Beoordelingen Spaansehypotheek.nl

• Deskundigheid 9,1
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,9

Ziga uit: Sprang Capelle

08-01-2019

Zijn goed geholpen, snelle en deskundige advies.

Tanya uit: Barcelona

22-12-2018

Onze ervaring bij Spaanse Hypotheek was goed. Een snelle service, en ook buiten kantooruren is men graag bereid berichten te beantwoorden.

Er ging veel tijd zitten in het in orde maken van de documenten, maar uiteindelijk is het gelukt om een hypotheek te krijgen.

Helaas zijn de documenten van de bank en de notaris enkel in het Spaans beschikbaar, dat maakt het lastig om het goed te begrijpen. Een advocaat kan hierbij helpen.

Wij zijn tevreden.

Marco uit: IJsselstein

10-12-2018

Prima service en snelheid is subliem.
Ook de service van Banco Sabadell is werkelijk perfect. Wat een tempo als het er op aan komt!

Jeroen uit: Bennekom

27-11-2018

Alles prima geregeld voor de aankoop voor ons huis in Spanje!

Patries En Mark uit: Best

20-11-2018

Als je een huis wilt kopen zou ik adviseren om eerst met Spaanse hypotheek in gesprek te gaan welke (vele) wegen je moet bewandelen.
Zeer duidelijk en héél snel in communicatie.
Heel betrouwbaar en voordeliger dan in Nederland een hypotheek afsluiten.

Leo uit: Utrecht

25-10-2018
7,7

Wij zijn tevreden over de manier waarop wij geïnformeerd zijn en op een snelle degelijke wijze aan een hypotheek zijn geholpen.

Jan uit: Den Haag

11-10-2018

Marcel

04-10-2018

Zeer deskundige en betrouwbare partij.

peter uit: barendrecht

02-10-2018

Prima geholpen bij voortraject en afhandeling hypotheek. Ook de serviceverlening en communicatie naar en van de Spaanse bank inzake aanvraag bankrekening en het benaderen via internet e.d. is prima verlopen.

richard uit: diemen

28-09-2018

ik heb zaken gedaan met patrick kruger. Als zeer prettig ervaren. Snel duidelijk en laagdrempelig. Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik een vraag teveel stelde nam de tijd en kwam afspraken na.