Beoordelingen Snelafstuderen.nl

• Deskundigheid 10,0

Lisanne

10-09-2018

Media, Informatie & Communicatie

Super fijne begeleider! Hij heeft me onwijs geholpen zonder hem had ik nooit een 8 gehaald voor mijn scriptie! Echt te gek! Dank dank dank!! David is erg betrokken maar ook confronterend maar dat is zeker voor mij een goede reflector. Heel fijn dus!

Lilly

18-08-2018

Culturele antropologie en ontwikkelingssociologie

Karin heeft mij heel goed geholpen bij het structureren van mijn scriptie. Dit is iets wat ik miste bij mijn begeleiding van mijn toegewezen scriptiebegeleider van de Universiteit.
Daarnaast hebben onze gesprekken over het onderwerp en over actuele ontwikkelingen mij veel nieuwe ideeƫn gegeven voor mijn scriptie.
Ik vond het heel fijn dat ik haar kon bellen wanneer ik weer wilde komen en dat het geen probleem was als ik een periode niet kwam. Zij kon dan makkelijk weer de draad oppakken waar ik dan mee bezig was en mij verder begeleiden.

Nurhan

17-08-2018
9,5

Bedrijfskunde MER

Mijn begeleider heeft me van begin tot eind goed geholpen. Ik kreeg overal advies over; inhoudelijk, zinsopbouw, logica, lay-out, alles.

Mijn begeleider bekeek mijn scriptie niet alleen vanuit zijn eigen objectiviteit, hij nam de beoordelingsnormen van de onderwijsinstelling ook mee!

Heb jij behoefte aan een coach die je een goede duw in de rug geeft, je van begin tot eind strak begeleidt en die actief met jou bezig is? Dan is dhr. Bouman ideaal!

Geert

30-07-2018

Small Business & Retail Management

- snel
- duidelijk
- kunnen begeleiden waarop de hogeschool het niet kon

Pim

05-07-2018

Fiscaal Recht

Zoals menig student had ik moeite met het kiezen van een onderwerp. Dit is in samenwerking met Ruud (van scriptiemaster) prima gelukt. Verder is het erg fijn geweest om een rode draad te krijgen en natuurlijk de tussentijdse checks! Kortom, mijn ervaringen zijn positief.

Denise

31-05-2018

Jelte heeft mij uitstekend geholpen met mijn scriptie. Heldere feedback en reageerde snel. Top!

Mitchell

22-05-2018

Commerciƫle economie

Ruben heeft mij goed geholpen bij het verbeteren van mijn plan van aanpak. Met duidelijke feedback en heldere communicatie was het herschrijven van mijn pva een stuk makkelijker.

Noranchelo

21-05-2018
7,5

werktuigbouwkunde

Uitstekend. Zij hebben mij goed geholpen

Samira

26-04-2018

Media en Entertainment

Ik heb veel aan haar feedback gehad

You mai

21-04-2018

Vastgoed & Makelaardij

ScriptieMaster heeft mij heel goed geholpen. Met de deadline inzicht heeft mijn begeleider mij nog weten te helpen!