Beoordelingen TegelExpert

• Snelheid / levertijd 9,3

Jopie uit: Eemnes

10-12-2018

Vloertegels

Fijn geholpen in de showroom en er is super goed gewerkt door hele aardige tegelzetters.

Hermien uit: Holten

10-12-2018
9,7

Vloertegels

Via internet tegels besteld. Communicatie ging prima. Kennis van zaken. Afgeleverd volgens afspraak
In één woordTOP

D. uit: Medemblik

Vloertegels

Goede begeleiding en keurige afwerking.

Jan en Marianne uit: Krimpen aan de Lek

Keramisch Parket

Voor de tegelvloer in onze GroothuisBouw woning zijn wij bij Tegelexpert uitstekend geholpen door Andries Pasterkamp. De tegelzetters hebben een prachtige vloer gelegd.

Jacob uit: Espel

Wandtegels

Sarah uit: Lelystad

04-10-2018

Vloertegels

Zeer tevreden met de hulp (Andries) in de showroom. Hierop ook vrienden naar jullie doorverwezen. Zij zijn door een jonge jongeman geholpen. Totaal andere ervaring (minder helpend in de kleuren en stijlen en algemeen advies) dan wij en hierdoor toch naar een ander gegaan. Eerste indruk schijnt dus alles bepalend te zijn!
Als.ik weer aanbeveel, zal ik de naam Andries hierbij ook noemen:)
Louw heeft bij ons super werk verricht, ook klant gericht. Zeer fijne man. Vloer ligt heel netjes.
Plinten wel te krap geleverd. Alles moest gebruikt worden en er waren 2 plinten beschadigd. Dat is jammer.
Tot slot nog de vraag of jullie wellicht standaard info leveren over hoe de vloer op te warmen. Stapsgewijs, maximale temperatuur van je vloervwrwarmings water, hoe of wat precies?
Missen de nazorg nog even, maar wellicht ben ik hierin te vroeg en volgt dit nog.
Prijs kwaliteit kan ik nog niet beoordelen, vloer is nog niet in gebruik genomen, ligt er pas sinds 3 oktober volledig in.
Mvg,
Sarah van Os

Eise uit: Oppenhuizen

03-10-2018
9,6

Vloertegels

Tijdens ons eerste bezoek aan de showroom in Urk, heel vriendelijk ontvangen en werden al onze vragen duidelijk beantwoord.
Ook bij ons tweede bezoek zeer gastvrij, en werd ons niets opgedrongen. We hebben toen de tegelvloer besteld, welke er door 2 vriendelijke tegelzetters er perfect in gelegd is, het is een plaatje!!!

Jelbert uit: Urk

03-10-2018

Keramisch Parket

Zeer en zeer tevreden over dit bedrijf. Helder in de communicatie, nemen zelf initiatief i.v.p. dat je overal zelf achteraan moet. Kortom: Deze zaak doet zijn naam eer en zijn echt Tegelexperts en ik zal ze dan ook van harte bij anderen aanbevelen.

L uit: Delfstrahuizen

01-10-2018

Vloertegels

Wij zijn prettig en deskundig geholpen bij het maken van onze keus voor vloertegels voor onze nieuwbouwwoning
De tegels zijn volgens afspraak op tijd geleverd en vervolgens heel secuur gelegd. ook buiten op het terras.

Paul uit: Waalre

29-09-2018