Beoordelingen Snelafstuderen.nl

• Deskundigheid 8,8

Kathelijn

13-07-2018

Wijsbegeerte (filosofie)

GEWELDIG!!!! David was echt mijn redder in nood. Ik moest binnen drie dagen mijn scriptie herkansen en hij maakte meteen tijd voor me vrij, was assertief en 24/7 (give or take) beschikbaar. Echt een aanrader voor iedereen die nog even door hun scriptie wil lopen met iemand met ervaring of iemand die simpelweg niet meer weet wat voor en achter is en het moeilijk vindt om orde aan de chaos meer kan brengen (zoals ik)

Marcela

12-07-2018

Hbo rechten

Angeni was een hele fijne begeleidster. De communicatie met haar over mijn scriptie kon niet beter. Zij boob mij een begeleiding op maat

Patricia

Sociaal juridische dienstverlening

Ik heb Angeni ervaren als een zeer betrokken scriptiebegeleider. Zij heeft geen 9 tot 5 mentaliteit en dat is erg fijn, hierdoor kon ik elk moment van de dag bij haar terecht. Wanneer ik geen overzicht meer had op mijn scriptie, stond zij voor mij klaar om met mij mee te denken. Angeni heeft mijn scriptie naar een hoger niveau getild, waardoor ik nu afgestuurd ben.

Rivka

6,4

ALO

Fijne stok achter de deur om bezig te zijn en in de goede richting te worden gestuurd. Af en toe had ik wel wat twijfel of het me verderbracht tijdens het schrijven toen ik door de bomen het bos niet meer zag omdat ik erg concreet te werk ga. Celina heeft me prettig geholpen en ik heb mijn scriptie met een mooi cijfer kunnen afsluiten.

Annesofie

Pedagogische wetenschappen: orthopedagogiek

Ik vind Celina een hele fijne begeleidster. Ze heeft veel kennis is betrokken en denkt creatief mee. Ook als de stukken nog niet op het level van voldoende zijn, geeft ze tactisch feedback en motiveert ze je om door te gaan. Ze reageert snel en zijn goede afspraken te maken. Ik kan dan ook niet anders dan een 10 geven! BEDANKT!

Shamilah

03-07-2018

Toegepaste Psychologie

Bij Snelafstuderen wordt er begeleiding gezocht dat echt bij je past maar kom je een begeleider tegen (tijdens de labdagen) die nog beter past zoals in mijn geval dan moet je die met beide handen pakken want zo heb ik David weten te strikken. Hij heeft mij weten te voorzien van de hulp die ik echt nodig had en ook op momenten van paniek en stress. Zonder jou was dit niet gelukt topper!!!!
De lab-dagen heb ik als heel prettig ervaren. Op den duur werd het lab zowat mijn tweede thuis :) Het mag wat kosten maar dan Heb je ook wat!!

Chantal

26-06-2018

Communicatie

Layla

20-06-2018
9,6

Maatschappelijk werk en dienstverlening

In het begin heb in begeleiding gehad van Reinhilde. Hier was ik niet echt tevreden over aangezien ik uiteindelijk een 4.4 had gescoord. Daarna kreeg ik begeleiding van Celina en hier was ik zeer tevreden over aangezien wij duidelijke afspraken hadden gemaakt en beide onze afspraken na kwamen! Of ik snelafstuderen zou aanraden weet ik niet aangezien ik uiteindelijk een 5.5 heb gehaald terwijl ik heel erg mijn best heb gedaan. Ik weet zeker dat als ik Celina in het begin had ik een veel hoger punt had gescoord!

josephine

20-06-2018

verpleegkunde hbo

ik heb de begeleiding bij Celina als heel prettig ervaren. ik heb heel veel gehad aan haar hulp een feedback en kon altijd bij het terecht met vragen. HELEMAAL SUPER!!! ik zal der zeker aan iedereen aanraden.

Wida

19-06-2018

Begeleider Celina is een topper! Mijn engel!