn maar toch een uur in rekening brengen wat nooit kan. Echt oplichters en de feedback was ook erg oppervlakkig. De prijzen slaan ook nergens op, en dan ook een vol uur berekenen wat onnodig is.

Olaf

20-12-2017

SPH

David is een betrokken en oprechte studiebegeleider. Prettig in de omgang en heeft humor.
Buiten dit alles heeft hij ook bijzonder veel kennis en kunde in huis om je op de juiste manier te begeleiden en je handvatten mee te geven om zo een goed en degelijk onderzoek neer te zetten.

Met vriendelijke groet,

Logistics Engineering

Seral

01-12-2017

HBO-Rechten

Top ervaring. Scriptie gehaald!