Beoordelingen Thuis in Staal

• Betrouwbaarheid 9,4

Casper uit: Zaandam

13-07-2019
9,8

Super blij met onze nieuwe deuren!

pieter uit: amsterdam

20-06-2019

het staalwerk van de kastdeuren en balustrades is prachtig geworden. we hebben prettig contact gehad met Arjan en alle kleine probleempjes zijn keurig en volledig naar wens opgelost. bij thuis in staal geldt afspraak is afspraak

Rianne uit: Nijkerk

20-06-2019

Er is goed meegedacht met ons. Wat is de beste constructie en model qua deuren, passends bij de woonkamer.
Thuis in StAAL is goed bereikbaar, communiceert duidelijk, levert vakkundig werk, denkt goed mee. Kortom, wij zijn ernorm tevreden!

Maud uit: Barneveld

7,4

Prachtig bedrijf, vol van mensen met deskundig vakmanschap die kunnen toveren met staal. Alles kan gemaakt worden op maat en precies zoals jij het wil. Knap staaltje werk!

Gino uit: Stroe

19-06-2019

Met passie en liefde maken ze de mooiste creaties op maat !

Jertien uit: Barneveld

14-06-2019

Mooi product, keurig afgewerkt en netjes geplaatst in huis. We krijgen er regelmatig complimenten over.

Ga je voor stijlvol, dan kies je voor Thuis in Staal. Da's logisch.

Ellen uit: Enschede

13-06-2019

Vriendelijk en deskundig geholpen op de zaak. Zeer vriendelijke en deskundige monteurs. Erg precies om een zo'n mooi mogelijk resultaat af te leveren. Heel tevreden met het eindresultaat.

M uit: Diemen

11-06-2019

Dit bedrijf krijgt van ons een 10, van het eerste gesprek totaan de installatie in 1 woord perfect.

Waarom een 10, want die geef ik niet echt niet snel :

Allereerst hebben wij een afspraak gemaakt in de fabriek om te kijken welke deur we zouden willen.
Ik ben nogal wispelturig :-) maar er werd alle tijd genomen om je keurig te woord te staan en je te adviseren.

Ook hebben we het fabricage proces mogen zien in de fabriek, waarbij het mij op viel dat de ramen er keurig in werden gekit.

Na dit alles gezien te hebben hebben we de gelegenheid gekregen hier rustig over na te denken.geen opdringerig gedrag of gedoe maar gewoon een keurige offerte voor een zeer net geprijsde deur.

Na het bestuderen van de offerte hebben we de deur besteld.

De monteurs kwamen voor het inmeten van de deur en dachten daadwerkelijk met je mee om een zo mooi mogelijke oplossing te maken, en hielden rekening met de rookmelder aan het plafond ect.

bij de montage hebben de heren de deur echt keurig gemonteerd zonder beschadigingen aan de vloer of wat dan ook.ze hadden bij ons nog een extra moeilijkheid omdat de muur aan 1 zijde niet recht liep en dit is bij montage van de deur uiteindelijk ook nog eens door de heren opgelost en je ziet er daad werkelijk niks van.

Wij zijn super blij met onze deur, iedereen die bij ons binnen komt en de deur door loopt vind deze prachtig.We hebben het adres van Thuis in Staal dan ook al meerdere malen gedeeld met onze vrienden.

We hebben de deur nu meer dan 1 jaar in gebruik en de deur heeft 0 gebreken.

Omdat ik als perfectionist het zelf niet beter zou doen :-) krijgt dit bedrijf van mij echt een dikke 10.

Ik kan dit bedrijf een ieder aanbevelen.
Dit bedrijf levert echt vakwerk, ga zo door !

Marc uit: Hengelo

07-06-2019

Topbedrijf. De pui werd snel en vakkundig geplaatst. Afspraken waren duidelijk en werden nagekomen. Toen bij nadere inspectie bleek dat een van beide deuren krom was, is deze zonder 'gedoe' geheel vervangen.

J uit: Amersfoort

07-06-2019

Op onze zoektocht naar een stalen staatsdeur kwamen wij als eerste terecht bij "Thuis in Staal" en daarna volgden nog andere bedrijven. Bij Tomassen is gekozen om de ruiten aan beide zijden te kitten. Daarmee hebben zij bereikt dat het geheel er veel sierletter en speelser overkomt. Onze deur is inmiddels geplaatst. In één woord PRACHTIG. Nu de trapleuningen nog. De oude leuningen zijn van hout en gebogen. Het nieuwe ontwerp is plat met twee kleine knikjes. Dit kan allemaal bij "Thuis in Staal"