Beoordelingen Thuis in Staal

• Kennis & vakmanschap 9,3
  • Betrouwbaarheid 9,4

Reggy uit: Tilburg

13-09-2019

Echt super tevreden, vanaf het begin goede service, snelle communicatie, snelle afspraak en spoedige levering van een prachtig afgewerkt product. Netjes ingemeten, gemonteerd en afgeleverd. Raamwerk in de deur netjes gekit wat ik bij andere leveranciers bij vrienden toch wel eens erg slordig eruit vind zien, als ze het uberhaupt al doen. Helemaal top! Zeker een aanrader!

Bertil uit: Maarssen

12-09-2019
9,6

We zijn erg tevreden met de stalen deuren en trapleuningen! Kwalitatief mooie producten die een prachtige uitstraling hebben in ons huis. Ook de service was erg goed: duidelijke informatie, mooie showroom en betrouwbare inmeting en plaatsing.

uit: Noordwijkerhout

12-09-2019

Wij hebben een prachtige deur geleverd gekregen. Precies wat wij wilden!

Patricis uit: Zwolle

11-09-2019

Thuis in Staal is een top bedrijf met veel kennis van zaken.Die prachtige producten maken.Wij zijn super blij met onze Taatsdeuren.

Job uit: Twello

10-09-2019

Kwaliteit en uitstraling van de gekregen deuren zijn uitstekend. Het contact was goed. Klantgericht en vriendelijk, het bedrijf denkt met je mee en geeft passend advies. De prijzen zijn ook heel scherp.

Laurens uit: Overveen

10-09-2019

Zeer snelle en alerte reactie op offerte vragen maar ook op levering. Zeer tevreden!

Willem uit: Amsterdam

10-09-2019

zeer tevreden , bovenstaande invulling zegt m.i. genoeg.
Goede prijs-kwaliteit verhouding

Harry uit: ´s-Heerenberg

Folkert uit: Heerde

10-09-2019

Goed ontvangen en uitleg was duidelijk.
Prijs kwaliteit prima.
Zal het doorgeven aan vrienden.

Wendeline uit: Hilversum

10-09-2019

Mooie showroom. Snelle offerte, hele goede prijs. Prachtig eindresultaat. Vriendelijke kundige monteurs. Heel erg blij met onze deuren!