Beoordelingen Snelafstuderen.nl

• Deskundigheid 8,7

, studeerde: Communicatie Management

23-06-2017

Scriptiebegeleider: David Garvelink

David bracht structuur in mijn afstudeerproces aan. Hij gaf duidelijke richtlijnen en hielp mij om belangrijke keuzes te maken. Daarnaast heeft hij een goed gevoel voor humor, ook belangrijk. Thanks kerel!

Robert-Jan , studeerde: Management, economie en recht

23-06-2017

Scriptiebegeleider: David Garvelink

Ellen , studeerde: Financial Services Management

19-06-2017

Scriptiebegeleider: Yannick Slagter

Ik ben super tevreden over de begeleiding die ik kreeg van Yannick. Mede dankzij Yannick heb ik vandaag mijn bachelor diploma in ontvangst mogen nemen. Ik heb de volledige begeleiding gekozen en ik heb er geen moment spijt van gehad. Zonder Yannick was het mij niet gelukt om af te studeren. Yannick heeft mij vanaf het begin van mijn scriptie steeds feedback gegeven en de begeleiding was heel erg zinvol om structuur te krijgen. De communicatie verliep prima en op vooraf afgesproken tijdstippen kreeg ik feedback zodat ik weer snel verder kon. ik heb al mijn credits ingezet voor persoonlijke begeleiding. Kortom Yannick is een TOPPER!

Hella , studeerde: Onderzoeksvoorstel voor HBO Verpleegkunde

18-06-2017

Scriptiebegeleider: Lisa van Mierlo

De deskundige begeleiding van Lisa van Mierlo heeft mijn onderzoeksvoorstel naar een hoger plan getild. Lisa gaf heldere feedback. Door een tip van Lisa heb ik mijn voorstel ter correctie bij SRIBR aangeboden. Binnen de deadline kon ik mijn voorstel met een mooi cijfer afronden. De contacten met het backoffice liepen eveneens zeer goed. Er werd snel gereageerd en daar waar nodig meteen gehandeld. Al met al ben ik heel erg tevreden of snelafstuderen.nl en kan ik het iedereen aanbevelen.

05-06-2017

Scriptiebegeleider: Yannick Slagter

Diederik , studeerde: Financial Economics

08-05-2017
8,2

Scriptiebegeleider: Holger Hooimeijer

Via google kwam ik terecht bij snelafstuderen omdat ik moeite had met het statistische programma STATA. Ik was zo tevreden dat ik er voor heb gekozen om de begeleiding mijn gehele afstudeertraject door te zetten en heb inmiddels succesvol mijn Master afgerond.

Kathlijn , studeerde: Toegepaste Psychologie aan de Hogeschool van Amsterdam

25-04-2017
6,8

David , studeerde: Commerciele Economie

22-04-2017
6,0

Scriptiebegeleider: Emma Boswinkel

De begeleiding was heel erg zinvol om structuur te krijgen in mijn scriptie en om de taal en spellingsfouten te verbeteren. De scriptielabs waren voor mij minder nuttig, de begeleiding bij de scriptielabs was te minimaal en het ging maar tot 18:00 door. Het was daardoor voor mij veel beter om in de ub te zitten.

Over het algemeen ben ik tevreden met Snelafstuderen. Maar wanneer ik het opnieuw zou doen zou ik alleen een aantal losse begeleidingsuren gebruiken om eerst structuur te krijgen in de scriptie en vervolgens alleen om de spellingscheck te doen.

Henk , studeerde: Media & Entertainment Management

18-04-2017

Scriptiebegeleider: Lisa van Mierlo

Gedurende mijn scriptie liep ik, net als waarschijnlijk vele anderen, ontzettend vast. Ik had feedback gekregen, maar zag door de bomen het bos niet meer. Lisa heeft mij, ondanks dat ik te ver weg woonde om langs te komen, ontzettend goed begeleid. Ze heeft mij met name geholpen bij het opzetten van de enquete en het analyseren van deze resultaten. Verder heeft zij mijn scriptie algeheel gecheckt op inhoud. Inmiddels ben ik, mede dankzij de hulp van Lisa, afgestudeerd en kan ik op zoek naar een baan.

Nadia , studeerde: Sociologie

12-04-2017
1,6

Scriptiebegeleider: Viane Towo

Tijdens mijn begeleiding kreeg ik 3 verschillende begeleiders. Mijn eerste begeleider reageerde niet snel. Ik kreeg pas over 2 dagen een antwoord. Elke keer most ik mijn onderzoek opnieuw uitleggen. Er werd niet geleuisterd naar mij en gingen zelf hun eigen structuur voorleggen van scriptie. Daarnaast de laatste begeleidster kon mij helemaal niet helpen met mijn stuk....d at kreeg ik al te horen na 10 min. Voor mijn statistiek probleem werd mij aangeraden om naar een andere begeleidster te gaan, maar die zou die week op vakantie gaan. Ik moest mijn opzet diezelfde week (9 april) inleveren. Er werd mij geadviseerd om extra tijd te vragen bij mijn uni. Zoals de meerderheid dat weet, is dat niet mogelijk op de universiteit. Universiteit zal mij niet een weekje extra geven omdat snelafstuderen mij niet goed heeft begeleid. Dit jaar was mijn laatste kans om scriptie te doen, want hierna waren mijn cijfers niet meer geldig. Dit heb ik bij mijn alle 3 de begeleiders aangegeven en daarnaast had ik prive problemen. Toch werd er geen rekening gehouden met de omstandigheden. Als laatste heb ik een boze mail geschreven aan Lisa Mierlo, waarop ik tot op heden geen antwoord heb gekregen. Een echt teleurstelling in snelafstuderen.nl . Ze vragen hand vol geld, maar begeleiding heb ik niet gehad. Nu is mijn scriptieopzet afgekeurd en dit betekent voor mij einde opleiding...

Bedankt snelafstuderen.nl voor jullie onprofessionele gedrag en al het reizen voor niets.