Beoordelingen Snelafstuderen.nl

• Deskundigheid 8,9

Abdelkader , studeerde: Master Marketing Science

16-10-2017

Scriptiebegeleider: Frieda Hartoog

Frieda heeft me geholpen bij de SPSS vragen die ik had en dat was wel fijn. Het doel was het zelf beter begrijpen van de processen in plaats van vertellen op welke knoppen ik moest drukken en dat is gelukt!

Carmen , studeerde: Leraar Geondheiszorg & Welzijn

16-10-2017

Scriptiebegeleider: Lisa van Mierlo

Ik zocht naarstig hulp bij mijn scriptie en vond professionele hulp. Ik ben adequaat opgevangen en begeleid. Ik heb zelf veel studiegenoten aanbevolen het zelfde te doen en ja zij hebben het zelf mogen ervaren.

Gabriella

14-09-2017

Scriptiebegeleider: Yannick Slagter

Topbegeleiding op maat!

Rogier , studeerde: Engelse Taal & Cultuur

09-09-2017

Scriptiebegeleider: David Garvelink

Ik lees op uw website dat u graag leest wat mijn ervaring is; laten we het daar dan nu eens over hebben! David is een zeer belezen man, en leest graag. Ik zet me er met liefde voor in dat hij meer leest, en nóg belezener wordt. Een kleine incentive mijnerzijds richting een - zeg maar gerust financiële - bijdrage van SnelAfstuderen aan David zou daarbij heel mooi van pas komen. Dit moeten we willen met z'n allen. We zijn het simpelweg aan hem verplicht.

Dieudonnée , studeerde: Aviation Studies

8,2

Scriptiebegeleider: Emma Boswinkel

Ik vond de begeleiding erg fijn. De tips en feedback waren van een hoog niveau, wat uiteindelijk resulteerde in een mooie 7 voor mijn sciptie. Heel erg bedankt!

Joanne , studeerde: Media en Entertainment Management

Scriptiebegeleider: David Garvelink

Ik voelde mij vanaf begin af aan op mijn gemak binnen Snelafstuderen. David heeft mij hoofdzakelijk begeleid met het theoretisch kader, maar later ook met de deelvragen en de methodiek. Al deze hoofdstukken heb ik afgesloten met een ruim voldoende. Daarnaast heeft hij ook een beetje achter mijn broek aan gezeten wanneer nodig en emotionele steun gegeven. Ik zou Snelafstuderen aan iedere student aanraden die tijdens zijn scriptie door de bomen het bos niet meer ziet. De begeleiders zijn professioneel en zakelijk, maar ook heel betrokken en bovenal staan ze altijd voor je klaar. Je betaalt er wat voor, maar het resultaat loont!

Nikki , studeerde: International Business & management - Fast Track

7,8

Max , studeerde: Commerciële Economie

Scriptiebegeleider: David Garvelink

David heeft mij fantastisch geholpen. Alleen maar lofende woorden. Klasse! Ik waardeerde zijn betrokkenheid en deskundigheid tijdens het traject. Hij verdient daarom het hoogst haalbare cijfer. Verdient!

Joris , studeerde: CMD

Scriptiebegeleider: David Garvelink

David, heeft mij in de moeilijke momenten altijd steun gegeven en mij geholpen om zelf aan de slag te gaan met mijn scriptie. Hij heeft altijd vertrouwen gehad in mijn proces en bijgestuurd waar nodig. Ik weer zeker zonder David had ik het niet gered. Hij was de motivator die ik nodig had. Ik raad daarom iedere student die vast is gelopen of extra steun nodig heeft Snelafstuderen en David aan!

Iliass , studeerde: Commerciële Economie

31-08-2017

Scriptiebegeleider: Job Breemer ter Stege

Geweldige begeleiding gehad van Snelafstuderen. Van begin tot einde! Job gaf mij bij 1 op 1 sessie's zeer bruikbare inzichten waardoor ik weer zin kreeg in het afstuderen! Tijdens de scriptielabs kon ik vaart maken zoals beloofd door Snelafstuderen. Mijn advies: wil je SNEL afstuderen, sluit je dan gewoon aan bij snelafstuderen!