Beoordelingen Studielab

Cees , studeerde: Master economie

01-04-2019
8,5

Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Jorrit heeft mij enorm geholpen met het juist formuleren van zinnen in het Engels en het houden van een duidelijke structuur. Mede door zijn hulp heb ik mijn thesis met een zeven afgerond.

Student , studeerde: Master BA

02-02-2019

Ervaring met: Statistiekbegeleiding

Tot op het laatste moment heeft ze mij bijgestaan. Heel bijzonder! Erg kundig met SPSS. Zeker een aanrader!

Heel erg bedankt!

Stephanie , studeerde: Tourism

14-01-2019

Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Mijn begeleidster was Sifra en heeft mij enorm geholpen met het schrijven van mijn scriptie! Nadat ik de eerste kans een onvoldoende had gekregen, wist ik niet goed hoe ik verder moest. Sifra heeft samen met mij een plan bedacht en we maakten afspraken over de communicatie! Dit ging altijd goed en zelfs toen ze naar het buitenland ging, was ze bereid om nog feedback te geven op mijn geschreven stukken! De tweede kans heb ik met een voldoende behaald!

Sophie , studeerde: Onderwijswetenschappen

02-11-2018

Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Mijn ervaring met Studielab is heel positief. Ik liep vast met mijn onderzoeksplan voor mijn masterthesis en toen heb ik Studielab benaderd. Al snel kreeg ik Hagar als begeleider. Ik ben geweldig begeleid door Hagar en de samenwerking verliep heel goed. Hagar heeft mij geholpen om mijn academische schrijfvaardigheid en statistische vaardigheden verder te ontwikkelen en ik heb veel van haar geleerd. Ik kan het iedereen aanraden!!

Claire , studeerde: Economie

30-10-2018
7,5

Ervaring met: Statistiekbegeleiding

Prima begeleiding! Helpt om snel vooruitgang te maken in scriptie mbt statistiek.

16-09-2018

Zeer goed.

Sarai , studeerde: Amsterdam University College

10-04-2018

Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Hagar was erg betrokken, behulpzaam en communicatief. Ik zat maanden vast met mijn scriptie en mede dankzij haar heb ik hem succesvol kunnen afronden. De begeleiding was cruciaal voor het volhouden van mijn motivatie om mijn scriptie af te ronden. Mijn onderwerp was wat buiten haar specialistie dus qua inhoud was het soms wat lastiger, maar ik heb enorm veel hulp gekregen bij het schrijf en plan process en gebruik deze technieken nog steeds dagelijks. Ik zou Studielab zeker aanraden.

Pim , studeerde: Psychologie

01-02-2018

Deskundige, persoonlijke begeleiding

Monique

30-01-2018

Ervaring met: Statistiekbegeleiding

Helder, duidelijk, vriendelijk, transparant!

Lysanne , studeerde: Master klinische psychologie

19-01-2018

Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Zonder Hagar was het mij niet gelukt mijn analyses te begrijpen, uit te voeren, en op papier te zetten voor m'n M-these. Ze begreep waar ik vast liep en hielp mij precies bij deze onderdelen zoals SPSS. Hagar luistert goed naar je en geeft je de tijd om na te denken over waar je mee bezig bent. In een aantal uurtjes hebben we alles kunnen behandelen en ook hierna was ze goed bereikbaar voor feedback op op geheel.Door haar hulp kreeg ik meer vertrouwen in het geheel en ben ik zeker van een goed cijfer. Zeker aan aanrader!