Beoordelingen TentamenTrainingen.nl

• Communicatie vanuit TentamenTrainingen.nl 7,9

John uit: Schoonhoven

7,6

Materieel strafrecht

Nicole weet wat ze doet en bied graag hulp, ze probeert iedereen met plezier aan een voldoende te helpen.

Tops:
Duidelijke uitleg, grote kennis, geduldig.

Kelly uit: Rotterdam

7,8

Burgerlijk procesrecht

Tops:
Hij wist het abstracte vak met praktijkvoorbeelden tot leven te brengen. Ik dacht dat ik het nooit zou halen, maar dankzij deze training is het toch gelukt!

Melissa uit: Tilburg

4,8

Belastingrecht

De docent was 3 uur te laat, was naar verkeerde plek gereden. Daarna heeft ze eigenlijk alleen maar de sheets voorgelezen.... Ze was wel heel vriendelijk, maar daar was het eigenlijk ook wel mee gezegd.

Tops:
Er werd regelmatig en optijd aan ons verteld dat mevrouw te laat zou zijn.

Jurgen uit: Almere

Inleiding Strafrecht

Over mijn ervaring met de traingen van Nicole kan ik kort en krachtig zijn: uitermate nuttig, leuk en een verrijking van de kennis die je nodig hebt voor het tentamen.

*de training overal was prima. Alleen de derde les werd gegeven door vervanger Quirien, deze les voldeed niet helemaal aan mijn verwachting en van wat ik begreep van de mede studeten die ik sprak, dat ik niet de enige hierin was. Ondanks de inzet van de docent en enthousiasme werd vanuit het boekje voorgelezen of geparafradeerd, ik kon letterlijk meelezen met de les. Dit is absoluut niet negatief bedoeld en persoonlijk richting de docent, maar als opbouwende feedback voor Tentamentrainingen, zie voor een uitgebreide toelichting mijn evaluatie van de training Inleiding Staats- en Bestuusrecht.

Tops:
- bron van kennis, het lijkt alsof de vakken waarin zij doceert geen geheimen voor haar kennen
- leuk in de omgang en prettig als persoon om les van te krijgen

Jurgen uit: Almere

6,0

Inleiding Staats- en Bestuursrecht

Dit jaar heb ik vier tentamentrainingen gevolgd, over het algemeen zou ik Tentamentrainingen wel kunnen aanbeleven.

De docent (Amber) wilde graag dat wij zouden slagen voor het tentamen, dat sprak ze gelijk uit in les 1.

De manier van lesgeven was naar mijn mening niet de meest optimale manier.

De leswijze bestond uit het gezamenlijk doornemen van het boekje. Door deze wijze zakte de aandacht weg en had ik van binnen het gevoel dat ik dit net zo goed thuis had kunnen doen. Amber legde voor zover zij kon wel alles goed uit en probeerde zo goed mogelijk een toelichting te geven bij vragen. Door deze methode vond ik de training niet veel van toegevoegde waarde als dat ik gewend was.

Wat ik zojuist omschreef vind ik niet te wijten aan de docent, maar aan Tentamentraingen. Bij een vorige training kreeg ik een vervangende les van Quirien. De werkwijze was toen exact hetzelfde: parafraderen/voorlezen uit het boekje. Door deze werkwijze voelt het alsof je wordt voorgelezen, verslapt je aandacht (bij mij in ieder geval) en voel ik weinig meerwaarde ten opzichte van het zelf bestuderen van het boekje.

Tijdens de pauze en het overleg met mede studenten bleek dat er meerdere studenten er exact zo over dachten. Daarom vind ik het nogmaals niet aan de docent te wijten maar aan Tentamentraingen die verantwoordelijk is voor de didactische vaardigheden van de docent.

Tot slot wil ik mededelen dat mijn referentiekader wellicht is beïnvloed. Van de vier traingen heb ik er drie van Nicole gekregen (met eenmalig Quirien), zij is een fantastische docent waardoor een vergelijk oneerlijk zou zijn.

Ik hoop dat Tentamentraingen iets met mijn feedback kan.

Tops:
- de motivatie om de studenten wat bij te brengen
- constant peilen bij de groep of alles duidelijk was
- erg vriendelijk en leuk in de omgang/gesprekken

Nazjirah uit: Leiden

Eco

Zeer duidekijk

abdullah uit: amsterdam

GKLO jaar 2 bezemtentamen

heel positief, handleiding had echter wel eerder mogen worden gegeven en communicatie over wanneer de training zou gegeven worden ook

Tops:
Uitstekende docent, goede kennis en zeer betrokken, beantwoorde alle vragen op facebook

Isabella uit: Hoofddorp

algemene economie

Tops:
- genoeg kennis om alle vragen te beantwoorden
- extra oefenopgaven en aantekeningen van haar eigen schooljaar waarin ze algemene economie had

Benedicte uit: Capelle aan den IJssel

Fiscaal recht

Ik had een goede ervaring. Goede docent, fijne locaties, en duidelijke uitleg en materiaal

Duidelijkheid, betrokkenheid, kennis

Carien uit: Zoetermeer

7,0

Wiskunde 2

Goede lessen, maar de tips die werden gegeven over wat wel of niet belangrijk was voor het hertentamen was niet optimaal omdat de 'minst' belangrijke kennis uiteindelijk een hoofdonderwerp bleek te zijn.

Goede uitleg.