Beoordelingen Thuis in Staal

• Kwaliteit 9,3
  • Kennis & vakmanschap 9,3
  • Betrouwbaarheid 9,4

30-03-2020

Wij hebben sinds kort 3 stalen deuren en zijn super tevreden. Goede voorlichting, super fijne en nette monteurs. Netjes geholpen. Alle lof... top!
We genieten iedere dag weer van onze prachtige deuren die ons huis echt af maken!

Dennis uit: Zevenaar

30-03-2020

Van het eerste gesprek tot aan de installatie van de stalen deur, top service en kwaliteit.
We zijn erg blij met het eind resultaat.

Hester uit: Zoetermeer

30-03-2020

Reageren snel op vragen. Hebben verstand van zaken. Onze deur is iets schuin gemaakt omdat de muur schuin bleek te zijn. Anders hadden we bovenaan een grote kier terwijl de deur onderaan netjes aan zou sluiten.
Ook het plaatsen ging vlotjes. De mannen wisten wat ze deden! Erg blij mee.

Xynthia uit: Den Haag

30-03-2020

goede service en alles keurig op afgesproken tijden geleverd. Wat afwijking in de deur geconstateerd maar hebben hier meteen met thuis in staal tot een mooie oplossing kunnen komen. al met al een hele fijne ervaring en erg mooie deuren!

Helen uit: Purmerend

8,2

Nina uit: Amsterdam

9,6

Zo fijn, de bestelling van de deur en de montage bij één leverancier. De communicatie was erg prettig en alle afspraken werden keurig nagekomen. En dat voor een scherpe prijs!

marcel uit: venlo

12-03-2020

Alles klopte

goede communicatie
goede prijs
netjes afwerkt

als een van de weinige bedrijven waar alles foutloos is gemaakt in onze nieuwbouw

Dank u wel

Norbert uit: Apeldoorn

04-03-2020

Precies zoals het hoort! Goed ingemetendus prachtig passend, keurige montage door nette mannen en prima prijs. Ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Linda uit: Julianadorp

04-03-2020

Vriendelijke service, strak geplaatst. Ik ben tevreden. Net geplaatst dus kwaliteit zal blijken na langer gebruik.

Rochus uit: Werkendam

03-03-2020
9,5

van kwaliteit kan ik nog niet spreken omdat de deur nog niet is geleverd en gemonteerd
dus beoordeling is op voortraject.