Beoordelingen Thuisvaccinatie.nl

Daisy uit: Dendungen

09-03-2018

Fijn dat de prik aan huis gedaan kan worden. Ging vlot en hopelijk krijg ik nog bericht voor wanneer ik uiterlijk de 2de prik zou moeten

Tineke uit: Oosterwolde Gld

06-02-2018

Prettige ervaringen. De uitleg was duidelijk, vriendelijke man en wist al mijn vragen te beantwoorden

Alice

29-01-2018

Super handig als je overdag werkt dat je in de avond een afspraak kan maken en heel fijn dat ik nog kort voor mijn reis een afspraak kon krijgen. Hele fijne begripvolle mevrouw bij mij thuis gehad, al met al top geregeld!

Didi uit: Amsterdam

28-01-2018

Top dat ik een afspraak kon maken voor over 2 dagen. Consult en prikken ging super snel.

Henk uit: Spijkenisse

19-01-2018

Zeer goede en duidelijke web pagina en een uitstekende aan huis service. Tevens mooi dat je een voormelding krijgt wanneer men bij je langs komt.
Goed en professioneel aan huis gevaccineerd.

Jan uit: MIDDELBURG

18-01-2018

Fijn dat dit aan huis kan. Vriendelijke arts en legde alles duidelijk uit.

Robert uit: Ommen

12-01-2018
6,0

Kwamen wel veel te laat, verder prima vent!

Cynthia uit: Maastricht

11-01-2018

Fijne, rustige man en geeft goede uitleg. Vooral voor mijn vriend die angstig is voor vaccinaties is hij geruststellend.

Martin uit: Steenwijk

10-01-2018

Ik had wat vraagtekens bij het initiële advies op basis van mijn input, omdat inenting tegen Japanse enfefalitis (niet heel gebruikelijk (en zeer duur) en achteraf ook zeker niet nodig) er ook bij stond.

Met de arts kon ik echter goed overleggen. Volop ruimte voor dialoog/afstemming/vragen. Naar aanleiding daarvan heb ik gedurende het traject aangegeven nog wat extra inentingen te nemen.

Ook werd er, omdat de drie inentingen voor Rabies volgens strak schema gaan, direct al contact met mij opgenomen om de drie consults goed te plannen (tevens deels in 2017 en deels in 2018 i.v.m. de vergoedingen door de zorgverzekeraar).

Tenslotte is lekker thuis super handig natuurlijk. Anders moet ik 2x een half uur in de auto voor een prikje...

Al met al (vooralsnog, derde consult volgt nog) super tevreden.

Janneke uit: Leiden

10-01-2018
7,0

Ik ben op zich blij met de dienstverlening van Thuisvaccinatie.nl, maar niet alles ging perfect. De eerste arts was veel te laat, en toen ik onlangs mijn laatste vaccinatie kreeg concludeerde de arts dat een vorige arts een vaccinatie had overgeslagen. Hierdoor is mijn serie nu niet compleet. Aangezien ik inmiddels geëmigreerd ben naar België zal ik het nu anders op moeten lossen. Dat is best heel jammer.