Beoordelingen TegelExpert

• Snelheid / levertijd 9,3

Sarah uit: Lelystad

04-10-2018

Vloertegels

Zeer tevreden met de hulp (Andries) in de showroom. Hierop ook vrienden naar jullie doorverwezen. Zij zijn door een jonge jongeman geholpen. Totaal andere ervaring (minder helpend in de kleuren en stijlen en algemeen advies) dan wij en hierdoor toch naar een ander gegaan. Eerste indruk schijnt dus alles bepalend te zijn!
Als.ik weer aanbeveel, zal ik de naam Andries hierbij ook noemen:)
Louw heeft bij ons super werk verricht, ook klant gericht. Zeer fijne man. Vloer ligt heel netjes.
Plinten wel te krap geleverd. Alles moest gebruikt worden en er waren 2 plinten beschadigd. Dat is jammer.
Tot slot nog de vraag of jullie wellicht standaard info leveren over hoe de vloer op te warmen. Stapsgewijs, maximale temperatuur van je vloervwrwarmings water, hoe of wat precies?
Missen de nazorg nog even, maar wellicht ben ik hierin te vroeg en volgt dit nog.
Prijs kwaliteit kan ik nog niet beoordelen, vloer is nog niet in gebruik genomen, ligt er pas sinds 3 oktober volledig in.
Mvg,
Sarah van Os

Eise uit: Oppenhuizen

03-10-2018
9,6

Vloertegels

Tijdens ons eerste bezoek aan de showroom in Urk, heel vriendelijk ontvangen en werden al onze vragen duidelijk beantwoord.
Ook bij ons tweede bezoek zeer gastvrij, en werd ons niets opgedrongen. We hebben toen de tegelvloer besteld, welke er door 2 vriendelijke tegelzetters er perfect in gelegd is, het is een plaatje!!!

Jelbert uit: Urk

03-10-2018

Keramisch Parket

Zeer en zeer tevreden over dit bedrijf. Helder in de communicatie, nemen zelf initiatief i.v.p. dat je overal zelf achteraan moet. Kortom: Deze zaak doet zijn naam eer en zijn echt Tegelexperts en ik zal ze dan ook van harte bij anderen aanbevelen.

L uit: Delfstrahuizen

01-10-2018

Vloertegels

Wij zijn prettig en deskundig geholpen bij het maken van onze keus voor vloertegels voor onze nieuwbouwwoning
De tegels zijn volgens afspraak op tijd geleverd en vervolgens heel secuur gelegd. ook buiten op het terras.

Paul uit: Waalre

29-09-2018

Prima prijs, Prima communicatie, Levering volgens afspraak

De uit: Emmercompascuum

27-09-2018

Alles was goed

Gert-Jan uit: Dronten

Vloertegels

Prima, alleen met de vloerverwarming in de tuinkamer wat problemen gehad met ingehuurde kracht. Dit is netjes opgelost door jullie.

Ilze uit: Emmeloord

Buitentegels

D. uit: Zwolle

Vloertegels

Na lang zoeken hebben we in Urk de juiste tegel gevonden.
Het leggen was een hele klus door de vele hoeken.
De vloer lag er in een week heel hard weken perfect in. Geen onregelmatigheid gezien.
Ook in de bijkeuken lagen de wandtegels er perfect in.
We zijn zeer tevreden.

Marrie uit: Tollebeek