Beoordelingen Studielab

Zeer goed.

Sarai , studeerde: Amsterdam University College

10-04-2018

Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Hagar was erg betrokken, behulpzaam en communicatief. Ik zat maanden vast met mijn scriptie en mede dankzij haar heb ik hem succesvol kunnen afronden. De begeleiding was cruciaal voor het volhouden van mijn motivatie om mijn scriptie af te ronden. Mijn onderwerp was wat buiten haar specialistie dus qua inhoud was het soms wat lastiger, maar ik heb enorm veel hulp gekregen bij het schrijf en plan process en gebruik deze technieken nog steeds dagelijks. Ik zou Studielab zeker aanraden.

Pim , studeerde: Psychologie

01-02-2018

Deskundige, persoonlijke begeleiding

Monique

30-01-2018

Ervaring met: Statistiekbegeleiding

Helder, duidelijk, vriendelijk, transparant!

Lysanne , studeerde: Master klinische psychologie

19-01-2018

Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Zonder Hagar was het mij niet gelukt mijn analyses te begrijpen, uit te voeren, en op papier te zetten voor m'n M-these. Ze begreep waar ik vast liep en hielp mij precies bij deze onderdelen zoals SPSS. Hagar luistert goed naar je en geeft je de tijd om na te denken over waar je mee bezig bent. In een aantal uurtjes hebben we alles kunnen behandelen en ook hierna was ze goed bereikbaar voor feedback op op geheel.Door haar hulp kreeg ik meer vertrouwen in het geheel en ben ik zeker van een goed cijfer. Zeker aan aanrader!

Nick , studeerde: Media & Entertainment Management

18-01-2018

Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Ik heb ontzettend veel gehad aan de begeleiding van Hagar van Studielab. Erg fijn om met iemand te sparren die deskundig is en weet waar ze over praat. Daarnaast ook prettig in de omgang. Een aanrader.

charlotte , studeerde: A&O psychologie

17-01-2018

Ervaring met: Statistiekbegeleiding

Hele prettige samenwerking en erg efficient!

D , studeerde: HBO

04-09-2017
9,5

Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Was een prettige en leerzame ervaring met Hagar

Joris

03-09-2017

Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Hagar heeft me goed geholpen met mijn scriptie. Ze luistert goed, is geduldig en wist gelijk wat er verbeterd moest worden. Dank je wel!!

Viviana , studeerde: Imagineering

30-08-2017
7,5

Ervaring met: Scriptiebegeleiding

In het algemeen goed! Wel aan te raden!