Beoordelingen Taxi Arnhem de Veluwe

• Comfort 8,8

Robert en Laura uit: Wageningen

20-03-2019
1,8

Ruim van te voren een taxi besteld vanaf Camping in Arnhem... Chauffeur was 20 min te laat. Toen we in de taxi instapten stond de taximeter al op 7.28 euro!! Chauffeur er aangesproken, meneer zei dat het startarief 7.28 euro is. We hebben hem geattendeerd wat op zijn website staat "besteld bij ons een taxi en betaal 0.00 euro startarief" Opeens was meneer heel kwaad en wilde met ons niet meer praten over de prijs en we moesten gewoon het bedrag afrekenen wat er straks op taximeter staat. Voor de terugreis het restaurant laten bellen voor een taxi om ons naar de camping te brengen, resultaat taximeter gaaf 16.80 ipv 24,79 euro heenreis.
Volgende dag het bedrijf gebeld en aangesproken, centralist kon voor ons niks meer betekenen geen ritgegevens bekend, misschien dat er voorrijkosten is in rekening gebracht etc etc. Ik zeg nooit meer deze taxibedrijf!

Anne-Marie uit: Arnhem

21-02-2019

Geweldige service!
Vriendelijke chauffeurs!

G. uit: Arnhem

12-07-2018

Taxi Arnhem de Veluwe heeft ons 2 jaar geleden uit een penibele situatie gered; andere, gereserveerde taxi kwam niet opdagen. Taxi Arnhem heeft ons alsnog op tijd naar Schiphol kunnen brengen. Sedert deze ervaring maken wij altijd gebruik van Taxi Arnhem. Wij vinden dit een betrouwbaar en zeer klantgericht bedrijf!

Parwana uit: Zeist

10-07-2018

Wij zijn heel tevreden!!! Top service en altijd bereikbaar.

Laura uit: Arnhem

10-07-2018

We gebruiken jarenlang taxi de Veluwe in Arnhem voor mijn ouders. Ik ben heel erg tevreden over hun dienst.

Uranus uit: Arnhem

21-03-2018

Ik heb paar keer gebruik gemaakt van de taxi service. Ieder keer tevreden geweest en daarom maak ik vaker gebruik van ze als het nodig is.

Johan uit: Velp

21-03-2018

We zijn laatst naar Schiphol gebracht en we waren heel erg tevreden met hun taxi service. We maken nu altijd gebruik van hun Dienst.

Remco uit: Arnhem

9,8

Voordeligste taxi in Arnhem en we gebruiken al jaren hun dienst.

Rik uit: Arnhem

9,6

Netjes op tijd en ze zijn heel erg klant vriendelijke.

Santi uit: Arnhem

16-01-2018

Bedrijf waar je op lange termijn samen mee kunt werken. En altijd garant staat voor zijn klanten!