Beoordelingen Thuis in Staal

• Kennis & vakmanschap 9,3
  • Betrouwbaarheid 9,4

marina uit: Den Hout

12-10-2019

Super tevreden, thuis in staal levert een mooi product. Hartelijke ontvangst op het bedrijf, ruime keuze, goed advies en de kleine puntjes die een aanpassing vroegen werden meteen opgelost. Communicatie verliep makkelijk en afspraken werden altijd nagekomen. Conclusie: een echte aanrader!

Mounir uit: Heemstede

01-10-2019

De stalen deuren zijn nog niet geplaatst, dus kan nog geen volledige feedback geven :)

Kees uit: Purmerend

01-10-2019
9,6

Uitstekende kwaliteit
Vriendelijk en vakkundig personeel

Edward uit: Annen

28-09-2019

Snelle reacties, scherpe prijs, kennis van zakken, afspraken nagekomen en mooi product. Helemaal Top

Hans uit: Wateringen

23-09-2019

Ik kan niet anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn met de ervaring met Thuis in Staal. Zowel het product als de montage is top! Wij zijn er zeer blij mee!

Gerard en Dorien uit: Twello

7,4

Goede ervaring

K uit: Soest

15-09-2019

De stalen deur met 4 vakken is mooi, degelijk en netjes afgewerkt. De sales zou beter mogen; aanbod kon niet waargemaakt worden en de offertes waren eerst fout. Het uiteindelijke product is top.

15-09-2019

Het is prettig zaken doen met Thuis in Staal. Heldere informatie, duidelijke afspraken, prima planning en een prachtig resultaat.

Reggy uit: Tilburg

13-09-2019

Echt super tevreden, vanaf het begin goede service, snelle communicatie, snelle afspraak en spoedige levering van een prachtig afgewerkt product. Netjes ingemeten, gemonteerd en afgeleverd. Raamwerk in de deur netjes gekit wat ik bij andere leveranciers bij vrienden toch wel eens erg slordig eruit vind zien, als ze het uberhaupt al doen. Helemaal top! Zeker een aanrader!