Beoordelingen Thuis in Staal

• Betrouwbaarheid 9,4

Robert uit: Aalsmeer

11-11-2019
9,8

Overall een zeer goede ervaring met Thuis in Staal. Offerte aanvraag inzake ombouw van een open trap met een schuifdeur verliep soepel en werd tijdens bezoek aan showroom op basis van onze wensen door een medewerker duidelijk toegelicht met tastbare voorbeelden. Inmeten werd door een deskundige medewerker verricht en hij heeft ons geadviseerd op welke wijze de het beste montage het beste kon plaatsvinden. De montage an sich is vakkundig verricht aan de hand van de inmeetgegevens. De 2 monteurs waren klantvriendelijk en gaven goede aanvullende tips. Wij hebben besloten om naast de ombouw ook de trapleuningen te vervangen voor stalen leuningen bij Thuis in Staal. Dag erna direct een aantrekkelijk geprijsde offerte ontvangen, die relatief snel (6 weken) kon worden ingepland. Kortom wij zijn zeer tevreden over de geleverde service en onze nieuwe stalen deuren.

Rene uit: Nijmegen

07-11-2019

Ik ben tevreden hoe alles is gelopen. Wel zie ik dat hier en daar dit kit wat minder netjes is en ik zie dat er een kromming in de deur zit. Ik vind het niet heel erg alleen had ik het bij staal niet verwacht. Ik had verwacht dat dit kaarsrecht zou zijn. Ik zou het wel fijn vinden om te begrijpen waarom dit is. Is dit in het productieproces ontstaan of heeft dit te maken met de ruimte die hier en daar niet loodrecht is?

Jacqueline uit: Zeist

06-11-2019

Mooie deuren en goed gemonteerd
Afspraak nagekomen

M.A. uit: Katwijk (ZH)

06-11-2019

Mooi product en prettige medewerkers.

Cees uit: Noordwijk

7,2

Vandaag is de glazendeur gemonteerd. Deur is prima, alleen zit er aan de linkerkant een kier tussen kozijn profiel en de wand. De kier loopt af en is niet afgewerkt / afgekit. Gaarne herstellen. Waarvoor dank.

Ilse uit: Nijmegen

In 1 woord perfect!

Prachtige deur, heel blij mee!

Monique

05-11-2019

Elke stap die wij hebben doorgelopen in het proces een deur te ontwerpen die volledig naar onze zin was, is super begeleid door het team. Van afspraak maken, info krijgen, inmeten tot en met het plaatsen van de deur is Thuis in Staal een zeer professioneel bedrijf die alles voor de klant in één keer goed doet. De vele complimenten die wij krijgen over de stalen deur zeggen dan al genoeg.
Goede service, veel aandacht voor de klant en een super mooi product. Echt een aanrader!

Debby uit: Harderwijk

05-11-2019

Goed bedrijf, rondleiding was leuk, fijne communicatie per mail/telefoon.
Vond de levertijd wel erg lang.
Prachtige deur, topkwaliteit, super ingemeten, past perfect!

Rob uit: Katwijk

05-11-2019

Iets langere wachttijden maar prachtig resultaat

Mieke uit: Katwijk aan zer