Beoordelingen Thuis in Staal

• Kennis & vakmanschap 9,3
  • Betrouwbaarheid 9,4

Hans uit: Wateringen

23-09-2019

Ik kan niet anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn met de ervaring met Thuis in Staal. Zowel het product als de montage is top! Wij zijn er zeer blij mee!

Gerard en Dorien uit: Twello

7,4

Goede ervaring

K uit: Soest

15-09-2019

De stalen deur met 4 vakken is mooi, degelijk en netjes afgewerkt. De sales zou beter mogen; aanbod kon niet waargemaakt worden en de offertes waren eerst fout. Het uiteindelijke product is top.

15-09-2019

Het is prettig zaken doen met Thuis in Staal. Heldere informatie, duidelijke afspraken, prima planning en een prachtig resultaat.

Reggy uit: Tilburg

13-09-2019

Echt super tevreden, vanaf het begin goede service, snelle communicatie, snelle afspraak en spoedige levering van een prachtig afgewerkt product. Netjes ingemeten, gemonteerd en afgeleverd. Raamwerk in de deur netjes gekit wat ik bij andere leveranciers bij vrienden toch wel eens erg slordig eruit vind zien, als ze het uberhaupt al doen. Helemaal top! Zeker een aanrader!

Bertil uit: Maarssen

12-09-2019
9,6

We zijn erg tevreden met de stalen deuren en trapleuningen! Kwalitatief mooie producten die een prachtige uitstraling hebben in ons huis. Ook de service was erg goed: duidelijke informatie, mooie showroom en betrouwbare inmeting en plaatsing.

uit: Noordwijkerhout

12-09-2019

Wij hebben een prachtige deur geleverd gekregen. Precies wat wij wilden!

Patricis uit: Zwolle

11-09-2019

Thuis in Staal is een top bedrijf met veel kennis van zaken.Die prachtige producten maken.Wij zijn super blij met onze Taatsdeuren.

Job uit: Twello

10-09-2019

Kwaliteit en uitstraling van de gekregen deuren zijn uitstekend. Het contact was goed. Klantgericht en vriendelijk, het bedrijf denkt met je mee en geeft passend advies. De prijzen zijn ook heel scherp.