Beoordelingen Tegel Ambacht

Connie uit: Utrecht

03-01-2017
9,5

Ervaring met: Badkamer of toilet

Thijk Vlaanderen is een echte vakman. Hij denkt met je mee, en komt zelf met idee├źn. Ook geeft hij eerlijk aan wat er mogelijk is binnen het bestaande budget. Hij werkt netjes, en ruimt alles op. Wij hebben dankzij hem onze droom badkamer gekregen, en bevelen hem zeker aan!

Maikel uit: Hilversum

07-11-2016
8,2

Ervaring met: Vloeren

Tegelambacht is bovengemiddeld klantgericht in vergelijking tot onze gemiddelde ervaring met soortgelijke bedrijven.

MB uit: Hilversum

04-09-2016

Ervaring met: Vloeren

De referenties kloppen. Goede gedegen tegel legger, die aandacht heeft voor zijn werk. Dit is zichtbaar in de kwaliteit van het geleverde werk. Hij denkt mee en overlegd. Zeker aan te bevelen!!

Anna uit: Hilversum

08-08-2016

Ervaring met: Badkamer of toilet

Enkele weken geleden heeft TegelAmbacht ons toilet betegeld. In voorbereiding hierop heeft TegelAmbacht goed met ons meegedacht (o.a. bij ons tot dan toe onbekende bezwaren tegen Portugese cemettegels genoemd) en met ons meegedacht over een geschikt alternatief. De tegels zijn perfect gelegd tegen een redelijke prijs. De communicatie via de mail verliep wat traag / bleef uit, maar via de telefoon prima bereikbaar. Wij zijn heel tevreden!

Nancy uit: Almere

22-07-2016

Ervaring met: Tegelwerk

Alles was echt prima en uitstekend!

Dmitri uit: Nederhorst den Berg

06-07-2016

Ervaring met: Tegelwerk

ervaren en service gerichte vakman

G uit: Almere

21-06-2016

Ervaring met: Tegelwerk

dhr Vlaanderen heeft een achterwand van pebbles gemaakt in onze nieuwe keuken, helemaal volgens onze wensen. Hij werkt ontzettend netjes en precies, heeft niets beschadigd, en het eindresultaat is na ruim een jaar nog steeds prachtig.

Thirsa uit: Utrecht

12-06-2016

Ervaring met: Vloeren

Vakwerk, vloer ligt prachtig, zeer tevreden. Goede service.

Sander uit: Hilversum

08-06-2016

Ervaring met: Tegelwerk

Tegelambacht is een mooi bedrijf dat eerlijk vakwerk leverd met goed advies.

Peter uit: Noord Holland

03-05-2016

Het gaat om een monumentenpand. Hier is meestal weinig / niets 'standaard'. Meedenken, advies om tot optimaal resultaat te komen zijn dan (erg) belangrijk en Thijk Vlaanderen heeft hieraan optimaal voldaan. Zo kom je tot oplossing die een zeer fraai eindresultaat geeft, kortom een 'win-win' situatie.
En dat in een relaxte sfeer, gezellig overleg bij de koffie en opruimen en goed schoonmaken na afloop !
Ouderwest vakmanschap bestaat dus nog steeds !