Beoordelingen Thuis in Staal

• Kwaliteit 9,3
  • Kennis & vakmanschap 9,3
  • Betrouwbaarheid 9,4

7,8

Ik heb jullie al aan drie anderen aanbevolen, waarvan ik er van twee weet dat ze al contact met jullie op hebben genomen.

Laszlo uit: Ede

27-05-2019

De deuren zien er stuk voor stuk super uit.
De afwerking is echt enorm strak, geen plinten voor het glas maar afgewerkt met een kitrand.

Daarnaast wordt er goed meegedacht en gekeken naar diverse mogelijkheden om het naar je wens te maken.

colette uit: Aerdenhout

27-05-2019

Inmeten, leveren en plaatsen allemaal top geregeld!
Krijg veel complimenten over de deuren. Heel blij mee

Manouk uit: Bemmel

27-05-2019

Vanaf het eerste contact in de showroom, tot aan het plaatsen van onze stalen schuifdeur, perfecte communicatie. Bij ons eerste gesprek waren we nog niet helemaal uit wat voor ons de handigste oplossing was, thuis in staal dacht met ons mee en uiteindelijk hebben we de beste oplossing nu in ons huis! De kwaliteit is goed, de deuren zien er prachtig uit! De mannen hebben ontzettend netjes gewerkt tijdens het installeren.

Pieter uit: Oosterbeek

27-05-2019

De deur wordt eind 2-19 of begin 2020 geplaatst. Kan niet over de plaatsing oordelen. Tot nu toe prima behandeling.

Bas uit: Amsterdam

27-05-2019

Uitstekende vriendelijke service! Zeer n aanrader!

R. uit: Barneveld

27-05-2019

Thuis in Staal heeft een prachtige overlegruimte in ons kantoor gerealiseerd. Toen later bleek dat er nog een dak op moest komen, hebben ze dat mooi opgepakt. We zijn heel tevreden over het resultaat.