Beoordelingen Thuis in Staal

• Kennis & vakmanschap 9,3
  • Betrouwbaarheid 9,4

Fenny uit: Almere

21-12-2019

Het enige minpuntje is dat de deuren zwart zijn, maar de scharnieren zilverkleurig. Hiervoor hebben we achteraf nog nieuwe scharnieren moeten bestellen.

Ellen uit: Ooij

10-12-2019

Bijzonder goed!! En een prachtig product. Wij zijn er blij mee!!

sylvia uit: almere

02-12-2019
8,5

Wand is geplaatst er is een glasraam te groot, komt een nieuwe voor. Hoor graag wanneer dit ongeveer is. verder nette jongens en een mooi bedrijf

Paul uit: Amsterdam

02-12-2019

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf vandaar alles een 10.
Zeer keurig en vakbekwaam bedrijf/personeel en ook aan de telefoon of per email.
Bij het inmeten zie je meteen dat dit bedrijf hun vak perfect uitvoeren (uittekenen, advies, materiaal, zeer nauwkeurig en alles tot in detail)
Uiteindelijk plaatsing (Taatsdeur van bijna 375 cm hoog) ook zonder schade en alles met beleid.
Aanrader!

Wilco uit: Brummen

25-11-2019

Een goede service en een prachtig eindresultaat!

Robert uit: Aalsmeer

11-11-2019
9,8

Overall een zeer goede ervaring met Thuis in Staal. Offerte aanvraag inzake ombouw van een open trap met een schuifdeur verliep soepel en werd tijdens bezoek aan showroom op basis van onze wensen door een medewerker duidelijk toegelicht met tastbare voorbeelden. Inmeten werd door een deskundige medewerker verricht en hij heeft ons geadviseerd op welke wijze de het beste montage het beste kon plaatsvinden. De montage an sich is vakkundig verricht aan de hand van de inmeetgegevens. De 2 monteurs waren klantvriendelijk en gaven goede aanvullende tips. Wij hebben besloten om naast de ombouw ook de trapleuningen te vervangen voor stalen leuningen bij Thuis in Staal. Dag erna direct een aantrekkelijk geprijsde offerte ontvangen, die relatief snel (6 weken) kon worden ingepland. Kortom wij zijn zeer tevreden over de geleverde service en onze nieuwe stalen deuren.

Rene uit: Nijmegen

07-11-2019

Ik ben tevreden hoe alles is gelopen. Wel zie ik dat hier en daar dit kit wat minder netjes is en ik zie dat er een kromming in de deur zit. Ik vind het niet heel erg alleen had ik het bij staal niet verwacht. Ik had verwacht dat dit kaarsrecht zou zijn. Ik zou het wel fijn vinden om te begrijpen waarom dit is. Is dit in het productieproces ontstaan of heeft dit te maken met de ruimte die hier en daar niet loodrecht is?

Jacqueline uit: Zeist

06-11-2019

Mooie deuren en goed gemonteerd
Afspraak nagekomen

M.A. uit: Katwijk (ZH)

06-11-2019

Mooi product en prettige medewerkers.

Cees uit: Noordwijk

7,2

Vandaag is de glazendeur gemonteerd. Deur is prima, alleen zit er aan de linkerkant een kier tussen kozijn profiel en de wand. De kier loopt af en is niet afgewerkt / afgekit. Gaarne herstellen. Waarvoor dank.