Beoordelingen Spaansehypotheek.nl

• Deskundigheid 9,1
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,9

Mar uit: Dreischor

19-03-2019

Met groot gemak een Spaanse hypotheek afgesloten dankzij de uitstekende service van spaansehypotheek.nl.
Dankzij de geweldige hulp van Nederlands sprekende experts ging het hele proces als vanzelf.

Jan

19-02-2019

Alles was super geregeld Patrick reageerd snel op vragen als die er waren.

Chris

09-02-2019

Spaanse hypotheek heeft op heel korte termijn een hypotheek voorstel gedaan en ons in contact gebracht met een Nederlands sprekende medewerker van de bank, die ons geweldig goed heeft begeleid in het hele traject.

Wouter uit: Barcelona

24-01-2019

Patrick en mijn mensen geven duidelijk advies en hebben een hypotheek met een zeer laag rentepercentage voor me gevonden.

Rob uit: Selfkant

23-01-2019

Zeer prettige en accurate samenwerking. Aanrader als je hypotheek wil afsluiten in Spanje wat onze ervaringen betreft! Dank voor jullie ondersteuning en snelle/goede opvolgingen!

Paul

22-01-2019

wij hebben en prima en prettige ervaring.
Patrick komt zijn afspraken na en is helder en duidelijk in de communicatie.

Ziga uit: Sprang Capelle

08-01-2019

Zijn goed geholpen, snelle en deskundige advies.

Tanya uit: Barcelona

22-12-2018

Onze ervaring bij Spaanse Hypotheek was goed. Een snelle service, en ook buiten kantooruren is men graag bereid berichten te beantwoorden.

Er ging veel tijd zitten in het in orde maken van de documenten, maar uiteindelijk is het gelukt om een hypotheek te krijgen.

Helaas zijn de documenten van de bank en de notaris enkel in het Spaans beschikbaar, dat maakt het lastig om het goed te begrijpen. Een advocaat kan hierbij helpen.

Wij zijn tevreden.

Marco uit: IJsselstein

10-12-2018

Prima service en snelheid is subliem.
Ook de service van Banco Sabadell is werkelijk perfect. Wat een tempo als het er op aan komt!

Jeroen uit: Bennekom

27-11-2018

Alles prima geregeld voor de aankoop voor ons huis in Spanje!