Beoordelingen Suits and ties

• Prijs/ kwaliteitverhouding 8,8

Ruud uit: Geesteren OV

04-12-2018

Ik ben: eerste keer klant

Trouwpak aangeschaft bij suitsandties. Goede en duidelijke service. Genoeg betrokkenheid maar ook geen overbodige afspraken. In twee korte sessies het perfecte pak gekregen. Pak zit als gegoten zoals je van een maatpak zou verwachten. Vriendelijke dames met verstand van zaken!

Jos uit: Emmer Compascuum

16-11-2018

Ik ben: eerste keer klant

Een uniek pak! Met veel oog voor details en helemaal zelf samen te stellen. Vond het erg leuk en plezierig om te doen. Daarnaast een heel goed advies en zowel ik als mijn zoon van 3 stonden er op onze dag prachtig op!

Martijn uit: Hardenberg

29-10-2018

Een topervaring.
Klant met een gewoon trouwpak en een pak voor mijn zoon.
Beide waren precies zoals ze moesten zijn.

Roy uit: Goor

11-10-2018

Top top top !!!
Wat een goed bedrijf alles is top van service tot het maatpak zelf.
Ga zo door Carmen en Linda!!!
Wil je een top en perfect maatpak ga dan zeker hierheen!
Oftewel top!

Tobias uit: Enschede

09-10-2018
9,8

Ik ben: eerste keer klant

Erg nette en goede service! Ontzettend veel keuze mogelijkheden. Het advies hierover is uitstekend waarbij ze de keuze uiteindelijk wel gewoon bij de klant laten liggen. De prijzen zijn duidelijk en transparant, waardoor je niet voor verrassingen komt te staan.

Zelf had ik vooraf al vrij duidelijk voor ogen wat voor een trouwpak het moest worden. Door de ruime keuze in details en goede adviezen was het eindresultaat echter nog beter dan gehoopt. Daarbij was het ook fijn dat de persoon die mij heeft geholpen zelf ook pas tevreden was met bijvoorbeeld de pasvorm wanneer deze ook ècht goed was. Mijn trouwpak is zodoende nog een aantal keer ingenomen voor vrij kleine aanpassingen welke mij zelf nog nauwelijks opvielen, maar de fit was uiteindelijk helemaal perfect!

Stefan

04-10-2018
9,9

Ik ben: eerste keer klant

Wat een keuze, wat je ook maar verzint.. Het is mogelijk! Erg leuk geholpen en er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen. Afspraken worden nagekomen zoals het ook hoort. Top.

Kris uit: Hengelo

14-08-2018
9,6

Ik ben: eerste keer klant

1 van de dingen waar ik het meest tegenop zag in de voorbereiding op ons huwelijk was het uitzoeken van het pak. Dat bleek nergens voor nodig. Hartelijk ontvangen door Linda en stap voor stap door de vele mogelijkheden heen geloodst. Hele outfit compleet gemaakt, helemaal top.

Bij het afpassen bleek alles goed te passen, dus dat was ook snel gedaan.

Conclusie: een erg fraai maatpak, top service en heel open en eerlijk over de prijs.

Ewald uit: Hardenberg

25-06-2018

Ik ben: eerste keer klant

Het overhemd zit echt veel lekkerder dan 1 uit een gewone winkel. Het sluit veel beter aan, is van een goede kwaliteit en is niet eens duurder dan een overhemd uit de winkel.
Volgende keer haal ik er hier weer 1!

Richard uit: Emmen

06-03-2018

Ik ben: eerste keer klant

Voor de belangerijkste dag in uw leven is suits and ties een top adres ! Ze weten waar ze het over hebben en zorgen dat u het mooiste trouwpak krijgt voor de mooiste dag in uw leven . Ik zou dit iedereen aanraden !

Erwin uit: Bergentheim

26-02-2018