Beoordelingen Snowbreaks

• Vervoer 8,2

Christian

12-03-2019

Omschrijf uw ervaring:
Wat een heerlijke week weer. De kinderen hebben zoveel lol gehad. Het klikte goed tussen de kinderen en ouders waardoor het op en van de piste erg gezellig was.
Ze willen volgend weer dus dat zegt genoeg. Vogeihof is een super gezellige locatie, wel erg gehorig en kamers niet altijd ideaal qua grootte en bedden. Eten is ok, zeker de salade. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Voor deze reis maakt dit niet zoveel uit daar het hele pand van Snowbreaks is en hierdoor kids door het hele huis kunnen rennen. Dat maakt het juist zo gezellig. Dikke pluim voor Snowbreaks en hun enthousiasme, bedankt voor een geslaagde wintersportvakantie.

Richard

07-03-2019
7,4

Omschrijf uw ervaring:
Superleuke vakantie gehad. Leuk concept. Goed ski-gebied, helaas wel een klein beetje teleurstellend dat we niet echt aan de piste zaten. Goede accommodatie met goed eten. De communicatie, planning en de animatie kan wel iets beter en duidelijker. Ski lessen waren top, leuke mensen. Ik zou zo weer boeken voor volgend jaar (Hebben we wel dispensatie nodig voor een dertien-jarige:-))

Laurens

07-03-2019

Omschrijf uw ervaring:
Zeer goede ervaring met de leiding op de lokatie.
Heel enthausiast en ze nemen voldoende tijd om je te helpen en te woord te staan.

Judith

06-03-2019

Omschrijf uw ervaring:
Wij hebben een geweldige week gehad in Zweden. Vooraf was de informatie heel duidelijk en er was snel antwoord toen ik wat aanvullende vragen had.
De locatie krijgt ook een 10, het is prachtig gelegen en de huisjes zijn heel behaaglijk. Het eten was heel goed en gevarieerd. Het is leuk om een gezamelijke ruimte te hebben en daar met zijn allen te eten. De groep is qua aantal goed; er is altijd wel een speelkameraadje maar het is ook niet zo groot dat er subgroepjes ontstaan.

De activiteiten zijn heel leuk en goed geregeld. Voor ons was het een eerste kennismaking met de wintersport en dat is heel goed bevallen. Alles gaat heel relaxed en er is voldoende tijd om samen met je gezin iets te doen.

Ik raad dit iedereen aan die van een afwisselende wintersport houdt in een mooie omgeving en waar alles heel goed geregeld is. We komen graag nog eens terug in de zomer om te zien hoe dan alles eruit ziet.

Joyce

05-03-2019

Omschrijf uw ervaring:
De begeleiders waren vriendelijk, toegankelijk en enthousiast. Prettig dat zij ook de ski-lessen gaven. De lessen voor de kinderen waren erg goed. Onze kinderen van 5,8 en 10 konden na 4 dagen les al erg goed zelfstandig skieën. De accommodatie (Forstau, Oostenrijk) was keurig en goed verzorgd. We hadden een ruim appartement met ons gezin, al waren er ook gezinnen die alleen een slaapkamer hadden, zonder zitgedeelte.

Martin

05-03-2019

Omschrijf uw ervaring:
Ènkel de kamer was wat minder. Omdat ik enkel samen met mijn zoon was kregen wij een tweepersoonskamer incl. badkamer. Helaas was er geen extra ruimte aanwezig hierdoor zoals extra stoelen, een tafel (uiteraard had ik niet verwacht er ook een keuken bij te hebben). Hierdoor werd het al snel wat krap op de kamer met alle wintersportspullen. Ik begrijp het helemaal gezien het feit dat wij maar met zijn 2-en waren. Verder helemaal TOP!

03-03-2019
7,8

Omschrijf uw ervaring:
We hebben een enorm leuke week gehad. Leuke en lieve skileraren. Ik liet onze kinderen met een gerust hart achter. Verder de hele week gezellige activiteiten en een ontspannen sfeer. Dank jullie wel!

Bart

02-03-2019

81 leerlingen

Omschrijf uw ervaring:
Het is altijd weer een geweldige ervaring om met jullie zaken te doen.

Lenard

28-02-2019

Omschrijf uw ervaring:
Alles was goed geregeld, begeleiding ter plaatse (Timo&Sabine) was prima. Begeleiding stond open voor suggesties, begeleidde de leerlingen goed op niveau en vonden aansluiting met de leeftijdsgroep. De begeleiding was een aanvulling op de gezelligheid en sfeer.
Buschauffeur Erik, van Kruger reizen, was top!

Rosemarie

06-02-2019
8,1

Omschrijf uw ervaring:
leuk en gezellig kamp gehad.