Beoordelingen Snelafstuderen.nl

• Deskundigheid 8,9

Daan , studeerde: CE

22-08-2017

Scriptiebegeleider: David Garvelink

David is goud, hij heeft me geweldig geholpen

Vinish , studeerde: Master Financial Management

20-08-2017

Scriptiebegeleider: Holger Hooimeijer

Geweldige begeleiding gehad. Jullie begrijpen studenten echt en weten daardoor precies wat ze nodig hebben. Holger(de excel tovenaar) is een fantastische begeleider. Ik wou dat ik jullie eerder had ingeschakeld!

Cinar , studeerde: Communicatie

06-08-2017

Laura , studeerde: Communicatie Management

26-07-2017

Scriptiebegeleider: Yannick Slagter

Bij snelafstuderen kreeg ik de begeleiding die ik nodig had en school mij niet kon geven. Zowel de een op een begeleiding als het groepsproces heeft mij geholpen om een scriptie te schrijven die in één keer goedgekeurd werd.

Jellie , studeerde: HBO-Rechten

17-07-2017

Scriptiebegeleider: Angeni Atwaroe

Angeni Atwaroe, een sympathieke, intelligente en betrokken scriptiebegeleidster. Vanaf dag 1 hadden wij een goede klik. Angeni heeft mij geholpen om mijn scriptie af te bakenen. Ook gaf zij feedback waar ik goed mee uit de voeten kon. Angeni is en was altijd oprecht geintresseerd in mijn scriptie maar ook in mij als studente.
Ik heb het scriptie proces als lastig ervaren, maar Angeni heeft mij steeds weer gemotiveerd om door te gaan en te blijven schrijven. Haar positiviteit en betrokkenheid heb ik enorm gewaardeerd en dat doe ik nog steeds. Ik heb mijn scriptie mogen afronden met een mooi cijfer.

17-07-2017

Scriptiebegeleider: Holger Hooimeijer

Ik was al langere tijd bezig met mijn scriptie en liep hiermee vast. Dankzij de goede begeleiding van Holger Hooimeijer (nogmaals bedankt hiervoor!) van Snelafstuderen.nl is het mij uiteindelijk toch gelukt om mijn scriptie af te ronden en af te studeren. Holger was flexibel en deskundig en ik kon goed met hem sparren over mijn scriptie. Ik ben blij dat ik Snelafstuderen.nl heb ingeschakeld.

Carmen , studeerde: Sociaal Pedagogisch Hulpverlening

14-07-2017

Ik heb zelf last van dyslexie. Dit maakt het voor mij lastig om een rode draad te verwerken in een verslag. Mijn begeleider heeft mij onwijs goed geholpen om het verslag neer te zetten met een rode draad. Daarnaast gaf ze heldere tips hoe ik aan mijn verslag kan werken. Doordat ik wekelijks begeleiding kreeg, was er een stok achter de deur om daadwerkelijk verder te gaan met het schrijven van mijn verslag. Ik heb mede dankzij mijn begeleiding een sterk verslag kunnen schrijven.

Esmee , studeerde: Business administration: Strategy & Organization

12-07-2017

Scriptiebegeleider: David Garvelink

Ik merkte vrij snel wat extra begeleiding te willen gedurende mijn scriptie. Na de positieve vehalen van mijn broer over de begeleiding van David besloot ik een kennismakingafspraak te maken. David voelt goed aan hoe en in welke mate hij kan bijspringen, precies wat ik nodig had!

Berra , studeerde: Communicatiewetenschap

12-07-2017

Priyanka , studeerde: Pedagogiek

06-07-2017

Scriptiebegeleider: Lisa van Mierlo

Ik ben heel blij dat ik bij Snelafstuderen.nl terecht ben gekomen. Op gegeven moment was ik zo gefocust op mijn scriptie dat ik de kleinste foutjes niet meer zag. Daarnaast vond ik het schrijven van een scriptie onwijs moeilijk maar dankzij de enorme hulp van Lisa en Reinhilde, die overigens te allen tijden voor mij klaar stonden, heb ik me door het afstuderen weten te slaan en mijn diploma behaald. Nogmaals heel erg bedankt Lisa en Reinhilde, jullie waren een enorme steun voor mij! Ik zal jullie nooit vergeten.