Beoordelingen TentamenTrainingen.nl

• Communicatie vanuit TentamenTrainingen.nl 7,9

Melissa uit: Hengelo

23-10-2018

Kennismakingstraining Q1

Goede en duidelijke training, veel aan gehad.
Mails (dus communicatie) komen wel pas laat.

Tops:
Zeer betrokken, wil alles voor je opzoeken en geeft duidelijk en gestructureerd uitleg.

Jegor from Amsterdam

4,2

Money and Banking

Experience:
slecht. Ik heb al heel veel tentamen training van jullie achter de rug zitten en geen enkele was zo slecht als deze. Het boekje met de stof kregen we pas bij de derde les.. daarnaast sprak de leraar slecht engels en werden alleen de slides van de lectures voor gelezen. Dit kan ik net zo goed ook thuis doen. Er was amper oefen materiaal waar ik altijd juist voor kom. Ik weet ervan dat deze leraar een nood oplossing was maar jullie konden beter dan niks aanbieden. Ik zou graag nog een keer in contact willen komen en wil eigenlijk mijn geld terug want als ik het tentamen haal, heb ik het zeker niet aan de lessen te danken.

Tops:
Aardig maar niet naar niveau.

Would you recommend us? nee

Maarten from Hilversum

Research Methods and statistics

It was perfect!

Tops:
He was enthausiatic, helpfull and explained everything really well

Would you recommend us? ja

Simone uit: Rotterdam

Boekje was zeer matig!

Tops:
Lette goed op of iedereen nog mee deed, keek goed of we dingen nog snapte, legde het anders op een andere manier uit. Kwam met goede en duidelijke tekeningen op het boord. En hij gaf goede toevoegingen op het boekje.

uit: Rotterdam

Fiscale economie

Het was een zeer goeie ervaring! Ik heb echt het gevoel dat ik meer inzicht heb bij het vak!

Tops:
Hij was erg betrokken bij de les en vroeg ook aan ons of er iets was op basis van dingen die hij in ons gedrag zag. Zoals vragen of het ging als we vermoeid of verbaast keken.
Ook wist hij zeker zijn stof erg goed en kon onze vragen goed beantwoorden

Myrthe uit: Rotterdam

7,8

Fiscale economie

Het boekje was minder, zonder antwoordenmodel

Tops:
Wil graag uitleggen. Doet veel moeite als je het niet begrijpt om het toch duidelijk te krijgen.

Thijn uit: Rotterdam

7,2

Tops:
Hij wist veel over zijn vak. Wist goed vragen te beantwoorden. Kan goed uitleggen. Vriendelijke jongen

Max uit: Rotterdam

Tops:
Goede uitleg en wilt altijd helpen

Pien uit: Leiden

Onderneming en Recht deeltoets

Ik vond het echt super dat er geoefend werd met tentamenvragen. Meestal ken ik de stof prima, maar ben ik toch een beetje bang om ermee te oefenen en daar gaat het fout. Door zo te oefenen met de vragen voel ik me zeker over de stof en weet ik wat ik kan verwachten. Daarnaast is het ook erg fijn dat wanneer je iets niet begrijpt niet alleen de docent, maar ook je medestudenten kunnen helpen. Het is erg handig om de interpretatie van anderen te horen, en het feit dat je de anderen ook kunt helpen is ook goed voor je eigen begripz

Tops:
Hij kon alles goed uitleggen, wist waar hij het over had, wist wat je kon verwachten van het tentamen. Daarnaast was ik niet bang om iets te vragen als ik het niet wist, en maakte het niet uit als je het pas na de tiende keer uitleggen snapte.

Tycho from Amsterdam

Principles of economics

Good

Tops:
Very willing to help. Really wants you to understand everything, doesn't mind explaining multiple times. Nice guy.

Would you recommend us? ja